درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:19   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47604صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 7 شهریور 1400 - 22:56
هفت استراتژی رسانه‌ای برای اهداف قابل دستیابی اما چالش برانگیز در میان همه گیر جهانی
چرخه خبر می تواند یک شبه تغییر کند. به عنوان متخصصان روابط‌عمومی و روزنامه نگاران، این مسئولیت ماست که با همان سرعت تغییر و سازگار شویم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| چرخه خبر می تواند یک شبه تغییر کند. به عنوان متخصصان روابط‌عمومی و روزنامه نگاران، این مسئولیت ماست که با همان سرعت تغییر و سازگار شویم.

وقتی کروناویروس در اوایل ماه مارس به سرعت در جهان پخش شد، تقویم های محتوا را مختل و کارزارهای تبلیغاتی را متوقف کرد - شرکت ها مجبور شدند بلافاصله استراتژی محوری جدیدی را اتخاذ کنند.

در اینجا هفت استراتژی رسانه‌ای برای اهداف قابل دستیابی اما چالش برانگیز در میان همه گیر جهانی مطرح شده است:

1. خلاق شوید


استراتژی کلی و تلاش های تاکتیکی رسنه ای خود را به خاطر داشته باشید، اکنون زمان آن رسیده است که در مورد راه های خارج از معمول برای به دست آوردن نتایج بهتر فکر کنید.

این زمان بسیار خوبی برای آزمایش استراتژی های رسانه ای جدید است. شاید همواره دوست داشته باشید که رویکرد متفاوتی را امتحان کنید، اما شما به جای آن روی استراتژی های امتحان شده و واقعی متمرکز شده اید.

2. از چرخه خبر مطلع شوید


این به معنای این نیست که همه داستان ها معتبر هستند. از آنجا که زندگی روزمره جریان دارد، پوشش رسانه ای شیوع کروناویروس به معنای واقعی بر همه جنبه های زندگی سایه انداخته است.

3. در مورد نحوه گفتن داستان خود دقت کنید


بیماری همه گیر کروناویروس موجب ترس شدید شده است به همین دلیل در این مدت، مهم است که در نحوه بیان داستان خود دقت کنید و ارزیابی کنید که آیا این زمان مناسب برای بیان آن است یا نه.

4- تقویم محتوای خود را بازنگری و مجددا تنظیم کنید


بسیاری از شرکت ها و سازمان ها، تقویم‌های محتوا را روزها یا هفته‌ها برای رسانه‌ آماده می کنند. این کار را شما هم بکنید. برای ترویج محتوای خود، شرایط کنونی را در نظر بگیرید.

5- به دنبال خبرنگارانی باشد که در حوزه‌هایی غیر از کووید فعالیت دارند


البته که ویروس کرونا، محبوب‌ترین داستان خبری این دوره است – اما تنها داستان موجود نیست. کماکان خبرنگارانی هستند که مقالات مرتبط با صنعت را می‌نویسند و هم ‎اکنون بیش‌ازپیش به ترویج داستان شان نیاز دارند تا ماموریت خود را به سرانجام برسانند.

6- رسانه‎ های اجتماعی خود را تقویت کنید


رسانه ‎های اجتماعی یکی از توقفگاه‌های اصلی تمامی افراد در دوران حضور در خانه است و می‌توانید روی آن‎‏ها کار کنید و از مزایای‌شان بهره‎ مند شوید. مطمئن شوید که تمامی اطلاعات شما به‌‎روز هستند. به دنبال راه‎ هایی برای افزایش جذابیت پروفایل‎ ها و فیدهای خود باشید. محتوای مرتبط را بارگذاری کنید تا شما و برندتان را در صدر ذهن افراد جای دهند، اما باید آن‎‏ها را متناسب با نیازهای مخاطبان‌تان ارائه دهید.

7- فضاهای دیجیتال خود را بهینه‌‎سازی کنید


چه مطلب در بلاگ یا وب‌سایت خودتان و چه در یک سایت ثالث آمده باشد، باید وقت بگذارید تا مطمئن شوید که همه‌چیز در بهینه‌‎ترین حالت ممکن قرار دارد. استراتژی بازاریابی سئو و B2B خود را پاک‌سازی و اصلاح کنید تا مطمئن شوید که محتوای کنونی شما، بیشترین بازدید ممکن را داشته باشد. تمامی اطلاعات قدیمی خود را به‌‎روز کنید. بخش‌‏های مطلوب و نامطلوب استراتژی خود را تعیین کرده و تاکتیک‎‌ها و بودجه‎ خود را بر همان اساس تنظیم کنید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد