درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 شهریور 1400 - 14:42   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است

  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است


ادامه ادامه مطلب دو

فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس  روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار

  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار


ادامه ادامه مطلب سه

برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است

  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتشار کتاب فنون روابط عمومی -دفترچه راهنمای متخصصان روابط عمومی
  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار
  فوتبال و پروپاگاندا
  دو روزنامه‌نگار، یک دوشس و نظام رسانه‌ای
  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا
  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  نقد و بررسی فصل 8 کتاب روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران
  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است
  گزارش موسسه Pew نشان داد: اینترنت ضروری‌ترین ابزار در عصر پاندمی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47516صفحه نخست » رادیو روابط عمومیسه شنبه، 29 تیر 1400 - 04:15
متخصصان امروزین روابط‌عمومی
برگردان: زهرا بابازادگان - در دنیای پیشرفته امروز، کوته فکری و ساده لوحی است اگر نقش کارگزاران روابط‌عمومی در حد کارگزاران مطبوعاتی بدانیم که شغل شان تبلیغ موکلان خود در روزنامه ها و مجلات است. این نوع نگرش، خود را نسبت به مسایل پیچیده و متنوع شرکت ها عملاً نا آشنا معرفی می کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| کارشناسان امروزین روابط‌عمومی در وهله اول باید یک فرد تجاری باشند. اگر آنان چیزی از تجارت ندانند، نه تنها قادر به ارایه کار تجاری نخواهند بود، بلکه توانایی درک نیازها و اهداف موکل خود را نیز نخواهند داشت.


به خصوص در دنیای پیشرفته امروز، کوته فکری و ساده لوحی است اگر نقش کارگزاران روابط‌عمومی در حد کارگزاران مطبوعاتی بدانیم که شغل شان تبلیغ موکلان خود در روزنامه ها و مجلات است. این نوع نگرش، خود را نسبت به مسایل پیچیده و متنوع شرکت ها عملاً نا آشنا معرفی می کند.


متخصصان امروزین روابط‌عمومی باید در بسیاری از شئون زندگی «مهارت» داشته باشند. شیوة زندگی، امروزه چنان پیچیده شده که دیگر متخصصان روابط‌عمومی به تنهایی قادر به حل مشکلات و برخورد با مسایل نیستند. البته معنای این مطالب آن نیست که آنان در درک جنبه های روانشناسی معاصر، بخواهند همانند روانشناسان به اصطلاح مو را از ماست بیرون بکشند. اما باید بتوانند به هر دو روی سکه یعنی هم موکل و هم گروه های مخاطب کمک کنند تا بتوانند اطلاعات بی شماری را که هر روز نیز بر آنها افزوده می شود، رمز گشایی کنند.


ماهواره، اینترنت، کامپیوتر و ویدئو نمونه‌های ابتدایی از پیشرفته های حاصله در ارتباطات هستند که کارشناسان روابط‌عمومی، موکلین آنها و گروه های مخاطب باید متوجه اهمیت آنها باشند. چه کسی می داند که بازی های ویدئویی حاوی چه کاربردهای آموزشی هستند؟ امروزه، با در دسترس بودن کامپیوتر، والدین اسیر دانش و مهارت فنی کودکان ده ساله خود شده اند.


امکان جابجایی و حق انتخاب در تماشای برنامه ها و شبکه های تلویزیونی، سردرگمی را برای ما به ارمغان آورده است. با استفاده از اینترنت یک فرد روستایی که در مونتانا سکونت دارد، در اتاق خود می تواند به تماشای یک رویداد زنده ورزشی بنشیند که در میدان ورزشی مدسیون نیویورک برگزار می شود! او همچنین می تواند بدون این که اتاق خود را ترک کند، برنامه دیگری را انتخاب و تماشا کند.


در عصر ما، پیشرفت های معجزه آسای ارتباطات، انتخاب را بسیار مشکل کرده است. بنابراین، امروزه متخصصان کاردان، سختکوش و آموزش دیده باید عملاً فرصت های نامحدودی داشته باشند.
 

منبع اصلی:  http://kpri.ir/?p=4493

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فنون روابط عمومی را بخوانید


  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب: مقررات روابط عمومی


  فنون روابط عمومی/ ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ عمومی


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  شش مرحله برای گسترش روابط‌عمومی


  برگزیدگان سومین جشنواره روابط‌عمومی‌های برق حرارتی معرفی شدند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی