درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:20   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47407صفحه نخست » ادامه مطلب دویکشنبه، 13 تیر 1400 - 11:08
روابط عمومی هزاره سوم
دکتر علی‌اکبر جلالی دانشگاه علم و صنعت ایران - دپارتمان‌های روابط‌عمومی با افزایش تحرک، ارتباطات بیشتر و دریافت اطلاعات زیاد از رسانه‌ها، مرتباً در حال گذر از وضع موجود به وضع مطلوب می‌باشند. یکی از چندین دلیل اینکه روابط عمومی‌های هزاره سوم باید راهبر فنی برای سازمان خود باشند آن است که با توسعه جهانی انقلاب فناوری اطلاعات و ارتباطات، این اتفاق در حال انجام است.
  

چکیده

اینترنت و رایانه‌های خانگی اساس زندگی ما را تغییر داده‌اند و در روش کار، آموزش و تعاملات ما اثر گذاشته‌اند. آلوین تافلر تئوری موج سوم را تحت عنوان عصر اقتصاد مبتنی بر اطلاعات در جامعه متمدن، که در ادامه عصر کشاورزی و عصر صنعت می‌باشد مطرح کرده و آنرا جا انداخته‌است. عصر بعدی که خواهد آمد، موج چهارم یا عصر مجازی خواهد بود.

تکنولوژی، مرتب جهان ما را تغییر می‌دهد. به نظر می‌رسد که هر سال سرعت این تغییرات بیشتر می‌شود. هر مرحله جدید یا اختراع یک فرصت پیشرفته‌تر دیگر را ممکن می‌کند. پیش‌بینی می‌شود در هزاره سوم شاهد تغییرات بنیادی در روابط عمومی در سطح جهانی باشیم.

دپارتمان‌های روابط‌عمومی با افزایش تحرک، ارتباطات بیشتر و دریافت اطلاعات زیاد از رسانه‌ها، مرتباً در حال گذر از وضع موجود به وضع مطلوب می‌باشند. یکی از چندین دلیل اینکه روابط عمومی‌های هزاره سوم باید راهبر فنی برای سازمان خود باشند آن است که با توسعه جهانی انقلاب فناوری اطلاعات و ارتباطات، این اتفاق در حال انجام است.

 

روابط عمومی هزاره سوم ابزاری برای دولت‌ها و سازمان‌های بخش خصوصی است که دسترسی آسان به اطلاعات و خدمات را با استفاده از فناوری‌های نوین، با کیفیت بهتر فراهم کرده و فرصت مشارکت بیشتر مردم را در مراحل مختلف به وجود می‌آورد.

در این مقاله، ضمن تعریف روابط عمومی هزاره سوم به جایگاه شهر الکترونیک، سازمان‌های الکترونیکی و شهروند الکترونیکی در جامعه اطلاعاتی پرداخته شده است تا جایگاه روابط عمومی الکترونیکی در این فضای جدید، مشخص و تبیین گردد. معرفی پارامترها و الزامات مهم ایجاد یک روابط عمومی الکترونیکی، در مسیر واقعیت‌هایی که در شروع هزاره سوم در حال تحمیل به جوامع است، بخش دیگری از این مقاله می‌باشد. از یک روابط عمومی هزاره سوم انتظارمی‌رود که با نوآوری و خلق رابطه بهتر بین مردم و دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی، ارایه خدمات با کیفیت برتر و هزینه مناسب به مردم را وظیفه خود بداند.

قدم‌های گذر از یک روابط عمومی سنتی به روابط عمومی هزاره سوم باید شناسایی و با در نظر گرفتن امکانات و پتانسیل‌های موجود سازمان‌ها مورد بررسی قرار گرفته و یکی پس از دیگری اجرا گردد.

فهرست مطالب

چکیده
مقدمه
مفهوم روابط عمومی
وظایف روابط عمومی در سازمان
سیستم روابط عمومی
مدیریت روابط عمومی
تفاوت‌های روابط عمومی سنتی با الکترونیک
روابط عمومی الکترونیکی در جامعه اطلاعاتی
شهر الکترونیکی
اثرات اقتصادی شهر الکترونیک
اثرات اجتماعی شهر الکترونیک
اثرات فرهنگی شهر الکترونیک
اثرات سیاسی شهر الکترونیک
روابط عمومی الکترونیکی
فرآیندهای کاری در روابط عمومی الکترونیک
مشکلات توسعه روابط عمومی الکترونیکی
سیاست‌های روابط عمومی الکترونیکی
جمع‌بندی
منابع
 

مقاله را دانلود کنید

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد