درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 08:42   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47411صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 13 تیر 1400 - 13:58
مدیرعامل بانک سپه خبر داد: پرداخت بیش از 18 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی و جبران خسارت کرونا در سه ماه نخست سال 1400
پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه؛ مدیرعامل بانک سپه به تشریح اقدامات مؤثر این بانک در سه ماه نخست سال جاری با محوریت اعتباری حمایت از اشخاص و واحدهای آسیب‌دیده ناشی از ویروس کرونا پرداخت.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه؛ مدیرعامل بانک سپه به تشریح اقدامات مؤثر این بانک در سه ماه نخست سال جاری با محوریت اعتباری حمایت از اشخاص و واحدهای آسیب‌دیده ناشی از ویروس کرونا پرداخت.


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه، محمدکاظم چقازردی با بیان اینکه بیش از 18 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 20 هزار فقره پرونده تسهیلات تکلیفی و جبران خسارت کرونا طی سه ماه نخست سال جاری در شعب این بانک پرداخت شده است، اظهار داشت: بانک سپه در راستای همراهی با سیاست‌های اقتصادی کشور، اجرای برنامه جامع عملیاتی در سال 1400 که «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده و لزوم حمایت از آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا و حوادث قهری، بسته حمایتی خود را با إتکا بر منابع داخلی به بهبود فضای کسب‌وکار و تقویت بخش‌های پیشران اقتصادی و زنجیره تولید، اختصاص داده است.

* پرداخت نزدیک به 3 هزار فقره تسهیلات به مسکن روستایی


محمدکاظم چقازردی با اشاره به اینکه تسهیلات تکلیفی بانک سپه در 12 بخش ارائه می‌شود، اظهار داشت: نزدیک به یک هزار و پانصد میلیارد ریال آن به مسکن روستایی، 800 میلیارد ریال به حوادث قهری، 550 میلیارد ریال تسهیلات خرید یا ساخت مسکن آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا (بنیاد شهید)، 350 میلیارد ریال تسهیلات بهسازی، نوسازی و سرمایه در گردش واحدهای نانوایی، 55 میلیارد ریال به اشتغال ایثارگران از طریق صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، 47 میلیارد ریال تسهیلات خرید یا ساخت مسکن قضات قوه قضاییه، نخبگان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در سه ماه نخست سال 1400 پرداخت شده است.

* پرداخت نزدیک به 11 هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج


مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج که از جمله تکالیف ابلاغی بانک مرکزی است، طی پنج سال اخیر روند صعودی در این بانک داشته است، گفت: اختصاص بیش از 9 هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج به بیش از 10.500 فقره پرونده تسهیلات در این حوزه برای کمک به تسهیل ازدواج جوانان در سه‌ماه نخست سال 1400 نشان از هم‌راستایی برنامه‌های این بانک با سیاست‌های دولت دارد.

* اختصاص بیش از 5 هزار میلیارد ریال اعتبار به‌منظور تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط


چقازردی همچنین درخصوص اقدامات بانک سپه در زمینه تسهیلات پرداخت شده با هدف تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط گفت: این بخش از تسهیلات با هدف حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده ناشی از کرونا پرداخت شده است، بانک سپه 218 فقره تسهیلات را در قالب بیش از 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات به واجدین شرایط طی سه ماهه نخست سال پرداخت کرد.

* پرداخت بیش از 660 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی


رئیس هیأت مدیره بانک سپه تصریح کرد: تسهیلات خوداشتغالی با هدف خوداتکائی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و سازمان بهزیستی و ضرورت حمایت بانک‌های کشور از اقشار آسیب‌پذیر جامعه به‌ویژه در شرایط اقتصادی فعلی، پرداخت می‌شود و بانک سپه توانست طی سه ماه نخست سال به 1400 فقره پرونده تسهیلاتی واجد شرایط این بخش، بیش از 660 میلیارد ریال اختصاص دهد.

* اختصاص اعتبار به صنوف و اقشار آسیب‌دیده ناشی از کرونا


مدیرعامل بانک سپه با تأکید بر ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و تحقق اهداف ابلاغی بانک مرکزی ج.ا.ا، پرداخت 14 ردیف تسهیلاتی به صنوف و اقشار آسیب‌دیده ناشی از کرونا طی سه ماه نخست سال جاری را از جمله اقدامات مؤثر این بانک عنوان کرد و افزود: بانک سپه در راستای اقدامات مؤثر و تسهیل‌کننده‌ پرداخت تسهیلات به کسب‌وکارهای آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع کرونا، به شعب خود در سراسر کشور اختیارات ویژه داده است.


وی ادامه داد: صاحبان کسب و کارهای؛ تولید و توزیع پوشاک، کیف و کفش، تولید و توزیع غذاهای آماده، حمل و نقل عمومی برون شهری و درون شهری، دفاتر خدمات مسافرتی، گردشگری و زیارتی، مراکز و مجتمع‌های فرهنگی، آموزشی، هنری و رسانه‌ای، باشگاه‌های ورزشی و تفریحی، آموزشگاه‌ها و سالن‌ها، موسسات خصوصی، دارای پروانه بهره‌برداری از وزارت بهداشت که در حوزه‌های درمانی و تشخیصی اعم از آزمایشگاهی و پاراکلینیکی فعال هستند، واحدهای پرورش مرغ گوشتی و مرغ مادر گوشتی، مراکز تولید محصولات گلخانه‌ای و صیفی‌جات صادراتی و مراکز تولید و عرضه گیاهان زینتی و ماهیان زینتی از تسهیلات اعطایی این بخش بهره‌مند شدند


چقازردی در پایان تأکید کرد: دریافت اعتبار و تسهیلات اختصاص یافته به کسب‌وکارهای آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا، مشروط به معرفی از طریق سامانه کارا (سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) بوده که درخواست‌های واصله واحدهای معرفی شده پس از احراز شرایط به ایشان پرداخت شده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد