درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 03:07   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تکنیک ساندویچ چیست؟

  تکنیک ساندویچ چیست؟


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌

  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!
  6 درس مثبت روابط عمومی
  تکنیک ساندویچ چیست؟
  ایران، گرگ قبرستان می خواهد!
  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌
  مرجعیت صداوسیما به عنوان مهم‌ترین منبع کسب اخبار طی سالهای اخیر کاهش یافته است
  بنیادگذار تریبون مردم که اعلام کرد انقلاب فرانسه نتوانست به وعده اش؛ تأمین عدالت اقتصادی عمل کند اعدام شد
  رشد 48 درصدی درآمد توسعه دهنده ها
  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!
  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47536صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 5 مرداد 1400 - 23:05
کووید-19، کار هوشمند و فضای تعاملی:یک دیدگاه مبتنی بر فرصت در بحران
روندهایی همچون کار هوشمند و ایجاد فضای تعاملی در محیط کار در دهه اخیر گسترش زیادی پیدا کرده‌ و با سرعت بیشتری جریان یافته‌اند که یکی از مهم‌ترین عوامل تسهیل‎کننده آن عبارت بوده است از توسعه اقتصاد دانش و پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه تکنولوژی‌های اطلاعاتی.
  

کووید-19، کار هوشمند و فضای تعاملی:یک دیدگاه مبتنی بر فرصت در بحران

نویسنده: ریچارد هو
دانشکده بازرگانی و حقوق دانشگاه کانبرا، استرالیا
 


چکیده
در این مقاله، من از یک دیدگاه فرصت در بحران برای نزدیک کردن مفاهیمی همچون کار هوشمند و ایجاد فضای تعاملی برای مقابله هر چه بهتر با کووید-19 استفاده کرده‌ام.

 

روندهایی همچون کار هوشمند و ایجاد فضای تعاملی در محیط کار در دهه اخیر گسترش زیادی پیدا کرده‌ و با سرعت بیشتری جریان یافته‌اند که یکی از مهم‌ترین عوامل تسهیل‎کننده آن عبارت بوده است از توسعه اقتصاد دانش و پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه تکنولوژی‌های اطلاعاتی.


وقوع بحران کووید-19 و همه‌گیر شدن آن نیز به نوبه خود باعث شده تا این روندها در برابر آزمونی سخت قرار بگیرند و زمینه‌ای را فراهم کند که کار هوشمند و فضاهای کاری تعاملی به جریان‌های عادی و رایج کار کردن و برقراری ارتباطات تبدیل گردند.

 

این جریان هوشمند و تعاملی کار در دوران پس از فروکش کردن کووید-19 نیز به طور حتم تداوم پیدا خواهد کرد که لازمه این تحول، تقویت تفکرات جدید درباره مدیریت محیط کار و طراحی فضا و تجدیدنظر کلی در تفکرات و سنت‌هایی است که همگی ریشه در عصر صنعتی ‏شدن و انقلاب صنعتی دارند و همچنان در بسیاری از محیط‌های کاری رواج دارند.

واژه‌های کلیدی: کووید-19، کار هوشمند، فضای تعاملی، کانبرا
 

مقدمه
روندهای در حال تحول
سارس در برابر کووید-19
کار هوشمند در شرایط عادی و در بحران
نتیجه‌گیری: پیش به سوی چیزهای نو
منابع

لینک دانلود:
http://kpri.ir/product/کووید-19،-کار-هوشمند-و-فضای-تعاملی-یک-دید/

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


  ده‌ آزمون‌ درست‌نویسی‌ شرح‌ عکس‌ ‌


  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌


  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


  6 درس مثبت روابط عمومی


  15 توصیه کاربردی به منظور ایجاد محتوای جذاب


  روابط عمومی دو


  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟


  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!


  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی