درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:41   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47295صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 24 خرداد 1400 - 14:04
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد
رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: روابط‌عمومی ویترین عملکرد سازمان است اگر این عملکرد به درستی منعکس نشود بازخورد مناسب در جامعه ندارد و میزان رضایتمندی مردم دیده نمی شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: روابط‌عمومی ویترین عملکرد سازمان است اگر این عملکرد به درستی منعکس نشود بازخورد مناسب در جامعه ندارد و میزان رضایتمندی مردم دیده نمی شود.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه استان گیلان،عباس علیزاده رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در نشست با مدیران روابط عمومی شورای هماهنگی گفت: ما به عنوان کارگزاران دولت موظفیم کلیه اقدامات انجام شده توسط دولت را بدون نقص و شفاف به مردم اعلام کنیم.

علیزاده تصریح کرد: در سال‌های اخیر به‌رغم برخی نامهربانی ها ، ناملایمات و فشارهای ناشی از شرایط تحریم ، تلاش های بسیار و موثری در خدمت رسانی به جامعه هدف شد که باید به درستی به مردم منعکس شود.

وی در همین راستا ایجاد شفافیت در ارایه خدمات را یکی از اقدامات مهم محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزیر پیشگام در این امر عنوان کرد.

علیزاده در این نشست که در اداره کل تعاون، کار و رفاه استان گیلان برگزار شد ضمن تشکر از زحمات مسئولان روابط عمومی شورای هماهنگی استان بر تعامل و برگزاری منظم این جلسات تاکید کرد.

وی اضافه کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گستردگی فعالیت و طیف وسیعی از جامعه هدف همواره مورد توجه اذهان عمومی است که بر این اساس موظفیم کلیه اقدامات انجام شده توسط دولت را بدون نقص و شفاف به مردم اعلام کنیم.

وی گفت: مسئولان روابط عمومی باید علاوه بر توجه به برنامه های ابلاغی به عنوان چشم بیدار و گوش شنوا با احصای نیازمندی های مردم، مسیر سازمان را برای تحقق اهداف بلند مدت و ارایه خدمات شایسته هموار کنند.

رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گیلان خبرنگان و فعالان این حوزه را بازوان حمایتی دستگاه‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: نقاط ضعف پنهان و تاثیرگذار در روند اجرایی توسط اصحاب رسانه دیده می شود؛ از این رو تعامل و ارتباط دوجانبه با فعالان این عرصه نقش بسزایی در بهبود عملکرد دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گیلان با بیان اینکه مردم شایسته بهترین‌ها هستند و با اشاره به ده دستگاه اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت تعامل و هم افزایی مسئولان روابط عمومی و استفاده از ظرفیت های خود برای ارایه خدمات شایسته به مردم تاکید کرد

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد