درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 10:55   

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟

  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه ست کردن کفش‌های رنگی

  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیامد دورکاری برای بعد از کرونا
  کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران: بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی هرچه سریع‌تر متوقف شود
  مدیرعامل شرکت گاز استان تهران: به دلیل نگارش نادرست اخبار حوادث، شرکت گاز استان تهران به عنوان مسئول حادثه معرفی می‌شود
  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟
  ارتباطات و آینده جهان
  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب
  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
  اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47346صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 2 تیر 1400 - 22:51
خبرنامه تجارت شما را قدرتمند می کند
اگر تا به حال به این موضوع فکر نکرده اید، بدانید که خبرنامه اولین و مهمترین چیزی است که شما را به اهداف تجاری خود خواهد رساند. همانطور که می‌دانید، وب سایت به تنهایی نمی تواند بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند و اکثر ملاقات کنندگان سایت به راحتی از کنار آن می گذرند و بدون آنکه با شما تماس بگیرند، از آن خارج می شوند و شما یک مشتری را از دست می دهید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| ممکن است تا به حال به فکر فرستادن خبرنامه به مشتریان گذرای خود افتاده باشید. احتمالا متوجه شده اید که با این روش می توان آنها را به مشتریان دائمی و ثابت تبدیل کرد.

اگر تا به حال به این موضوع فکر نکرده اید، بدانید که خبرنامه اولین و مهمترین چیزی است که شما را به اهداف تجاری خود خواهد رساند. همانطور که می‌دانید، وب سایت به تنهایی نمی تواند بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند و اکثر ملاقات کنندگان سایت به راحتی از کنار آن می گذرند و بدون آنکه با شما تماس بگیرند، از آن خارج می شوند و شما یک مشتری را از دست می دهید.


خبرنامه در واقع وسیله ای است که برای شما اعتبار و اعتماد جلب می کند و از همه مهمتر شما را همیشه در ذهن آنها نگه می دارد.


3 راهکار زیر از اساسی ترین عوامل موفقیت خبرنامه ها هستند:

1- سعی کنید در صدر ذهن آنها باشید.


تجربه نشان داده است: آژانسی که بیشتر با مشتریان ارتباط دارد، در کارش موفق تر است. ارتباط با مشتریان باید عادت خوب شما باشد.


خبرنامه های موفق اینترنتی حداقل ماهی دوبار برای مشتریان ارسال می شوند. اگر تازه به فکر خبرنامه افتاده اید از خبرنامه های ماهیانه شروع کنید و به تدریج فرکانس ارسال آن را بالا ببرید.

2- سعی کنید مطالب مناسب و مورد علاقه آنها باشد.


مایکل کارلون در فیلم پدرخوانده می گوید: "چیز مهمی که از پدر آموختم این بود که باید سعی کنم تا ذهن اطرافیان خود را بخوانم."


همه بازدیدکنندگان یک خاصیت مشترک دارند و آن این است که فقط به موضوعات مورد علاقه خود توجه دارند. اگر درباره علائق‌شان با آنها صحبت کنید، خبرنامه شما اولین و آخرین نامه ایست که هر روز منتظرش هستند. موضوعات را با دقت انتخاب کنید و مقالاتی در آن زمینه ها در خبرنامه قرار دهید.

3- با لحنی صمیمانه و خودمانی با آن ها صحبت کنید.


می گویند: مشهورترین نام جهان نام خود شماست.


اگر کسی نام شما را صدا بزند، ناخودآگاه به سمت او برمی گردید و توجه‌تان جلب می شود. این قاعده را در جهت هدف خود به کار بگیرید: هر جا ممکن است، از نام کوچک مشتریان خود استفاده کنید. در این کار افراط نکنید اما برای ایجاد ارتباط و جلب اعتماد این بهترین راه است.

این تکنیک‌ها را به کار بگیرید، به شما اطمینان می دهم که ظرف مدت کوتاهی نتیجه و اثر داشتن خبرنامه را در درآمد و پیشرفت تجارت خود خواهید دید.

 

تهیه کننده: محمود بشاش | تاریخ: 23 بهمن ماه 1382

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟


  اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی


  10 ویژگی قدرتمند افراد موفق


  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل


  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید


  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید


  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف


  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب


  انجمن متخصصان روابط عمومی، درگذشت دو نفر از کارشناسان روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی را تسلیت گفت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده