درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:23   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47537صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 5 مرداد 1400 - 23:14
اطلاعات نادرست درباره کووید-19 و ریسک‌افزایی رسانه‌های اجتماعی: یک دیدگاه ویتنامی
نقش مخرب رسانه‌های اجتماعی در انعکاس خبرهای مرتبط با خطر ویروس کرونا و نشر اطلاعات نادرست یا ضداطلاعات توسط این رسانه‌ها در ویتنام موجب شد تا نگرش‌های منفی شدیدی نسبت به رسانه‌های اجتماعی به عنوان منابع اصلی هراس ‏افکنی و افزایش اضطراب عمومی در جامعه ویتنام شکل بگیرد.
  

اطلاعات نادرست درباره کووید-19 و ریسک‌افزایی رسانه‌های اجتماعی: یک دیدگاه ویتنامی

هوا اینگوین، استاد دانشکده روزنامه‌نگاری دانشگاه مریلند آمریکا
آن اینگوین، استاد دپارتمان ارتباطات و روزنامه‌نگاری
دانشگاه بورن ماوث انگلستان

 


چکیده
نقش مخرب رسانه‌های اجتماعی در انعکاس خبرهای مرتبط با خطر ویروس
کرونا و نشر اطلاعات نادرست یا ضداطلاعات توسط این رسانه‌ها در ویتنام موجب شد تا نگرش‌های منفی شدیدی نسبت به رسانه‌های اجتماعی به عنوان منابع اصلی هراس ‏افکنی و افزایش اضطراب عمومی در جامعه ویتنام شکل بگیرد.

 

با این وجود همین رسانه‌های اجتماعی بودند که به عنوان نیروهای قدرتمند مدنی توانستند نظام تک‏حزبی ویتنام را وادار به شفاف‎سازی و پاسخگویی به نگرانی‎های عموم مردم نمایند.

واژه‌های کلیدی: خبرپراکنی درباره کووید-19، ضداطلاعات، اطلاعات نادرست، بی‌تربیتی آنلاین، ریسک افزایی، رسانه‌های اجتماعی ویتنامی

1- مقدمه
2- یک چرخه وحشیانه و خشن
3- نیمه روشن و امیدوارکننده داستان
منابع

لینک دانلود:
http://kpri.ir/product/اطلاعات-نادرست-درباره-کووید-19-و-ریسک‌ا/

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد