درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:43   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47530صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 4 مرداد 1400 - 15:20
نقش روابط‌عمومی و ریسک در شرایط پس از حادثه کاترینا
کارگزاران روابط‌عمومی معمولا به خطرات احتمالی که اعتبار مشتریان و کارفرمایان را تهدید می کند می پردازند. اما به هر حال، نقش کارگزاران در ارتباط با خطرات جدی تری که سلامت افراد را تهدید می کند نسبتا کمرنگ است. صرف‌نظر از تلاش های محقق برجسته رابرت هیث، ادبیات روابط‌عمومی در این زمینه بسیار اندک است.
  

نقش روابط‌عمومی و ریسک در شرایط پس از حادثه کاترینا

نویسنده: کریس گالووی، دانشگاه موناش گیپسلند، ویکتوریا، استرالیا

 


چکیده
کارگزاران
روابط‌عمومی معمولا به خطرات احتمالی که اعتبار مشتریان و کارفرمایان را تهدید می کند می پردازند. اما به هر حال، نقش کارگزاران در ارتباط با خطرات جدی تری که سلامت افراد را تهدید می کند نسبتا کمرنگ است. صرف‌نظر از تلاش های محقق برجسته رابرت هیث، ادبیات روابط‌عمومی در این زمینه بسیار اندک است.

 

او بیش از آن که به شرح و تفصیل وظیفه روابط‌عمومی در ارتباطات ‌ریسک بپردازد، آن را بدیهی فرض می نماید. در این مختصر تلاش شده است تا بر اساس نظریات هیث در خصوص نقش روابط‌عمومی در ارتباطات‌ریسک، به مسائل موجود در این حوزه پرداخته شود.

واژه‌های کلیدی: روابط‌عمومی، ریسک، حادثه کاترینا

1. مقدمه
2. حمله ها، آمار و روابط‌عمومی
3. اطلاع رسانی درباره مسائل دشوار و جنجال برانگیز
4. ریسک شهرت: تنها جزئی از کل
5. روابط‌عمومی و کم کاری در زمینه ارتباطات‌ریسک
6. دیگران بیش از روابط‌عمومی ها شایستگی پرداختن به مقوله ریسک را دارند
7. مدیریت مسأله و ارتباطات بحران
8. تمایزات و عمل
9. نقش ها و رابرت هیث
10. پژوهش های پیشنهادی

 


 

لینک دانلود: http://kpri.ir/product/نقش-روابط‌عمومی-و-ریسک-در-شرایط-پس-از-ح/


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد