درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:53   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47430صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 15 تیر 1400 - 19:28
رونمایی از کتاب «روابط عمومی حرفه ای و تحقیقات کاربردی»
با حضور پیشکسوتان و اعضاء هیأت مدیره انجمن روابط عمومی ایران و انجمن علمی پژوهش های هنری ایران، از کتاب «روابط عمومی حرفه ای و تحقیقات کاریردی» رونمایی شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| با حضور پیشکسوتان و اعضاء هیأت مدیره انجمن روابط عمومی ایران و انجمن علمی پژوهش های هنری ایران، از کتاب «روابط عمومی حرفه ای و تحقیقات کاریردی» رونمایی شد.
 
 این کتاب علمی و تخصصی، توسط دکتر احمد پاکزاد به تحریر در آمده و توسط انتشارات مهرنوروز به زیور طبع آراسته شده است. محتوای این کتاب مورد تأیید انجمن روابط عمومی ایران و انجمن علمی پژوهش های هنری ایران می باشد.
 
 خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران در این خصوص گفت: «ساختار سنتی حاکم بر حرفه روابط عمومی، کارکرد خود را از دست داده است و برای حفظ و رونق این حرفه، ناگزیر به اتخاذ روش های نوین و اصول پیشرفته می باشیم که این امر به نوبه خود نیازمند منابع علمی و تخصصی بر گرفته از مدل مطلوب روابط عمومی ایرانی است. محتوای این کتاب حاصل چند دهه تجارب موفق علمی و عملی نویسنده آن است و معتقدم که می تواند برای توسعه و تجلی دانش نوین روابط عمومی کشور موثر واقع شود.»
 
 دکتر بهنام زنگی، رئیس انجمن علمی پژوهش های هنری ایران هم تأکید کرد: «ایجاد ارتباط موثر و کارا، امری هنری و خلاقانه است و بی شک تدوین رویکردهای علمی این هنر، موضوعی ارزشمند و پایا خواهد بود. آنچه در این کتاب آمده است، تلفیق هنرمندانه علم و تجربه با تأکید بر تحقیقات است که مسلماً دست آورد مهمی برای جامعه علمی و تخصصی کشور به ارمغان خواهد داشت.»
 
 دکتر احمد پاکزاد، نویسنده این کتاب هم با اشاره به ضرورت توجه به حرفه ای گری دانش محور در توسعه و تعمیق نهاد روابط عمومی در ایران، گفت: «آنچه امروز باعث رنج نهاد روابط عمومی در ایران شده است، نبود یک نگرش اجرایی علمی در مدیریت آن است. همین امر منجر به بروز کارکردهای غیرحرفه ای در آن شده از این جهت می توان به صراحت گفت که نهاد روابط عمومی علیرغم ظرفیت هایی که دارد در حال اضمحلال است. لذا این کتاب ادای دین به علم مدیریت روابط عمومی بوده و مأموریت دارد که بنیان نگرش و منش حرفه ای گری را مستند کرده و در اختیار نسل جدید روابط عمومی ایران قرار دهد. نسلی که مسئولیت دارد با دوراندیشی و پژوهش مداری، سرنوشت بهتری را برای تمامی اعضاء خانواده روابط عمومی ایران رقم بزنند.»
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد