درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:24   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47300صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 24 خرداد 1400 - 15:47
طرح آمایش و توسعه شبکه شعب بانک سینا در سال 1400 اجرا می شود
مدیرعامل بانک سینا در هم اندیشی مدیران ستاد و صف این بانک، اظهار داشت: به جهت ارائه خدمات مطلوبتر و با کیفیت تر به هموطنان گرامی، طرح آمایش و توسعه شبکه شعب این بانک در سال 1400 اجرایی می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیرعامل بانک سینا در هم اندیشی مدیران ستاد و صف این بانک، اظهار داشت: به جهت ارائه خدمات مطلوبتر و با کیفیت تر به هموطنان گرامی، طرح آمایش و توسعه شبکه شعب این بانک در سال 1400 اجرایی می شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی با اشاره به اقدامات انجام شده در این خصوص افزود: در این طرح با بهسازی و جانمایی مناسب شعب و نیز بکارگیری فناوری های روز، تاکنون موفق به اخذ مجوز فعالیت 11 شعبه و باجه از بانک مرکزی شده ایم که زمینه ارائه خدمات مطلوب در مناطق مختلف کشور جهت هموطنان عزیز را به همراه داشته است.


مدیرعامل بانک سینا در هم اندیشی مدیران ستاد و صف این بانک ضمن قدردانی از کارکنان و سهامداران بانک که همراهی و همیاری خوبی را با این مجموعه داشته اند، افزود: در سال گذشته با توجه به شیوع و بحران ویروس کرونا و اعمال تحریم های ظالمانه، شرایط سختی در نظام بانکی و اقتصادی کشور حاکم بود که با وجود این مشکلات، به همت تمامی بخش های مجموعه، عملکرد بانک سینا در سه حوزه سپرده گذاران، سهامداران و کارکنان، رضایتبخش بود.


وی یکی از اقدامات مهم بانک سینا را ایجاد خط کسب و کار قرض الحسنه دانست و گفت: این اقدام اتفاقی خوب و شاهکاری در جهت محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان درمناطق کمتر برخوردار کشور و پاسخ به دغدغه سهامدار بانک و باقیات الصالحاتی برای کل مجموعه بانک سینا بود.


وی با اشاره به جوانگرایی در مجموعه بانک سینا گفت: استخدام و بکارگیری نیروهای جوان، زبده و متخصص از جمله اقدامات و برنامه های این بانک بوده که در بهبود عملکرد و تسریع خدمات تاثیرگذار می باشد.
مدیرعامل بانک سینا درخصوص بازنگری حدود اختیارات ارکان اعتباری مدیریت های مناطق هم گفت: اجرای این طرح، چابک شدن ارکان اعتباری مناطق را به دنبال داشته و ضمن افزایش سرعت ارائه خدمات به مشتریان، میزان ارجاع پرونده ها نیز کاهش یافته است.


وی با تشریح وضعیت بانک سینا و شاخص های عملکردی در سال 99 خاطرنشان کرد: در حوزه پیگیری و وصول مطالبات با وجود پرداخت تسهیلات زیاد، مانده مطالبات غیرجاری بانک، افزایش نیافته است.


مدیرعامل بانک سینا بیان داشت که طرح توسعه سهم بازار با هدف جذب منابع طراحی شده، در بازه زمانی معین، با تلاش و اراده گروهی همکاران صف و ستاد بانک، به منابع بیش از اهداف تعیین شده دست یافت.


دکترایمانی با اشاره به طرح جهش مصارف با هدف بهبود نسبت خالص مصارف به منابع بانک گفت: با اجرای این طرح، میزان تسهیلات پرداختی در پایان سال 99 نسبت به دوره مشابه سال قبل، بیش از 60 درصد افزایش داشته است. همچنین با اجرایی شدن طرح جهش ارزی نیز جمع خالص درآمد ارزی بانک در بازه زمانی یاد شده بیش از 61 درصد رشد را نشان می دهد.


دکتر ایمانی با اشاره به عملکرد خوب بانک سینا به عنوان یکی از معدود بانک های سودده به سهامداران ابراز داشت: بانک سینا با برنامه ریزی صحیح و اجرای سیاست های مناسب، طی سال های گذشته جزو معدود بانک های سودده به سهامداران بوده و در سال 99 نیز با اجرای طرح های مختلف در سطح شعب، سود پیش بینی شده را محقق ساخته است.


وی بحث نظارت های بانکی را بسیار با اهمیت خواند و اظهار داشت: دستگاه های نظارتی و بانک مرکزی، بر عملکرد بانک ها به صورت جدی نظارت دارند تا خارج از سیاست ها و ضوابط، اقدامی صورت نگیرد. البته بانک سینا همواره جزو شفاف ترین بانک ها بوده و از این پس نیز باید نظارت کافی صورت گیرد تا روند فعلی تداوم یابد و هیچگونه اقدامی خارج از ضوابط و چارچوب های شورای پول و اعتبار نداشته باشیم.


دکتر ایمانی گفت: از آنجائیکه قیمت تمام شده پول نقش مهمی در افزایش بهای خدمات بانک دارد، باید با بهبود عملکردها، عدم تمرکز به کسب درآمد در حوزه اعتباری و حرکت به سمت شاخص های عملکردی دیگر از جمله جذب منابع ارزان قیمت، بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های شرکت های بنیادی و همچنین کسب درآمد از حوزه خدمات IT، قیمت تمام شده پول در بانک را کاهش دهیم.


گفتنی است در این همایش، عمده مطالب مطروحه به صورت تخصصی و در قالب کارگروه های "نگهداشت و توسعه سرمایه انسانی"، "محصولات و خدمات (طراحی، بازاریابی فروش و وثائق)" و "زیرساخت ها" به بحث و گفتگو گذاشته شد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد