درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 10:21   

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟

  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه ست کردن کفش‌های رنگی

  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیامد دورکاری برای بعد از کرونا
  کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران: بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی هرچه سریع‌تر متوقف شود
  مدیرعامل شرکت گاز استان تهران: به دلیل نگارش نادرست اخبار حوادث، شرکت گاز استان تهران به عنوان مسئول حادثه معرفی می‌شود
  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟
  ارتباطات و آینده جهان
  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب
  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
  اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47304صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 25 خرداد 1400 - 16:58
تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه بر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر مولفه هایی نظیر امیدآفرینی و ایفای مسئولیت اجتماعی در شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: با شیوع کرونا، این شرکت در قالب کمک های مومنانه به یاری جامعه شتافت و امیدواریم آنان که درصدد تخریب دستاوردهای این شرکت هستند، مستند صحبت کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه: ممکن است با سیاه نمایی، به کاهش امید و خودباوری دامن زده شود اما ما در شرکت فولاد مبارکه سعی کردیم با این نگاه مقابله کنیم و اجازه نخواهیم داد دستاوردهای ملی و اعظم شرکت فولاد مبارکه و ماحصل تلاش کارگران و کارکنان این شرکت دست مایه حواشی و نیات پلید حاشیه سازان شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی 
شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه: ممکن است با سیاه نمایی، به کاهش امید و خودباوری دامن زده شود اما ما در شرکت فولاد مبارکه سعی کردیم با این نگاه مقابله کنیم و اجازه نخواهیم داد دستاوردهای ملی و اعظم شرکت فولاد مبارکه و ماحصل تلاش کارگران و کارکنان این شرکت دست مایه حواشی و نیات پلید حاشیه سازان شود.
 
 ظهر سه شنبه (۲۵ خردادماه) و به مناسبت دهه کرامت، مراسم اهداء ۱۷ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مبارکه با مساعدت شرکت فولاد مبارکه با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه مبارکه،کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، پروین صالحی، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، اصغر هدایت، فرماندار شهرستان، محسن عزیزخانی، جانشین سپاه و مقاومت بسیج شهرستان مبارکه و برخی دیگر از مسئولان این شهرستان در سالن اجتماعات اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مبارکه برگزار شد.
 
 در این مراسم هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه ضمن تبریک هفته کرامت و تشکر از کمیته امداد شهرستان مبارکه در سهیم شدن اقدام خیر این شرکت اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه از بدوتاسیس تاکنون همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری به منظور امیدآفرینی در جامعه به ایفای مسئولیت های اجتماعی پرداخته است.
 
 تحت الشعاع قرارگرفتن دستاوردها با هیاهوی رسانه ای
 
 وی افزود: متاسفانه برخلاف تاکیدات و منویات رهبری، دستاوردهای بزرگترین واحد صنعتی کشور با تخریب و پناه آوردن به حواشی در قالب انتشار تیزر و کلیپ و هیاهوی رسانه ای تحت الشعاع قرار گرفته است.
 
 نباتی نژاد با استناد به فرمایشات رهبری که از جهش تولید در صنعت فولاد یاد کردند، گفت: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اعم از دریافت مجوز واکسن ایرانی کرونا و ثبت رکوردهای متعدد در تولید آنچنان که شایسته است برجسته نمی شود؛ این درحالی است که اگر دیگر کشورها به این موفقیت ها دست می یافتند با موج رسانه ای در جامعه بازتاب مثبت پیدا می کرد.
 
 اجازه نمی دهیم با سیاه نمایی دستاوردهای ملی و اعظم شرکت فولاد مبارکه زیر سوال برود
 
 وی افزود: ممکن است با سیاه نمایی، به کاهش امید و خودباوری دامن زده شود اما ما در شرکت فولاد مبارکه سعی کردیم با این نگاه مقابله کنیم و اجازه نخواهیم داد دستاوردهای ملی و اعظم شرکت فولاد مبارکه و ماحصل تلاش کارگران و کارکنان این شرکت دست مایه حواشی و نیات پلید حاشیه سازان شود.
 
 مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر مولفه هایی نظیر امیدآفرینی و ایفای مسئولیت اجتماعی در شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: با شیوع کرونا، این شرکت در قالب کمک های مومنانه به یاری جامعه شتافت و امیدواریم آنان که درصدد تخریب دستاوردهای این شرکت هستند، مستند صحبت کنند.
 
 وی هرگونه توهین و نیت سوء به موفقیت های شرکت فولاد مبارکه را نکوهش کرد و گفت: اجازه نخواهیم داد حواشی، ما را از مسیر تلاش برای تحقق شعار سال و منویات رهبری دور کند و از تمام مسئولان که ما را مورد حمایت قرار می دهند تشکر می کنیم.
 
 28 خرداد در فولاد مبارکه یک روز تاریخی را رقم خواهیم زد
 
 وی در پایان با اشاره به حضور حداکثری کارکنان فولادمبارکه در حماسه ای دیگر افزود: ۲۸ خردادماه، صندوق رای در شرکت فولاد مبارکه دایر شده است تا همکاران تلاشگر ما در این شرکت با مشارکت پرشور خود، روز تاریخی را رقم زنند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟


  اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی


  10 ویژگی قدرتمند افراد موفق


  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل


  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید


  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید


  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده