درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 09:59   

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟

  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه ست کردن کفش‌های رنگی

  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران: بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی هرچه سریع‌تر متوقف شود
  مدیرعامل شرکت گاز استان تهران: به دلیل نگارش نادرست اخبار حوادث، شرکت گاز استان تهران به عنوان مسئول حادثه معرفی می‌شود
  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟
  ارتباطات و آینده جهان
  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب
  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
  اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید
  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47296صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 24 خرداد 1400 - 14:06
نشست اعضای هیئت داوران "جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران"
از دیگر برنامه های اجرا شده در پنجمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش‌های روابط عمومی، برگزاری نشست پرسش و پاسخ و ارایه دیدگاه ها و نظرات اعضای هیئت داوارن بود که با حضور سید شهاب سید محسنی رییس انجمن متخصصان روابط عمومی، محمود مختاریان رییس هیئت داوران و قربانعلی تنگشیر عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی برگزار شد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| از دیگر برنامه های اجرا شده در پنجمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش‌های روابط عمومی، برگزاری نشست پرسش و پاسخ و ارایه دیدگاه ها و نظرات اعضای هیئت داوارن بود که با حضور سید شهاب سید محسنی رییس انجمن متخصصان روابط عمومی، محمود مختاریان رییس هیئت داوران و قربانعلی تنگشیر عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی برگزار شد.


به گزارش شارا در این نشست ابتدا سید شهاب سید محسنی با اشاره به رشد کمی و کیفی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره بر ضرورت حرکت روابط‌عمومیها به سمت انجام کار برنامه ای تاکید کرد و دراین باره گفت: در ارزیابی آثار، مشخص شد که نهاد روابط عمومی در کشور از فقدان برنامه جامع روابط عمومی و انجام فعالیت ها در قالب کار برنامه ای رنج می برد و همچنان با دچارشدن به روزمرگی ها به اجرای فنون و تکنیک های متعدد بدون داشتن برنامه می پردازد.


رییس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران داشتن برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را در تحق اهداف و رسالت های نهاد روابط عمومی موثر دانست و خاطرنشان ساخت: تدوین سند جامع راهبردی توسط روابط عمومی ها ضمن ارایه چشم انداز و ترسیم مسیر حرکت، موجب استمرار در برنامه ها منطبق با اصول تببین مسئله، تحقیق و مطالعه، برنامه ریزی و اجرا و ارزیابی و دریافت بازخوردها می شود؛ مضاف بر اینکه مدیران ارشد سازمان نیز اهتمام و توجه بیشتری به روابط عمومی دارای برنامه خواهند داشت.


سید شهاب سید محسنی با اشاره به آثار ارسالی از سوی شستا، این شرکت را یکی از معدود روابط عمومی های شرکت کننده در جشنواره که آثار خود را منطبق با استراتژی های مدون در بخش های ارتباطات رسانه ای ، برند سازی و سایر بخش ها به جشنواره ارسال کرده بود و اظهار امیدواری کرد شاهد ارتقا و رشد روابط عمومی ها در این بخش باشیم.


گفتنی است رییس هیئت داوران پنجمین جشنواره ملی صنعت روابط عمومی با اشاره به اثر ارسالی روابط عمومی ذوب آهن اصفهان که درآن با تصویرگری اقتباسی از نقاشی یکی از کودکان و یا به داستانسرایی در مورد زندگی کارگری پرتلاش پرداخته شده است، افزود: سیر زندگی یک کارگر شریف با خلاقیت و داستانسرایی موثر موجب شد تا این اثر مورد توجه هیئت داوران قرار گیرد.


محمود مختاریان با بیان اینکه برخی آثار جشنواره امسال از لحاظ کیفی و اقدامات خلاقانه بسیار جالب توجه بودند، گفت: من از مدیران و کارشناسان درخواست می‌کنم به سمت خلاقیت و نوآوری حرکت کنند و از رویه‌های تکراری و معمول فاصله بگیرند.
 

وی افزود: هیچ اقدام روابط‌عمومی نباید بدون برنامه‌ و بی‌بهره از نوآوری باشد و روابط‌عمومی‌هایی که از این اصول پیروی می‌کنند و در همه امور، خلاقیت و نوآوری را مدنظر قرار می‌دهند آثار متمایزی تولید می‌کنند که این امر هم در انتقال و درک بهتر پیام کمک می‌کند و هم در ارتقای خوشنامی موسسه اثرگذار است و هم به جلب رضایت مخاطب و مشتری منجر می‌شود و فلسفه روابط‌عمومی جز این نیست.


رییس هیات داوران در جمع‌بندی نهایی سخنان خود با اشاره به رویه این جشنواره که شناسایی و معرفی آثار خلاقانه و متمایز است، اظهار داشت: در بررسی آثار جشنواره، موارد به ظاهر کوچکی وجود داشت که به خاطر بهره گیری از ایده‌های نو و عملکرد حرفه‌ای، قابل توجه بودند و به همین دلیل داوران نمی‌توانستند از این آثار چشم‌پوشی کرده و مورد تجلیل قرار ندهند.


قربانعلی تنگشیر از اعضای هیئت داوران نیز با بیان اینکه حضور روابط عمومی‌ها در این جشنواره با توجه به شرایط کرونایی قابل توجه بود، از رشد و ارتقای سطح کمی و کیفی آثار تولیدی روابط عمومی ها خبر داد و با تاکید بر ضرورت بکارگیری خلاقیت و نوآوری در اجرای فنون و تکنیک های روابط عمومی، خواستار حرکت روابط عمومی ها به‌سوی بهره گیری از فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی بروز و کارآمد شد.


عضو هیئت داوران پنجمین جشنواره ملی صنعت روابط عمومی با تاکید برضرورت جلب رضایت مخاطبان درون و برون سازمانی، هدف اصلی برگزاری بخش رقابتی را معرفی الگوهای برتر و انتقال تجارب روابط عمومی ها دانست و تلاش های روابط عمومی های استان ها را مورد تقدیر قرار داد.


تنگشیر در ادامه با اشاره به نماآهنگ تولیدی توسط روابط عمومی پالایشگاه ستاره خلیج فارس و همچنین کلیپ بیمه دی و برخی آثار متمایز دیگر اشاره کرد و به عنوان یک اقدام خلاقانه و حرفه ای مورد تجلیل قرار داد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟


  اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی


  10 ویژگی قدرتمند افراد موفق


  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل


  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید


  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید


  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده