درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 20:10   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47558صفحه نخست » گزارشیکشنبه، 10 مرداد 1400 - 09:21
گزارش هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مدیران رسانه‌های اصفهان
مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه هدف از این جلسه را تقویت همدلی و هماهنگی و تعامل دوسویه رسانه ها با روابط عمومی شرکت فولادمبارکه مطرح کرد و از مدعوین درخواست کرد که نقطه نظرات خود را بیان کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد مبارکه در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه های استان اصفهان از رویکرد جدید فولاد مبارکه در حمایت از رسانه ها خبر داد و گفت: دو عامل بی تفاوتی و تفرقه، آسیب های جدی بر پیکر رسانه های استان اصفهان وارد کرده است.

به گزارش شارا به نقل از ایراسین؛ روز شنبه، (۹ مرداد)، نشست هم اندیشی مدیران رسانه های استان اصفهان با هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه، در راستای هم افزایی و تعامل با رسانه ها برگزار شد. در ابتدا مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه هدف از این جلسه را تقویت همدلی و هماهنگی و تعامل دوسویه رسانه ها با روابط عمومی شرکت فولادمبارکه مطرح کرد و از مدعوین درخواست کرد که نقطه نظرات خود را بیان کنند.

تفرقه و بی تفاوتی زخم های مهلکی بر پیکر رسانه های اصفهان وارد کرده است

هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه ضمن تشکر از حضور مدیران رسانه ای و ابراز خرسندی از بهبودی وضعیت جسمانی یکی از اصحاب رسانه حاضر در جلسه کاظم قانع، عکاس خبرگزاری ایرنا در اصفهان اظهار کرد: اینجانب بیش از ۱۷ سال سابقه فعالیت در روابط عمومی ها دارم و از قضا هم در برهه های حساس این مسئولیت را پذیرفته ام اما متوجه شدم که اصفهان از دو موضوع تفرقه و بی تفاوتی رنج می برد که در تمام سطوح جامعه هم قابل بررسی است و آسیب زننده است.

مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه تصریح کرد: دو عامل تفرقه و بی تفاوتی با آسیب های اجتماعی عدیده ای همراه است و متاسفانه این موارد آسیب شناسی نمی شوند. از سوی دیگر روحیه مطالبه گری و نقادی در اصفهان به چند نفر خاص محدود شده است و این عوامل باعث پسرفت در اصفهان می شود.

وی با تاکید بر اهمیت ابزار رسانه در آگاهی بخشی به جامعه گفت: همواره نگاه حمایتی به رسانه ها را مدنظر داشته ام اما آسیب های مذکور اعم از تفرقه و بی تفاوتی شرکت فولاد مبارکه را به عنوان بزرگترین واحد صنعتی کشور به حاشیه کشانده است.

نباتی نژاد گفت: دستاوردهای شرکت فولادمبارکه در کنار صنایع لاستیک سازی و لوازم خانگی در پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی یاد شد. ثبت رکوردهای متعدد این شرکت به ویژه در دو سال اخیر که این شرکت با عوامل بازدارنده ای همچون تحریم، کرونا و شرایط سیاسی حاکم دست به گریبان بود، در تحقق شعار سال و امیدآفرینی بوده است.

تعهد به مسئولیت های اجتماعی برای صنایع الزام آور نیست

وی گفت: علی رغم تمام موانعی نظیر تحریم و کرونا این شرکت توانست بیش از ۷۰ رکورد را در بخش تولید ثبت کند. از آنجا که امروز شرکت فولاد مبارکه به شهرستان مبارکه محدودنمی شود و این هلدینگ عظیم اقتصادی در تمام کشور به فعالیت مشغول است، نمی توان نگاه منطقه ای به این شرکت داشت.

نباتی نژاد به سودآوری شرکت فولاد مبارکه هم اشاره ای کرد و گفت: در شرایطی که بسیاری از صنایع سودآوری نداشتند این شرکت توانست خواسته های سهامداران خود را عملیاتی کند و این دستاورد در شرایط دشوار اقتصادی و کرونا حاصل شده است.

وی اضافه کرد: تردد بیش از ۲۰ هزار پرسنل شرکت فولاد مبارکه در ایام کرونا نشان از مدیریت منسجم و کاردان است که در تحقق شعار سال به رکورد تولید ۷.۲ میلیون تن دست یافت؛ این دستاورد در کنار رکورد بیشترین میزان فروش به دست آمده است و ما با غرور افتخار می کنیم که صاحب این صنعت در کشور هستیم.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه به ایفای مسئولیت اجتماعی این شرکت هم پرداخت و توضیح داد: در شرایطی که تعهد به مسئولیت های اجتماعی برای صنایع الزام آور نیست این شرکت فولاد مبارکه است که در ایام شیوع کرونا با تامین مواد ضدعفونی کننده، تجهیز بیمارستانها و تامین اکسیژن رایگان مراکز درمانگر به ارتقا نظام سلامت جامعه یاری رسانید.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی هم شرکت فولاد مبارکه با ارسال تانکر آبرسانی به استان خوزستان و افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شتابگیری روند واکسینه شدن جامعه نسبت به کرونا پیش قدم شده است و از رسانه ها انتظار می رود نسبت به این همه دستاورد بی تفاوت نباشند.

رویکرد جدید فولاد مبارکه در حمایت از رسانه ها به زودی اعلام می شود/ تفرقه آسیب حاکم بر رسانه های اصفهان

رسانه ها بازنده این حاشیه سازی بودند

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در ادامه به لیست منتشر شده درباره حمایت های این شرکت از رسانه ها پرداخت و گفت: بازنده اصلی در این بازی رسانه ها بودند چراکه این اقدام باعث شد سرمایه های اجتماعی و اعتماد مردم تحت الشعاع اتفاقی قرار گیرد که با نیت باج خواهی مطرح شد.

وی افزود: همواره درصدد هستیم که از رسانه ها حمایت کنیم اما متاسفانه عده ای سودجو و فرصت طلب درصدد هستند لیستی که نیمی از آن کذب است را به جامعه عرضه کنند تا به اهداف شوم خود دست یابند فارغ از اینکه ما به کسی باج نمی دهیم و به زودی هم نحوه حمایت شرکت فولادمبارکه از رسانه ها به صورت شفاف از طریق سایت این شرکت منتشر می شود.

نیمی از لیست منتشر شده کذب بوده است

نباتی نژاد بیان کرد: در مورد لیست منتشر شده امروز جوابیه ای از سوی روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه منتشر شد؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید که نیمی از این لیست کذب بود و در بسیاری از موارد چنین ارقامی پرداخت نشده است. بیش از ۳۲۴ رسانه سراسری و استانی با شرکت فولاد مبارکه همکاری دارند و انتشار این لیست اعتماد عمومی را جریحه دار کرد. این در حالی است که این شرکت همواره سعی کرده است چتر حمایتی خود را بر سر رسانه ها بگستراند.

وی افزود: متاسفانه شاهد بی اخلاقی های عدیده ای نسبت به بزرگترین واحد صنعتی کشور هستیم؛ این در حالی است که تحقیق و تفحص حق طبیعی مجلس است و تا زمان نهایی نشدن و ارائه آن در صحن مجلس باید هر دو طرف خویشتنداری کنند اما شاهد این هستیم که با افترا و تهمت برای این شرکت حواشی تولید می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: امیدواریم رسانه ها با زدودن دو عامل تفرقه و بی تفاوتی همراه شرکت فولاد مبارکه باشند چراکه ما به حمایت سازنده رسانه ها نیازمندیم باید این نکته را در نظر داشت که ضریب نفوذ رسانه ها متفاوت است و عدالت به معنای مساوات نیست.

وی گفت: حمایت این شرکت از رسانه ها به میزان عملکرد رسانه ها بستگی داشته و رویه ما در آینده هم حمایت از رسانه هاست اما متناسب با رویکرد جدید که شفاف در سایت شرکت فولاد مبارکه اطلاع رسانی می شود به این حمایت ادامه خواهیم داد.

رویکرد جدید فولاد مبارکه در حمایت از رسانه ها به زودی اعلام می شود/ تفرقه آسیب حاکم بر رسانه های اصفهان

اگر قرار به شفافیت باشد باید در همه موقعیت ها شفافیت را مطالبه کنیم

منصور گلناری، مدیرخانه مطبوعات استان اصفهان، هم ضمن تشکر از شرکت فولاد مبارکه و روابط عمومی این شرکت اظهار کرد: بازتعریف و بازنگری اهداف روزنامه نگاری، نیاز روزانه فعالان این حوزه است. متاسفانه مسائل اصفهان بیشمار است و با مدیریت جزیره ای و کاریکاتوری که تمایل به اغراق مسائل دارد راه به جایی نمی بریم.

وی افزود: شفافیت فراگیر مطلوب است اما اینکه به بهانه شفافیت موضوعی اغراق آمیز مطرح شود صحیح نیست. با شناسایی نقاط مشترک، هم افزایی و امیدبخشی می توان دستاوردهای جامعه و صنعت را از طریق ابزار رسانه که از قضا در جامعه هم تاثیرگذار است، بیان کرد.

مدیرخانه مطبوعات استان اصفهان گفت: متاسفانه شفافیت در کشور ما به صورت کاریکاتوری انجام می شود، اگر قرار به شفافیت باشد ما رسانه ای ها باید در همه زمانها و موقعیت ها شفافیت را مطالبه کنیم و بدانیم که از قلم چه استفاده ای کنیم.

گلناری تصریح کرد: اصحاب رسانه باید به وظایف خود بازنگری کنند و به این نکته توجه داشته باشند که با چه هدفی مشغول به فعالیت رسانه ای هستند؟اگر دست به دست هم بدهیم تکالیفی که در رسانه برعهده داریم را می توانیم به خوبی انجام دهیم.

رویکرد جدید فولاد مبارکه در حمایت از رسانه ها به زودی اعلام می شود/ تفرقه آسیب حاکم بر رسانه های اصفهان

فولاد مبارکه از بدو تشکیل شفاف عمل کرده است

وحید صلواتی، رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران اصفهان، هم در ادامه گفت: برگزاری نشست های هم اندیشی این کمک را می کند که بتوانیم در تعاملی سازنده از نقطه نظرات همدیگر بهره مند شویم چراکه واگرایی به نفع هیچ کسی نیست. شرکت فولاد مبارکه از بدو تشکیل تاکنون شفاف عمل کرده است و امیدواریم این تعامل تداوم داشته باشد.

رویکرد جدید فولاد مبارکه در حمایت از رسانه ها به زودی اعلام می شود/ تفرقه آسیب حاکم بر رسانه های اصفهان

نقش بی بدیل شرکت فولاد مبارکه در توسعه و آبادانی کشور

بابک ایرانپور، مدیر مسئول روزنامه سیمای شهر با اشاره به نقش بی بدیل شرکت فولاد مبارکه در توسعه و آبادانی کشور اظهار کرد:. رسانه ها در تعاملی دوسویه با این شرکت درصدد هستند تا دستاوردهای بزرگترین واحد صنعتی کشور را در تحقق شعار سال و علیرغم تحریم های اقتصادی به جامعه بازتاب دهند.

وی افزود: با آغاز فعالیت این رسانه از شهرستان مبارکه، همواره شاهد حمایت های این شرکت از رسانه ها بوده ام؛ با مدیریت جدید روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه شاهد تغییرات ماهوی در اطلاع رسانی هستیم چراکه مدیر روابط عمومی از دل رسانه برآمده است و این می تواند به تعامل دوسویه رسانه ها با این واحد صنعتی یاری برساند.

ایرانپور تصریح کرد: رسانه ها خدمات شرکت فولاد مبارکه را به جامعه بازتاب می دهند و ما به ازای بیرونی مورد حمایت مادی و معنوی این شرکت قرار می گیرند اما انتظار می رود که این شرکت در توزیع حمایت خود رسانه های محلی و استان را به طور ویژه در نظر بگیرد.

رویکرد جدید فولاد مبارکه در حمایت از رسانه ها به زودی اعلام می شود/ تفرقه آسیب حاکم بر رسانه های اصفهان

توزیع عادلانه؛ درخواست ما از شرکت فولاد مبارکه

امیر دهقان، مدیر هفته نامه سیبه، هم گفت: تاثیر عصر ارتباطات و دیجتالی شدن رسانه ها بر نشریات مکتوب را نمی توان به دیده اغماض نگریست که نمود آن در کاهش تقاضا برای رسانه های مکتوب اعم از روزنامه و مجله است.

وی افزود: ارگانها و دستگاه هایی اعم از آبفا، مخابرات، صنایع بزرگ و ...از رسانه ها حمایت می کنند و این ارتباط متقابل همواره وجود داشته است. لیست منتشر شده از حمایت های شرکت فولادمبارکه به رسانه ها نشان از مسئولیت پذیری این شرکت در برابر رسانه هاست که باید قدردان هم بود.

دهقان ادامه داد: با روی کار آمدن مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه بارقه ای از امید در بین فعالان حوزه رسانه ایجاد شد چرا که تعاملات سازنده این شخصیت فرهنگی با خبرنگاران شهره بود و نیاز است که حمایت های این شرکت از رسانه های محلی در مقام مقایسه با رسانه های سراسری عدالت محور باشد.

رویکرد جدید فولاد مبارکه در حمایت از رسانه ها به زودی اعلام می شود/ تفرقه آسیب حاکم بر رسانه های اصفهان

رسانه ها در جهان با حمایت زنده اند

در ادامه، فضل الله سلطانی، مدیر ماهنامه گل گندم، هم با تاکید بر اینکه فعالیت هیچ رسانه ای در جهان بدون حمایت های اقتصادی و سیاسی تداوم نخواهد داشت، تصریح کرد: روابط عمومی و رسانه دو بال یک پرنده هستند و می توان در فضای همدلی و با تاکید بر منافع جمعی و وحدت رویه به تعامل سازنده دست یافت وحمایت های شرکت فولاد مبارکه در راستای خدمت رسانی رسانه ها محلی از اعراب ندارد.

رویکرد جدید فولاد مبارکه در حمایت از رسانه ها به زودی اعلام می شود/ تفرقه آسیب حاکم بر رسانه های اصفهان

نقد تخریب گرایانه خیانت به قلم است

اما رضا صالحی پژوه، مدیرمسئول روزنامه یاقوت وطن، به لیست منتشر شده در راستای تخریب حمایت های شرکت فولاد مبارکه از رسانه های سراسری و استانی پرداخت و گفت: تعامل رسانه ها با شرکت فولاد مبارکه دوسویه است؛ به این معنا که رسانه ها ما به ازای خدماتی که ارائه می دهند مورد حمایت مالی و معنوی قرار می گیرند.

وی به تشریح تفاوت مساوات و عدالت پرداخت و گفت: ضریب نفوذ رسانه ها متفاوت است و اینکه رسانه ها انتظار داشته باشند به طور برابر مشمول حمایت مادی و معنوی قرار بگیرند، جای تامل دارد. نقد، شالوده و اساس روزنامه نگاری است؛ اما اگر نقد ملعبه ای برای به کرسی نشاندن اغراض شخصی باشد خیانت به قلم محسوب می شود.

صالحی پژوه با تاکید بر رسالت رسانه ها در تبیین و آگاهی رسانی دقیق و بدون اهداف مغرضانه گفت: در آستانه روز خبرنگار نیاز است تا اهالی قلم با بازتعریف وظایف و رسالت های خود از حرمت قلم پاسداری کنند و سعی کنند تا به مشکلات و مسائل به ویژه استان اصفهان متقن و دقیق بپردازند.

رویکرد جدید فولاد مبارکه در حمایت از رسانه ها به زودی اعلام می شود/ تفرقه آسیب حاکم بر رسانه های اصفهان

نقش مهم افکار سنجی در فضای رسانه ای

مجید محققیان، مدیرمسئول هفته نامه نوسان با تاکید بر اینکه شرکت فولاد مبارکه چشم و چراغ صنعت کشور است، گفت: رسانه هم بنگاه اقتصادی است که در تعاملات گسترده اهداف خود را دنبال می کند. انتظار می رود که رسانه ایراسین بیشتر معرفی شود تا در راستای هم افزایی بتوانیم قدمی برداریم. از سوی دیگر با افکارسنجی می توان به انتظارات فضای مجازی هم پاسخ داد.

رویکرد جدید فولاد مبارکه در حمایت از رسانه ها به زودی اعلام می شود/ تفرقه آسیب حاکم بر رسانه های اصفهان

مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه ارزنده است

زینب هاشمی، مدیر هفته نامه کیاست ضمن تقدیر از ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه گفت: شرکت فولادمبارکه همواره در راستای مسئولیت اجتماعی اقدامات ارزنده ای انجام داده است. بزرگترین صنعت کشور علاوه بر رکورد زنی در تولید و ارزآوری گسترده برای کشور در راستای حذف آلایندگی و یاری رسانی در ایام کرونا از تجهیز بیمارستانها تا تامین اکسیژن رایگان به ایفای مسئولیت اجتماعی پرداخته است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد