درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 شهریور 1400 - 16:07   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است

  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است


ادامه ادامه مطلب دو

فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس  روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار

  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار


ادامه ادامه مطلب سه

برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است

  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فنون روابط عمومی/ برگزاری‌ مراسم‌
  انتشار کتاب فنون روابط عمومی -دفترچه راهنمای متخصصان روابط عمومی
  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار
  فوتبال و پروپاگاندا
  دو روزنامه‌نگار، یک دوشس و نظام رسانه‌ای
  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا
  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  نقد و بررسی فصل 8 کتاب روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران
  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47456صفحه نخست » ادامه مطلب سهشنبه، 19 تیر 1400 - 16:10
روابط‌عمومی توسعه؛ مناسبات ارتباطی با محیط پیرامونی
در این مقاله به کارکرد بیرونی نظام ارتباطی روابط‌عمومی پرداخته شده و به برخی مکانیزم های ارتباطی وتاثیرات آن اشاره رفته است.
  

چکیده
جامعه ایران، درحال تجربه گذار از روابط‌عمومی سنتی به روابط‌عمومی مدرن و توسعه گرا است. در این سیر تحول، آن چه کمتر از همه دستخوش تغییر و تحول شده است، مناسبات ارتباطی با محیط پیرامونی است. به نظر می رسد روابط‌عمومی در جامعه ایران از سیاست تعریف شده و کارآمدی در ارتباط با محیط برخوردار نیست و به نظر می رسد دچار غفلت شده باشد، شاید دلیل این غفلت نیز گرایش روابط‌عمومی ها به حوزه مدیریت در سازمان باشد تا محیط پیرامونی.


منظور از ارتباط با محیط پیرامونی، اولا اقداماتی است که در ارتباط با گستره وسیعی از انسان ها معنی می یابد و می خواهد بر رفتار و ذهنیت تعداد زیادی از آدمیان تاثیر بگذارد، ثانیا ارتباط با دیگر روابط عمومی ها است که تاثیر زیادی در شناخت فعالیت های یکدیگر و بسترسازی فعالیت های مشترک دارد.


روابط عمومی به دلیل ماهیت حرفه ای خویش که بیش از همه چه در درون و چه بیرون سازمان با انسان سروکار دارد باید از زمینه ها، امکانات و چگونگی ارتباط با محیط برخوردار باشد و اصولاً تعامل با دیگران را یکی از وظایف مهم خود بداند. پس باید از طریق تدوین و اجرای برنامه های مفصل و سازماندهی شده به برقراری ارتباط با محیط بپردازد. روابط‌عمومی باید ساختار فعالیت های خود را در ارتباط با جامعه و افکارعموی از تعریفی جدید برخوردار سازد و به شیوه های مختلف تعامل خود را با بیرون از خود به شکلی گسترده برقرارکند.


در این مقاله به کارکرد بیرونی نظام ارتباطی روابط‌عمومی پرداخته شده و به برخی مکانیزم های ارتباطی وتاثیرات آن اشاره رفته است.

واژه های کلیدی: روابط‌عمومی، توسعه، ارتباطات، اطلاع یابی، اطلاع رسانی

فهرست مطالب
مقدمه
روابط‌عمومی، تنوع تعاریف
سنگ بنای روابط عمومی ؛ ارتباطات
ارتباط جمعی، استراتژی قدرتمند روابط‌عمومی
کارکرد بیرونی نظام ارتباطی روابط‌عمومی
انواع روابط‌عمومی از منظر اثرگذاری
مدیریت ارتباطات درون سازمانی
مدیریت ارتباطات برون سازمانی
فهرست منابع

 

مقاله را اینجا دانلود کنید

 

http://kpri.ir/product/مقاله-روابط‌عمومی-توسعه؛-مناسبات-ارت/

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فنون روابط عمومی را بخوانید


  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کتاب: مقررات روابط عمومی


  فنون روابط عمومی/ ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ عمومی


  فنون روابط عمومی/ برگزاری‌ مراسم‌


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  شش مرحله برای گسترش روابط‌عمومی


  برگزیدگان سومین جشنواره روابط‌عمومی‌های برق حرارتی معرفی شدند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی