درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 06:31   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47306صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 25 خرداد 1400 - 20:57
فولاد مبارکه همیشه در جشنواره‌های روابط عمومی پیشتاز بوده است
مدیر روابط‌عمومی فولاد مبارکه پس از دریافت نشان عالی روابط عمومی گفت: طی ۴ ماه گذشته تلاش بر این بوده است تا با استفاده از خلاقیت و ابزارهای نوین شرایطی را فراهم کنیم که تصویر واقعی فولاد مبارکه یعنی تولید و هم افزایی قابل توجه فعلی آن نشان داده شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی فولاد مبارکه پس از دریافت نشان عالی روابط عمومی گفت: طی ۴ ماه گذشته تلاش بر این بوده است تا با استفاده از خلاقیت و ابزارهای نوین شرایطی را فراهم کنیم که تصویر واقعی فولاد مبارکه یعنی تولید و هم افزایی قابل توجه فعلی آن نشان داده شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی 
شرکت فولاد مبارکه اصفهان، هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در گفت وگو با خبرنگار ایراسین در خصوص دریافت نشان عالی روابط عمومی توسط این مجموعه گفت: در مجموعه فولاد مبارکه و روابط عمومی همواره تلاش بر این بوده است تا با استفاده از خلاقیت و ابزارهای نوین شرایطی را فراهم کنیم که تصویر واقعی فولاد مبارکه یعنی تولید و هم افزایی قابل توجه فعلی آن نشان داده شود.
 
 به گفته وی، طی ۴ ماه گذشته تلاش بر این بوده است که با مشورت و استفاده از نظرات تمامی متخصصین و مشاورین حوزه رسانه و روابط عمومی، تصویری که باعث امیدآفرینی است و حاصل از خلاقیت موجود در فولاد مبارکه بوده برای مخاطبان و ذی نفعان خود نمایش داده شود.
 
 نباتی نژاد ادامه داد: نفس این دست از رویدادها و جشنواره ها بررسی عملکرد فضاهای روابط عمومی و رسانه ایست. در این میان انجمن روابط عمومی نیز فعالیتهای چند ماه گذشته شرکتهای مختلف را بررسی کرده است و در این میان روابط عمومی شرکت فولادمبارکه با فعالیت در رشته های مختلف مانند ایجاد رسانه، تولید محتواهای رسانه ای اعم از محتوای گرافیکی و ارتباط با رسانه ملی، رسانه های دیداری و شنیداری و مکتوب که منجر به ایجاد یک ظرفیت بزرگ و هم افزایی شد، مورد توجه انجمن روابط عمومی قرار گرفت و از آن تقدیر به عمل آمد.
 
 فولاد مبارکه همیشه در جشنواره‌های روابط عمومی پیشتاز بوده است
 
 وی ادامه داد: جای تشکر و قدردانی از انجمن روابط عمومی وجود دارد که با بررسی و توجه به این نوع از فعالیت‌ها و در نهایت ضمن داوری، زحماتی که عموما از سوی بخش روابط عمومی به عنوان پشتیان فعالیت‌های رسانه ای انجام میشود ارزیابی شده و مورد تشویق قرار می گیرد؛ در واقع این اقدام منجر به ایجاد انگیزه ای می شود که بتوانیم این مسیر را ادامه داده و با استفاده از ابزارهای نو، شیوه های جدید و خلاقانه، عملکرد واقعی کل اعضای فعال در سازمان را به تصویر بکشیم. امید می رود این اقدام منجر به امید آفرینی و اثربخشی در جامعه شود.
 
 به گفته مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه، با توجه به فعالیت‌های گسترده ای که در رسانه و روابط عمومی این مجموعه دارد، عمدتا در جشنواره‌های مختلف روابط عمومی در سطح کشور و استان اصفهان، همیشه پیشتاز بوده و دلیل آن بکارگیری ابزارهای نو و دقت نظری است که در حوزه رسانه دارد؛ امسال نیز در جشنواره های مختلفی که برگزار شد، روابط عمومی فولاد مبارکه عمدتا رتبه اول را بدست آورده است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد