درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 شهریور 1400 - 15:57   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است

  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است


ادامه ادامه مطلب دو

فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس  روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار

  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار


ادامه ادامه مطلب سه

برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است

  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فنون روابط عمومی/ برگزاری‌ مراسم‌
  انتشار کتاب فنون روابط عمومی -دفترچه راهنمای متخصصان روابط عمومی
  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار
  فوتبال و پروپاگاندا
  دو روزنامه‌نگار، یک دوشس و نظام رسانه‌ای
  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا
  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  نقد و بررسی فصل 8 کتاب روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران
  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47530صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 4 مرداد 1400 - 15:20
نقش روابط‌عمومی و ریسک در شرایط پس از حادثه کاترینا
کارگزاران روابط‌عمومی معمولا به خطرات احتمالی که اعتبار مشتریان و کارفرمایان را تهدید می کند می پردازند. اما به هر حال، نقش کارگزاران در ارتباط با خطرات جدی تری که سلامت افراد را تهدید می کند نسبتا کمرنگ است. صرف‌نظر از تلاش های محقق برجسته رابرت هیث، ادبیات روابط‌عمومی در این زمینه بسیار اندک است.
  

نقش روابط‌عمومی و ریسک در شرایط پس از حادثه کاترینا

نویسنده: کریس گالووی، دانشگاه موناش گیپسلند، ویکتوریا، استرالیا

 


چکیده
کارگزاران
روابط‌عمومی معمولا به خطرات احتمالی که اعتبار مشتریان و کارفرمایان را تهدید می کند می پردازند. اما به هر حال، نقش کارگزاران در ارتباط با خطرات جدی تری که سلامت افراد را تهدید می کند نسبتا کمرنگ است. صرف‌نظر از تلاش های محقق برجسته رابرت هیث، ادبیات روابط‌عمومی در این زمینه بسیار اندک است.

 

او بیش از آن که به شرح و تفصیل وظیفه روابط‌عمومی در ارتباطات ‌ریسک بپردازد، آن را بدیهی فرض می نماید. در این مختصر تلاش شده است تا بر اساس نظریات هیث در خصوص نقش روابط‌عمومی در ارتباطات‌ریسک، به مسائل موجود در این حوزه پرداخته شود.

واژه‌های کلیدی: روابط‌عمومی، ریسک، حادثه کاترینا

1. مقدمه
2. حمله ها، آمار و روابط‌عمومی
3. اطلاع رسانی درباره مسائل دشوار و جنجال برانگیز
4. ریسک شهرت: تنها جزئی از کل
5. روابط‌عمومی و کم کاری در زمینه ارتباطات‌ریسک
6. دیگران بیش از روابط‌عمومی ها شایستگی پرداختن به مقوله ریسک را دارند
7. مدیریت مسأله و ارتباطات بحران
8. تمایزات و عمل
9. نقش ها و رابرت هیث
10. پژوهش های پیشنهادی

 


 

لینک دانلود: http://kpri.ir/product/نقش-روابط‌عمومی-و-ریسک-در-شرایط-پس-از-ح/


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فنون روابط عمومی را بخوانید


  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب: مقررات روابط عمومی


  فنون روابط عمومی/ ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ عمومی


  فنون روابط عمومی/ برگزاری‌ مراسم‌


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  شش مرحله برای گسترش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی