درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 03:47   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تکنیک ساندویچ چیست؟

  تکنیک ساندویچ چیست؟


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌

  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!
  6 درس مثبت روابط عمومی
  تکنیک ساندویچ چیست؟
  ایران، گرگ قبرستان می خواهد!
  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌
  مرجعیت صداوسیما به عنوان مهم‌ترین منبع کسب اخبار طی سالهای اخیر کاهش یافته است
  بنیادگذار تریبون مردم که اعلام کرد انقلاب فرانسه نتوانست به وعده اش؛ تأمین عدالت اقتصادی عمل کند اعدام شد
  رشد 48 درصدی درآمد توسعه دهنده ها
  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!
  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47537صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 5 مرداد 1400 - 23:14
اطلاعات نادرست درباره کووید-19 و ریسک‌افزایی رسانه‌های اجتماعی: یک دیدگاه ویتنامی
نقش مخرب رسانه‌های اجتماعی در انعکاس خبرهای مرتبط با خطر ویروس کرونا و نشر اطلاعات نادرست یا ضداطلاعات توسط این رسانه‌ها در ویتنام موجب شد تا نگرش‌های منفی شدیدی نسبت به رسانه‌های اجتماعی به عنوان منابع اصلی هراس ‏افکنی و افزایش اضطراب عمومی در جامعه ویتنام شکل بگیرد.
  

اطلاعات نادرست درباره کووید-19 و ریسک‌افزایی رسانه‌های اجتماعی: یک دیدگاه ویتنامی

هوا اینگوین، استاد دانشکده روزنامه‌نگاری دانشگاه مریلند آمریکا
آن اینگوین، استاد دپارتمان ارتباطات و روزنامه‌نگاری
دانشگاه بورن ماوث انگلستان

 


چکیده
نقش مخرب رسانه‌های اجتماعی در انعکاس خبرهای مرتبط با خطر ویروس
کرونا و نشر اطلاعات نادرست یا ضداطلاعات توسط این رسانه‌ها در ویتنام موجب شد تا نگرش‌های منفی شدیدی نسبت به رسانه‌های اجتماعی به عنوان منابع اصلی هراس ‏افکنی و افزایش اضطراب عمومی در جامعه ویتنام شکل بگیرد.

 

با این وجود همین رسانه‌های اجتماعی بودند که به عنوان نیروهای قدرتمند مدنی توانستند نظام تک‏حزبی ویتنام را وادار به شفاف‎سازی و پاسخگویی به نگرانی‎های عموم مردم نمایند.

واژه‌های کلیدی: خبرپراکنی درباره کووید-19، ضداطلاعات، اطلاعات نادرست، بی‌تربیتی آنلاین، ریسک افزایی، رسانه‌های اجتماعی ویتنامی

1- مقدمه
2- یک چرخه وحشیانه و خشن
3- نیمه روشن و امیدوارکننده داستان
منابع

لینک دانلود:
http://kpri.ir/product/اطلاعات-نادرست-درباره-کووید-19-و-ریسک‌ا/

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


  ده‌ آزمون‌ درست‌نویسی‌ شرح‌ عکس‌ ‌


  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌


  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


  6 درس مثبت روابط عمومی


  15 توصیه کاربردی به منظور ایجاد محتوای جذاب


  روابط عمومی دو


  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟


  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!


  جایگاه روابط عمومی‌های ارزشمند در تعامل با رسانه‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی