درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 9 آذر 1400 - 13:24   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

روابط پیچیده قدرت در ایالات متحده آینده رسانه‌ای اجتماعی را تعیین می‌ کند

  روابط پیچیده قدرت در ایالات متحده آینده رسانه‌ای اجتماعی را تعیین می‌ کند


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت


ادامه ادامه مطلب سه

تعریف جدید “سواد” از نظر یونسکو

  تعریف جدید “سواد” از نظر یونسکو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رسانه‌های گروهی/رسانه‌های جمعی
  اخبار را دریابید
  رییس اداره روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان قزوین: تعامل مستمر با رسانه ها، شفافیت و آگاهی بخشی، در اولویت برنامه های روابط‌عمومی استان قرار دارد
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  انتشار کتاب "مدیریت وب سازمانی"
  10 نقش و کارکرد روابط عمومی
  ابزارهای مفید در مذاکره های کوتاه مدت
  نشر، وظیفه ذاتی روابط‌عمومی‌هاست
  علوم اجتماعی و رسانه های جمعی
  تاکید معاون مطبوعاتی بر تدوین برنامه منسجم رسانه‌ای برای اصلاحِ مصرفِ انرژی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47578صفحه نخست » ادامه مطلب چهارپنجشنبه، 14 مرداد 1400 - 10:11
امکان «یک‌بار ببینید» واتس‌اپ برای حذف عکس‌ها و ویدیوها
واتس‌اپ امکان جدیدی عرضه کرده است که تصاویر و ویدیوها ناپدید می‌شوند و فقط یک بار قابل مشاهده‌اند. این ویژگی جدید، موسوم به «یک بار ببین View Once» به کاربران امکان می‌دهد فایل‌هایی را بفرستند که بعد، به محض باز شدن از چت محو می‌شوند.
  


 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| واتساپ امکان جدیدی عرضه کرده است که تصاویر و ویدیوها ناپدید می‌شوند و فقط یک بار قابل مشاهده‌اند.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایندیپندنت، این ویژگی جدید، موسوم به «یک بار ببین View Once» به کاربران امکان می‌دهد فایل‌هایی را بفرستند که بعد، به محض باز شدن از چت محو می‌شوند.
 
 این شرکت اشاره کرد که ویژگی جدید به آزادسازی فضای حافظه گوشی تلفن و گفت‌و‌گوها کمک خواهد کرد اما علاوه بر این، هدف اصلی امکان به‌اشتراک‌گذاری محرمانه‌تر فایل‌ها بوده است.
 
 این شرکت «عکس لباس‌های جدیدی که در فروشگاه امتحان کرده‌اید، واکنشی سریع به لحظه‌ای خاص، یا مواردی حساس مثل رمز عبور وای‌فای» را مثال زده است.
 
 بنا بر اعلام واتس‌اپ، هر فایلی که با استفاده از ویژگی جدید فرستاده شود نماد «یک بار» خواهد داشت و پس از اینکه باز شود دارای علامت «بازشده» خواهد بود تا مشخص شود در گفت‌و‌گو چه اتفاقی افتاده است.
 
 واتس‌اپ اعلام کرد امکان جدید از آغاز این هفته در دسترس همه خواهد بود. برای استفاده از این ویژگی، برنامک واتس‌اپ باید به جدیدترین نسخه به‌روزرسانی شود.
 
 در اسناد پشتیبانی واتس‌اپ آمده است «رسانه‌های رمزگذاری‌شده ممکن است تا چند هفته پس از ارسال روی سرورهای واتس‌اپ ذخیره شوند».
 
 در ادامه گفته شده است چنانچه به عقیده کاربران محتوای رسانه‌ای که از طریق ابزار تک‌مشاهده به واتس‌اپ ارسال شده ناقض قوانین این شرکت است، همچنان این امکان را دارند که موارد را گزارش دهند. واتس‌اپ قادر است عکس یا ویدیو را مشاهده کند.
 
 واتس‌اپ تاکید کرده است این شرکت در راستای تمرکز کلی‌اش بر مسئله حفظ حریم خصوصی، در نظر دارد به سمت‌و‌سویی برود که پیام‌ها و گفت‌و‌گوها موقتی‌تر باشند، به‌جای اینکه برای همیشه ثبت و ضبط شوند.
 
 ویل کت‌کارت، رئیس شرکت واتس‌اپ، در ماه ژوئن به ایندیپندنت گفت: «فکر می‌کنیم افراد بسیاری این گزینه‌ها را انتخاب خواهند کرد، فکر می‌کنیم معیاری عادی خواهد شد. البته به‌مرور زمان‌ــ هنوز به آن‌جا نرسیده‌ایم.»
 
 «اما فکر می‌کنم وقتی این مسئله آسان‌تر شود، مردم به مزایای نگهداری نکردن همیشگی سوابق همه چیز پی خواهند برد. زیرا پیام‌هایشان خصوصی می‌ماند، زیرا به آن‌ها امکان امنیت بیشتر می‌دهد، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد آزادانه حرف بزنند.»
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  علوم اجتماعی و رسانه های جمعی


  10 نقش و کارکرد روابط عمومی


  رسانه‌های گروهی/رسانه‌های جمعی


  تاثیر انواع خلاقیت و نوآوری بر وظایف روابط‌عمومی


  چالاکی مهارت کلیدی نرم افزاری برای موفقیت در دنیای امروز


  اخبار را دریابید


  عوامل موثر در ایجاد خلاقیت در واحدهای روابط‌عمومی


  رویکردهای متقاعدسازی


  ابزارهای مفید در مذاکره های کوتاه مدت


  اهمیت سواد رسانه‌ای در انتشارات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود