درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 24 مرداد 1401 - 13:53   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی

  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی


ادامه ادامه مطلب سه

هوشمندی؛ مهارت کلیدی یک خبرنگار آنلاین

  هوشمندی؛ مهارت کلیدی یک خبرنگار آنلاین


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دستورالعمل: مسئولان روابط‌عمومی سازمان‌های بهداشتی، باید مخاطبان خود را مهیای بیماری ویروس کرونا (کووید-19) کنند
  نشست شورای روابط‌عمومی وزارت صمت با حضور سخنگوی دولت
  معاون استاندار قم: متاسفانه برخی از روابط‌عمومی‌های استان عملکرد قدرتمندی ندارند
  اپل استراتژی تبلیغات تلویزیونی خود را تغییر داد
  برگزاری دوره تشریفات در روابط‌عمومی در شهرداری کرج
  اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات افزایش یافته است
  گردهمایی مدیران روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برگزار شد
  تواضع، فروتنی و مردم‌داری سه خصیصه اصلی مسئول روابط‌عمومی
  محبوبیت فیس‌بوک در بین نوجوانان به شدت کاهش یافته است
  آمادگی بانک رفاه کارگران برای تامین مالی واحدهای تولیدی فعال در صنعت مس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47409صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 6 مهر 1400 - 18:35
کتاب برگزیده روابط‌‏عمومی 2019
کتاب "روابط‌‏عمومی 8 ثانیه‌‍‌ای" (برای موفقیت بی نهایت در رسانه ها به داستان تان انرژی بدهید!) اثر برگزیدۀ فستیوال کتاب ۲۰۱۹ آمریکا در زمینۀ ارتباطات، روابط‌عمومی و تبلیغات تالیف لیز اچ. کلی است و ترجمه این کتاب ارزشمند را محسن داوری انجام داده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| کتاب "روابط‌‏عمومی 8 ثانیه‌‍‌ای" (برای موفقیت بی نهایت در رسانه ها به داستان تان انرژی بدهید!) اثر برگزیدۀ فستیوال کتاب ۲۰۱۹ آمریکا در زمینۀ ارتباطات، روابط‌عمومی و تبلیغات تالیف لیز اچ. کلی است و ترجمه این کتاب ارزشمند را محسن داوری انجام داده است.

به گزارش شارا به نقل از انتشارات کارگزار روابط عمومی، متن اصلی کتاب تا حدودی لحن نوشتاری غیررسمی دارد که سعی شد برگردان فارسی آن هم تا حد امکان به این سبک وفادار بماند. نویسنده با سودجستن از داستان های واقعی افراد، شرکت ها، رسانه ها و رویدادهای آشنا برای مخاطب آمریکایی، تلاش کرده کتاب را به راهنمایی خودآموز و گام به گام تبدیل کند. انتقال این مفاهیم به مخاطب فارسی زبان، مستلزم ارائۀ توضیحات مختصری دربارۀ رخدادهای مورداشاره، اسامی برخی افراد و اماکن و شرکت ها و... بود که در پانوشت ها در حد مقدورات بدان پرداخته شد.


با توجه به همپوشانی مباحث کتاب در زمینه های روابط عمومی، رسانه نگاری (ژورنالیسم)، تبلیغات، بازاریابی دیجیتال، برندسازی شخصی و کسب وکار، کمپین سازی در رسانه های مرسوم(سنتی) و رسانه های اجتماعی، تولید محتوای بهینه برای رسانه های گونه گون سنتی و آنلاین و ایده یابی برای گسترش ارتباطات رسانه ای مؤثر و هدفمند، می توان آن را برای عموم کارگزاران روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی، فعالان رسانه، صاحبان ایده و کسب وکار و همین طور، دانشجویان این رشته ها، به مثابه راهنمایی مفید و کاربردی دانست.

اگر بخواهیم موضوع کتاب را در یک کلمه خلاصه کنیم، چیزی نیست جز «داستان گویی». سخن گزافی نیست اگر ادعا کنیم در دنیای امروز- که به تعبیر نویسندۀ کتاب، هر کدام ما فقط هشت ثانیه مهلت داریم توجه مخاطب را به خود و داستان مان جلب کنیم همۀ موفقیت و شکست ها در همین هنر خلاصه می شود. جالب است که در زبان انگلیسی، بیش از آن که از اصطلاحاتی مثل خبر و یا گزارش برای مطالب منتشرشده در رسانه ها استفاده کنند، از واژۀ "Story" بهره می گیرند. آنچه در سپهر رسانه ای و دنیای تبلیغات و برندها جریان دارد و اوج گیری یا افول چهره ها و شرکتها و فرآورده های مادی یا فکری و حتی ظهور و سقوط سیاستمداران را رقم می زند، نتیجۀ تفاوت در داستان های آنهاست. دانشمندان علوم شناختی دریافته‌اند مغز انسان بیشتر برای فهم داستان‌ها برنامه ریزی شده تا درک منطق؛ و در واقع، بهترین قالب ارائۀ اطلاعات ماندگار به مردم و تسهیل به خاطرسپاری رویدادها، استفاده از شیوه های خلاقانۀ داستان گویی است.

در دنیای رسانه ای شدۀ کنونی، و در نبرد دائمی روایت ها، چگونگی روایت گری داستان ها حائز اهمیت حیاتی است. هر کسی که در دنیای وسیع ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه، حتی از دور دستی بر آتش دارد، لاجرم باید مهارت های خلق و بازآفرینی داستان ها را بیاموزد و در آن چیر دست شود.

برای سفری ماجراجویانه در وادی گستردۀ ارتباطات، کسب حداکثر موفقیت رسانه ای و تبدیل شدن به قهرمان محبوب مخاطبان آماده اید؟ پس با ما همراه شوید!

 

روابط‌عمومی 8 ثانیه‌‍‌ای
(برای موفقیت بی‌نهایت در رسانه‌ها به داستان‌تان انرژی بدهید!)

انتشارات: کارگزار روابط‌عمومی
عنوان کتاب: روابط‌عمومی 8ثانیه‌ای
نویسنده: لیز اچ. کلی
ترجمه: محسن داوری
ویرایش: زهرا بابازاده‏گان
با همکاری: شرکت پتروشیمی فن‌آوران، تابعه شستا
لیتوگرافی و چاپ: مشعر
نوبت چاپ: اول/1400
شمارگان: 1000جلد
شابک: 1-97-5374-600-978
تعداد صفحات: 343
تلفن پخش: 09121938419- 66943670
 

 

برای خرید اینجا را کلیک بفرمایید

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب


دیباچۀ مترجم
پیش‌گفتار
مقدمه
پیش‌درآمد

گام یکم- برای الهام¬بخشیدن به هواداران¬تان و رسانه¬ها، داستانی شگفت¬آور تعریف کنید
اقدام¬های عملی مرحله 1- برای الهام¬بخشیدن به هواداران¬تان و رسانه¬ها، داستانی شگفت¬آور تعریف کنید
قدرت جادویی¬ شمارۀ 1 روابط¬عمومی: داستان شگفت¬آور
تعریف یک داستان برند جدید
هشت گام تعریف داستانی شگفت¬آور و الهام¬بخش
داستان برند کسب¬وکارها- مطالعۀ موردی از مقایسۀ دو شرکت ارتباطی
اسپرینت اسپکتروم در برابر موتورولا ایریدیوم
پیروزی بزرگ اسپرینت اسپکتروم در آمریکا
شکست پروژۀ تلفن ماهواره¬ای موتورولا ایریدیوم
مثال¬هایی از بیانیه¬های مأموریت چند مگابرند
نمونه¬هایی از بیانیۀ مأموریت و چشم¬انداز چند مگابرند
نمونه¬هایی از بیانیۀ مأموریت و چشم¬انداز چند برند کوچک
جمع¬بندی و مرور فصل اول
چالش¬های روابط¬عمومی 8 ثانیه¬ای- فصل یکم

گام دوم- برای افزایش بازاریابی دهان به دهان، به بانک اطلاعات دیجیتال¬تان تسلط داشته باشید
اقدام¬های عملی مرحله2- برای افزایش بازاریابی دهان به دهان، به بانک اطلاعات دیجیتال¬تان تسلط داشته باشید
قدرت جادویی شمارۀ2 روابط¬عمومی- روابط¬عمومی دیجیتال
نمونه هایی از مگابرندها و مالکیت بانک دیجیتالی¬شان
نمونه¬هایی از کسب¬وکارهای کوچک و مالکیت بانک دیجیتالی¬شان
پیام¬های واضح در رسانه¬های اجتماعی بنویسید
پیام¬های مختصر بنویسید
پیام جذابی بنویسید که پیونددهنده باشد
جمع¬بندی و مرور فصل دوم
اقدام¬های عملی فصل دوم- برای افزایش بازاریابی دهان به دهان، به بانک اطلاعات دیجیتال¬تان تسلط داشته باشید
قدرت جادویی شماره 2 روابط¬عمومی- روابط¬عمومی دیجیتال
چالش¬های روابط¬عمومی 8 ثانیه¬ای- فصل دوم

گام سوم- محتوایی جذاب با قدرت نامحدود بنویسید که خوانندگان را به اقدامی عملی تشویق کند
اقدام¬های عملی مرحله 3- محتوایی جذاب با قدرت نامحدود بنویسید که خوانندگان را به اقدامی عملی تشویق کند
قدرت جادویی شماره 3 روابط¬عمومی- محتوای با قدرت نامحدود
عنوان بیانیه و پاراگراف آغازین
مثال مطالعۀ موردی- تیترهای خبری عروسی سلطنتی سال 2018
هنرمند واژه¬پرداز در روابط¬عمومی 8 ثانیه¬ای
جمع¬بندی و مرور فصل سوم
اقدام¬های عملی فصل سوم- محتوایی جذاب با قدرت نامحدود بنویسید که خوانندگان را به اقدامی عملی تشویق کند
قدرت جادویی شماره 3 روابط¬عمومی 8 ثانیه¬ای- محتوای با قدرت نامحدود
چالش¬های روابط¬عمومی 8 ثانیه¬ای- فصل سوم

گام چهارم- قلاب¬های رسانه¬ای قدرتمندی بنویسید تا با خبرنگاران ارتباطی مؤثر برقرار کنید
اقدام¬های عملی فصل چهارم- قلاب¬های رسانه¬ای قدرتمندی بنویسید تا با خبرنگاران ارتباطی مؤثر برقرار کنید
قدرت جادویی شماره 4 روابط¬عمومی- قلاب رسانه¬ای
نکات مهم در نوشتن قلاب رسانه¬ای مرتبط
نکات مهم در نوشتن قلاب رسانه¬ای بهنگام
موج¬سواری خبری در دعوتنامۀ رسانه¬ای
جمع¬بندی و مرور فصل چهارم
اقدام¬های عملی فصل چهارم- قلاب¬های رسانه¬ای قدرتمندی بنویسید تا با خبرنگاران ارتباطی مؤثر برقرار کنید
قدرت جادویی شماره 4 روابط¬عمومی- قلاب رسانه¬ای
چالش¬های روابط¬عمومی 8 ثانیه¬ای– فصل چهارم

گام پنجم- مخاطب¬تان را با چشم¬اندازی رسانه¬ای هدف بگیرید تا تمرکزی لیزرمانند بیابد
اقدام¬های عملی فصل پنجم- مخاطب¬تان را با چشم¬اندازی رسانه¬ای هدف¬ بگیرید تا تمرکزی لیزرمانند بیابد
قدرت جادویی شماره 5 روابط¬عمومی- چشم¬انداز رسانه¬ای
مطالعۀ موردی 1 بازار هدف- کارشناس امور مالیاتی؛ کسب¬وکارهای کوچک موفق
مطالعۀ موردی 2 بازار هدف- فیلم علمی تخیلی، کارگردان مستقل و سیاست
بازاریابی به کمک اینفلوئنسرها- اهدای محصول
مطالعۀ موردی بازاریابی به کمک اینفلوئنسر- جشنوارۀ فیلم ساندنس
بازاریابی به کمک اینفلوئنسر در رویدادهای صنعت- نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی
بازاریابی به کمک اینفلوئنسرهای پولی- مؤسسات بازاریابی
مثال مطالعۀ موردی- فراخوان برای پوشش رسانه¬ای دوچرخه¬سواری خیرخواهانه
جمع¬بندی و مرور فصل پنجم
اقدام¬های عملی فصل پنجم- مخاطب¬تان را با چشم¬اندازی رسانه¬ای هدف¬ بگیرید تا تمرکزی لیزرمانند بیابد
قدرت جادویی شماره 5 روابط¬عمومی- چشم¬انداز رسانه¬ای
چالش¬های روابط¬عمومی 8 ثانیه¬ای- فصل پنجم

گام ششم- کمک کنید مصاحبه اوج بگیرد تا امتیاز حضور در ابررسانه¬ها را از آن خود کنید
اقدام¬های عملی فصل 6- کمک کنید مصاحبه¬ اوج بگیرد تا امتیازات حضور در ابررسانه¬ها را از آن خود کنید
قدرت جادویی شماره 6 روابط¬عمومی- به اوج رساندن مصاحبه
جمع¬بندی و مرور فصل ششم
اقدام¬های عملی فصل 6- کمک کنید مصاحبه¬ اوج بگیرد تا امتیازات حضور در ابررسانه¬ها را از آن خود کنید
قدرت جادویی شماره 6 روابط¬عمومی- به اوج رساندن مصاحبه
چالش¬های روابط¬عمومی 8 ثانیه¬ای- فصل ششم

گام هفتم- پیام مصاحبه را برای مخاطب جا بیندازید تا نتایج رسانه¬ای چند برابری حاصل شود
اقدام¬های عملی فصل هفتم- پیام مصاحبه را برای مخاطب جا بیندازید تا نتایج رسانه¬ای چند برابری حاصل شود
قدرت جادویی شماره 7 روابط¬عمومی- تندر مصاحبه¬ای
نکات مهم در مصاحبه¬های زندۀ رادیویی
نکات مهم در مصاحبه¬های زندۀ تلویزیونی
لبخندی که زیر و رو می‌کند
دم و بازدم عمیق
جمع¬بندی و مرور فصل هفتم
اقدام¬های عملی فصل هفتم- پیام مصاحبه را برای مخاطب جا بیندازید تا نتایج رسانه¬ای چند برابری حاصل شود
قدرت جادویی شماره 7 روابط¬عمومی- تندر مصاحبه¬ای
چالش¬های روابط¬عمومی 8 ثانیه¬ای- فصل هفتم

گام هشتم- با پیگیری مصاحبه و بازآفرینی داستان¬تان موفقیت رسانه¬ای بیشتری کسب کنید
اقدام¬های عملی فصل هشتم- با پیگیری مصاحبه و بازآفرینی داستان¬تان، موفقیت رسانه¬ای بیشتری کسب کنید
قدرت جادویی شمارۀ 8 روابط¬عمومی- بازآفرینی داستان
مدیریت مصاحبه¬های در جریان
مدیریت به¬روزرسانی¬های داستان
مدیریت درخواست¬های آتی
جمع¬بندی و مرور فصل هشتم
اقدام¬های عملی فصل هشتم- با پیگیری مصاحبه و بازآفرینی داستان¬تان، موفقیت رسانه¬ای بیشتری کسب کنید
قدرت جادویی شمارۀ 8 روابط¬عمومی- بازآفرینی داستان
چالش¬های روابط¬عمومی 8 ثانیه¬ای- فصل هشتم

فرجام


برای خرید اینجا را کلیک بفرمایید
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان بوشهر برگزار شد


  تولید ۱۸۰۰ محتوای چندرسانه ای در سازمان محیط زیست


  درباره «سانسور نامحسوس» در رسانه‌های اجتماعی چه می‌دانیم؟


  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی


  زیستن در جهان چند فرهنگی


  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی سوادکوه شمالی


  نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد


  تجلیل فرماندار نهبندان از مسئول روابط‌عمومی شبکه دامپزشکی


  محبوبیت فیس‌بوک در بین نوجوانان به شدت کاهش یافته است


  گردهمایی مدیران روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد