درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:46   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47542صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 6 مرداد 1400 - 15:02
اطلاعات نادرست موجب وخامت شیوع یک بیماری می‌شوند: مقایسه‌ نتایج برای آنفلوانزا، آبله‌ میمون و نوروویروس
اطلاعات بهداشتی نادرست می‌توانند موجب تشدید شیوع بیماری‌های مسری شوند. علی‌الخصوص توصیه‌های مضر را می‌توان در دسته‌ «اخبار جعلی» جای داد: اخباری که بدون هیچ‌گونه دقت و صداقت تولید می‌شوند و غالباً توأم با روایت ‎های احساسی یا دسیسه‌وار هستند.
  


جولی برینارد و پل ر. هانتر ، دانشکده‌ پزشکی نوریچ
 


 


چکیده
اطلاعات بهداشتی نادرست می‌توانند موجب تشدید شیوع بیماری‌های مسری شوند. علی‌الخصوص توصیه‌های مضر را می‌توان در دسته‌ «اخبار جعلی» جای داد: اخباری که بدون هیچ‌گونه دقت و صداقت تولید می‌شوند و غالباً توأم با روایت ‎های احساسی یا دسیسه‌وار هستند.

 

یک مدل عامل‌بنیان ساختیم که شیوع بیماری‌های مسری مجزا اما مرتبط با یکدیگر و انتشار توصیه ‎های پزشکی درباره‌ آن‎ها را شبیه‌سازی کند (توصیه‌ها در دو دسته‎ مفید یا مضر جای داشتند).

 

چنین توصیه ‎هایی می‌توانند بر ریسک‌پذیری انسان و متعاقباً بر ریسک ابتلای بیماری او اثر بگذارند، علی‌الخصوص اگر افراد حضور گسترده ‎تری در شبکه‎ های اجتماعی داشته باشند و توصیه ‎های نادرست بیشتری منتشر کنند. استراتژی‌های پیشنهادشده در مطالعات اخیر که برای مقابله با اطلاعات نادرست مطرح شده بودند را آزمودیم.

 

کاهش سهم توصیه‏‎ های مضر از50 به40 درصد یا مصون‌سازی حداقل20 درصد از جامعه از اشتراک‌گذاری توصیه‌های مضر یا باور به آن‌ها، موجب تعدیل تاثیر منفی این توصیه‎ ها در شیوع بیماری شد. اما امکان اجرای این استراتژی‌ها و «مصون‌سازی» افراد در مقابله با اطلاعات نادرست یا کنترل شیوع توصیه‎ های مضر، مواردی هستند که باید بررسی شوند.

واژه‌های کلیدی: مدل‌های عامل‌بنیان، نوروویروس، آنفلوانزا، آبله‌ میمون، اخبار جعلی، شبکه‌های اجتماعی

1- مقدمه
2- روش‌ها
2-1 بررسی اجمالی
2-2 مرحله‌ 1
‎2-3 مرحله‌ 2
2-4 تماس‌های اجتماعی و اشتراک‌گذاری اطلاعات
2-5 مرحله 3: استراتژی‌های مداخله
3- نتایج
4- بحث
5- نتیجه‌گیری

 

 

لینک دانلود: http://kpri.ir/product/اطلاعات-نادرست-موجب-وخامت-شیوع-یک-بیما/


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد