درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 10:19   

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟

  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه ست کردن کفش‌های رنگی

  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیامد دورکاری برای بعد از کرونا
  کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران: بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی هرچه سریع‌تر متوقف شود
  مدیرعامل شرکت گاز استان تهران: به دلیل نگارش نادرست اخبار حوادث، شرکت گاز استان تهران به عنوان مسئول حادثه معرفی می‌شود
  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟
  ارتباطات و آینده جهان
  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب
  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
  اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47302صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 25 خرداد 1400 - 16:47
مرکز آموزش و ترویج بانکداری اسلامی در بانک سینا ایجاد می شود
رئیس هیات مدیره بانک سینا در هم اندیشی سراسری مدیران ستاد و صف این بانک در سال 1400 گفت: در راستای عینیت بخشی به دغدغه ترویج بانکداری اسلامی، مرکز آموزش و ترویج بانکداری اسلامی و کمیته فقهی در این بانک ایجاد می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| رئیس هیات مدیره بانک سینا در هم اندیشی سراسری مدیران ستاد و صف این بانک در سال 1400 گفت: در راستای عینیت بخشی به دغدغه ترویج بانکداری اسلامی، مرکز آموزش و ترویج بانکداری اسلامی و کمیته فقهی در این بانک ایجاد می شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، جعفر صفایی مزید با بیان آنکه اجرای بانکداری اسلامی، دغدغه بسیاری از متدینین و مسئولان نظام است، اظهار داشت: یکی از راهبردهای بانک سینا در سال 1400، تقویت و توسعه بانکداری اسلامی است که در این راستا مرکز آموزش و ترویج بانکداری اسلامی و کمیته فقهی بانک تشکیل خواهد شد و تمامی کارکنان نیز از دوره های آموزشی این بخش بهره مند می شوند.


وی در ادامه با اشاره به حجم بالای نقدینگی در کشور خاطرنشان کرد: در شرایطی که شاهد حجم بسیار بالای نقدینگی در کشور هستیم، روسای شعب باید با اتخاذ تدابیر درست و بازاریابی هدفمند با محوریت بهره وری، نسبت به استفاده از این فرصت و ظرفیت در جهت ارتقاء عملکردها و دستیابی به اهداف تعیین شده در راستای رفع مشکلات اقتصادی کشور به خوبی استفاده کنند. در این زمینه برنامه ریزی لازم در ستاد صورت پذیرفته که جزئیات آن با تشکیل میزهای تحلیل بهره وری تشریح و تبیین خواهد شد.

تقدیری قائم مقام بانک هم با اشاره به شاخصه های کمی و کیفی موثر در میزان سود و زیان شعب گفت: عامل نیروی انسانی، یکی از مهمترین شاخصه ها و موتور محرکه و پیشران در پیاده سازی درست برنامه ها است. نیروی انسانی زبده و متخصص با بهره گیری از آموزش های کاربردی و استفاده از تجربیات و روش های روسای شعب موفق، می تواند بانک را در جذب منابع ارزان قیمت، اعتبارسنجی مناسب، نظارت بر فرایند مصارف و وصول به موقع و موثر مطالبات و دیگر شاخصه های مهم سودآوری و موفقیت یاری رساند.


وی با تاکید بر شاخص آموزش به عنوان یکی دیگر از شاخصه ها گفت: با تغییرات اساسی در نحوه تفکر پرسنل، بالا بردن ضرایب مثبت اندیشی و همچنین استفاده از انگیزه های مالی می توان در جهت افزایش بهره وری و کارآیی پرسنل گام برداشت؛ به همین منظور به مقوله آموزش کاربردی در بانک سینا، توجه بیشتری صورت خواهد گرفت.

نایب رئیس هیات مدیره بانک سینا نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقاء کیفی خدمات بانک به ویژه در حوزه IT گفت: بانک سینا براساس ارزیابی بانک مرکزی از عملکرد بانک ها در 19 شاخص حوزه بانکداری الکترونیک، رتبه اول نظام بانکی کشور در دوره 2 ماهه منتهی به اسفند 99 را کسب کرد و از لحاظ تراکنش های موفق شتابی نیز با 99/82 درصد تراکنش موفق رتبه برتر در بین 32 بانک کشور را بدست آورد.


هادی افزود: با توجه به شیوع کرونا در کشور و تغییر روال های اداری به دورکاری، استفاده از فضای مجازی رونق بسیار زیادی گرفت که به تبع آن لازم بود حجم زیادی پروژه و اقدام در بخش فنآوری اطلاعات انجام پذیرد در این مدت 13 سامانه حاکمیتی مربوط به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز در حوزه فن آوری اطلاعات در بانک به سرانجام رسید.


وی یکی از مهمترین اقدامات سال گذشته بانک سینا در حوزه IT را پیاده سازی سامانه پی چک در راستای اجرای قانون طرح تحول چک برشمرد و گفت: با توجه به تغییرات فرایندی زیاد در این سامانه، بانک سینا به عنوان پیشتاز نظام بانکی، سامانه پی چک را با کمترین اختلال در فرایندها اجرایی کرد.

هادی آقابابایی عضو هیات مدیره بانک سینا نیز گفت: صورت های مالی و شاخص های عملکردی سال 99 بانک نشان می دهد که با تلاش همکاران، رشد مناسبی برای سهامداران و سپرده‌گذاران مهیا شده هر چند که ما با نقطه مطلوب فاصله داریم. هادی آقابابایی در خصوص اهمیت استفاد از ظرفیت های موجود گفت: باید از ظرفیت سهامدار عمده و شرکت های هم گروه در خانواده بزرگ بنیاد مستضعفان در جهت هم افزایی متقابل، استفاده شایسته‌ای به عمل آید. همچنین از ظرفیت شرکت های بزرگ حاضر در بازار پولی و مالی که دارای منابع ارزنده هستند نیز باید در زمینه هدایت سرمایه به بانک بهره برداری کرد.


آقابابایی همچنین مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت آتی خود را بسیار بااهمیت خواند و بیان داشت: یکی از بارزه های اصلی نظام مردمسالاری دینی، مشارکت مردم در انتخابات به عنوان نماد دمکراسی است. همه بخش ها وظیفه دارند در راستای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گام بردارند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟


  اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی


  10 ویژگی قدرتمند افراد موفق


  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل


  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید


  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید


  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده