درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 14 آذر 1400 - 16:36   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط‌عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عزل شد

  مدیر روابط‌عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عزل شد


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی ها در مسیر تحول و کیفیت مدیریتی

  روابط عمومی ها در مسیر تحول و کیفیت مدیریتی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت منصوب شد

  رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی بین‌المللی
  برترین کمپین‌های روابط عمومی در سال ۲۰۲۱
  روابط عمومی ها در مسیر تحول و کیفیت مدیریتی
  بزرگ شوید و رشد کنید
  پژوهش/ نقش و کاربرد رسانه های اجتماعی و دیجیتالی در روابط عمومی (یک مطالعه دوازده ساله)
  محتوا ستاره درخشان کهکشان نشر
  یک نرم افزار ویژه روابط عمومی ها تولید شد
  دکتر آیت‌اله ابراهیمی در همایش مدیران ارشد بانک سپه: با انسجام و عبور سریع از ادغام، بزرگ و قدرتمند می‌مانیم
  مسابقه فوتبال یا جشنواره تبلیغات
  وب سایت خوب برای کسب وکارها چه ویژگی هایی دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47271صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 18 خرداد 1400 - 13:04
روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، جایگاه دوم کشور را کسب کرد
سازمان بهزیستی کشور، نتایج ارزیابی شاخص های نظام نامه نظارتی ۶ ماهه دوم سال ۹۹ روابط‌عمومی بهزیستی استان ها را اعلام کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| سازمان بهزیستی کشور، نتایج ارزیابی شاخص های نظام نامه نظارتی ۶ ماهه دوم سال ۹۹ روابط‌عمومی بهزیستی استان ها را اعلام کرد.
 
 به گزارش شارا، مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، مجید اسلامی ضمن اعلام این خبر افزود: روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی براساس بررسی دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان بهزیستی کشور با کسب امتیاز ۹۶ در ارزیابی شاخص های اختصاصی و عمومی یکساله، در بین ۳۱ استان کشور، موفق به کسب رتبه عالی و جایگاه دوم کشور شد.
 
 وی ادامه داد: ارزیابی عملکرد، تولید محتوا، ارتباط با رسانه ها، فعالیت در فضای مجازی، ارتباطات درون و برون سازمانی، نظرسنجی، بروز رسانی اخبار و اطلاعات، سرعت، دقت، شفافیت در ارسال اخبار، بهره مندی از تکنولوژی رسانه ای از مهمترین شاخص های مورد بررسی سازمان بهزیستی کشور بوده است.
 
 اسلامی، ضمن تشکر از مدیرکل و همکاران پرتلاش اداره کل روابط عمومی و بین الملل بهزیستی کشور، رصد و پایش مستمر عملکرد روابط عمومی استان ها را در ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت ها سازنده و ارزشمند عنوان کرد و افزود: بها دادن به اقدامات نو و فعالیت های تازه در روابط عمومی ها، بر پویایی و سرزندگی آنها خواهد افزود و این مرهون نگاه علمی و بینش تخصصی مدیران است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پژوهش/ نقش و کاربرد رسانه های اجتماعی و دیجیتالی در روابط عمومی (یک مطالعه دوازده ساله)


  روابط عمومی بین‌المللی


  آیا میزان ثمربخشی روابط عمومی قابل اندازه‌گیری است؟


  تبلیغات سازمانی در روابط عمومی بین المللی


  پنج راه مطمئن روابط‌عمومی برای راه‌اندازی، تثبیت و توسعه یک کسب وکار جدید


  همزمان‌سازی انواع نشر و توسعه فرایند اطلاع‌رسانی سازمانی


  مسابقه فوتبال یا جشنواره تبلیغات


  دو اشتباه رایج روابط‌عمومی


  رییس جمهور برای تقویت روابط عمومی ها اقدام جدی انجام دهد


  یک نرم افزار ویژه روابط عمومی ها تولید شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود