درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:30   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47539صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 6 مرداد 1400 - 12:19
مهمترین راه‌کارهای کسب موفقیت در حوزه روابط‌عمومی
اگر شما در تلاش برای همکاری با رسانه ها محتوای بصری جذابی به آنها ندهید، شاید در نهایت گزارش های مربوط به برندتان در خبرگزاری ها با کیفیت تصویری بسیار پایینی منتشر شود. این امر ضربه بزرگی به جایگاه برند شما در بازار وارد می کند. بنابراین همیشه نسبت به تهیه عکس و ویدئو در رابطه با برندتان توجه نشان دهید. این امر نه تنها در تعامل با رسانه ها، بلکه در رابطه با مشتریان عادی نیز کاربرد دارد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| موفقیت در زمینه روابط‌عمومی امر ساده ای نیست. امروزه بسیاری از متخصص های حوزه روابط‌عمومی نیز در زمینه مدیریت بهینه آن دچار مشکل می شوند. به ویژه وقتی پای رسانه ها در میان باشد. بسیاری از برندها برای جلب توجه عمومی به رسانه ها توجه می کنند. این امر بیش از هر بخش دیگری در تعامل با تیم روابط‌عمومی صورت می گیرد. با این حساب انتظارات از بخش روابط‌عمومی در هر برندی به طور قابل ملاحظه ای بالاست.

تعامل بهینه با مشتریان و جلب توجه عمومی در بازار به سادگی روی نمی دهد. شما باید راهکارهای مناسب برای این امر را بلد باشید. درست به همین خاطر مقاله کنونی در تلاش برای جست وجو در میان برخی از مهمترین راهکارهای کسب موفقیت در حوزه روابط‌عمومی است. در ادامه برخی از نکات مهم در این رابطه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اهمیت به روز رسانی سایت برند

اگر شما در تلاش برای ایجاد هر نوع تغییر در زمینه روابط‌عمومی برندتان هستید، کار به روز رسانی سایت تان شروع کنید. بسیاری از برندها امروزه اصلا به سایت شان توجه ندارند. اینکه محتوای قدیمی هنوز در صفحه نخست سایت شما قرار دارد، نشانه ای وحشتناک از نقطه نظر سقوط کیفیت روابط‌عمومی برندتان است. بنابراین شما باید برنامه ای ویژه در این رابطه داشته باشید، در غیر این صورت هرگز روی خوش مشتریان و بازار را نخواهید دید.

از آنجایی که نخستین برخورد بسیاری از مشتریان با برندها در سایت شان روی می دهد. به روز رسانی سایت و انتشار اخبار منظم درباره برند ایده جذابی خواهد بود. این امر حتی نظر خبرنگاران برای پوشش رسانه ای برند شما را نیز به طور قابل ملاحظه ای بیشتر خواهد کرد.

ایجاد رابطه ای عمیق با مخاطب هدف

اگر شما مایل به همکاری با مشتریان برای حل مشکلات شان هستید، باید به طور قابل ملاحظه ای در تلاش برای ایجاد رابطه ای عمیق با آنها باشید. این امر در مورد تعامل با خبرنگارها نیز مصداق دارد. امروزه خبرنگاران بیش از هر زمان دیگری تمایل به پوشش رسانه ای همکاری با برندهایی دارند که رابطه خوبی با اهالی مطبوعات ایجاد می کنند. این امر باید به مثابه نقطه شروع مناسبی برای برند شما باشد. وقتی رابطه اغلب برندها با اهالی رسانه تعریف چندانی ندارد، شما به راحتی امکان درخشش را پیدا خواهید کرد.

فعالیت مناسب در شبکه های اجتماعی

امروزه اغلب مردم در شبکه های اجتماعی هستند. بنابراین برندها نیز باید در کنار مشتریان و پلتفرم های موردنظر حضور مناسبی داشته باشند، در غیر این صورت شاید کسب و کار شما هرگز توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدفش را پیدا نکند. حضور در شبکه های اجتماعی کار سختی نیست، شما فقط باید تمام فعالیت های بازاریابی سنتی تان را به این فضا انتقال دهید. اینطوری امکان جلب نظر دامنه هرچه وسیع تری از کاربران را نیز پیدا خواهید کرد. امروزه بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شان در شبکه های اجتماعی حضور دارند. بنابراین شما هم باید با دیگر برندها همراه شوید.

یکی از راهکارهای جلب نظر رسانه ها حضور مناسب در شبکه های اجتماعی است. این امر موجب شناخت هرچه بهتر مشتریان از کسب و کار شما خواهد شد. بنابراین اگر در تلاش برای جلب توجه رسانه ها هستید، حتما حضور مناسب در شبکه های اجتماعی را مدنظر قرار دهید. این امر موجب افزایش جذابیت برندتان برای اهالی رسانه خواهد شد.

ایجاد صفحه مطبوعاتی در سایت

مشتریان همیشه علاقه مند به آگاهی از آخرین تحولات درباره برندها هستند. اگر کسب و کار شما در این میان عملکرد خوبی از خودش نشان دهد، امکان جلب توجه عمومی در بازار را خواهد داشت. برخی از برندها با انتشار اخبار تحلیلی درباره بازار کسب و کار در عمل بدل به نوعی خبرگزاری معتبر در حوزه کاری شان می شوند. این امر جذابیت های بسیار زیادی برای مشتریان به همراه دارد. همچنین امکان تعامل با خبرنگاران را نیز به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

یکی از راهکارهای ساده برای تعامل با مشتریان و خبرگزاری ها ایجاد یک صفحه مطبوعاتی در سایت رسمی برند است. این صفحه باید به انتظار اخبار روز و تحلیل های مربوط به بازار اختصاص داشته باشد. شما در این صورت امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به بهترین شکل ممکن را خواهید داشت.

توجه به محتوای بصری

توجه به محتوای بصری در زمینه روابط‌عمومی امر مهمی محسوب می شود. بدون تردید هیچ تیم روابط‌عمومی امکان تعامل مداوم و پاسخگویی موردی به همه پرسش های مشتریان را ندارد. نکته جالب اینکه شمار بالایی از سوالات مشتریان شبیه به هم است. بنابراین استفاده از محتوای بصری برای تعامل بهینه با مشتریان امر بسیار مهمی محسوب می شود.

اگر شما در تلاش برای همکاری با رسانه ها محتوای بصری جذابی به آنها ندهید، شاید در نهایت گزارش های مربوط به برندتان در خبرگزاری ها با کیفیت تصویری بسیار پایینی منتشر شود. این امر ضربه بزرگی به جایگاه برند شما در بازار وارد می کند. بنابراین همیشه نسبت به تهیه عکس و ویدئو در رابطه با برندتان توجه نشان دهید. این امر نه تنها در تعامل با رسانه ها، بلکه در رابطه با مشتریان عادی نیز کاربرد دارد.

برگزاری نشست های خبری یکی از راهکارهای مهم برای بهبود وضعیت روابط‌عمومی محسوب می شود. کارآفرینان در چنین نشست هایی اغلب اوقات ادعاهای مختلفی را مطرح می کنند. شما به عنوان عضوی از تیم روابط‌عمومی برند باید این مسئله را به خوبی حل و فصل کنید. تقاضا از مدیر شرکت برای تهیه آمارهای مربوط به محورهای اصلی صحبتش با رسانه ها ایده جذابی خواهد بود. این امر مانع از بیان نکات پراکنده و بدون سند و مدرک از سوی مدیر یک کسب و کار می شود. چنین امری اهمیت یک مصاحبه و پوشش خبری برای رسانه ها را به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد داد. همچنین امکان مراجعه دوباره رسانه ها برای تهیه گزارش را نیز فراهم می کند.
 

نویسنده: میشله گارت - کارشناس بازاریابی

مترجم: علی ‌آل ‌علی

منبع : entrepreneur
www.forsatnet.ir

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد