درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:45   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47269صفحه نخست » ادامه مطلب یکسه شنبه، 18 خرداد 1400 - 12:51
نگرش مخاطب محوری، ضامن توفیق و تعالی روابط‌عمومی‌هاست
مهندس منصور فخاران مشاور ریاست و مدیر کل روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای - روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رویکرد بالادستی و برخاسته از اراده ریاست سازمان را در پیش گرفته که امروزه به وضوح نمود آن در عرصه های ستادی و استانی قابل درک و ملموس است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| امروزه روابط‌عمومیها می بایست در عرصه کار و تلاش حرفه ای، دیپلماسی فعال عمومی با نگرش کامل به تمام جوانب و زوایا را در پیش بگیرند.


صرفا تولید و انتشار بی هدف محتوا بدون پیگیری و دریافت بازخورد، روابط‌عمومی‌ها را به مقصدی رهنمون نخواهد کرد.


روابط‌عمومی ها باید یک نگاه پلتفرمی درست، دقیق و کامل داشته و تمامی جوانب متصور در حوزه های کاری را پوشش داده و به صورت متوازن عمل کنند.


در این راستا، روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رویکرد بالادستی و برخاسته از اراده ریاست سازمان را در پیش گرفته که امروزه به وضوح نمود آن در عرصه های ستادی و استانی قابل درک و ملموس است.


رویکرد ریاست سازمان این است که روابط‌عمومی سازمان و بخش حمل و نقل باشید نه روابط‌عمومی ریاست سازمان و حتی فراتر از آن روابط‌عمومی مردم ایران باشید و در واقع دینتان را نسبت به مردم ادا کرده و رضایت آنان را کسب کنید.


هر چه روابط‌عمومی‌ها به این سمت و سو پیش بروند، موفق و تاثیر گذار خواهند بود در غیر این صورت، توفیق لازم حاصل نخواهد شد.        

                              
بنابراین می طلبد که روابط‌عمومی گفتمان جدیدی را به وجود آورد و گفتمان جدید صرفا به معنای گفت و گو نیست بلکه می تواند با فعل و عمل متناسب با نیاز مخاطبان حاصل شود. در چنین شرایطی، روابط‌عمومی ها باید اقدامات ابداعانه و ابتکاری با در نظر گرفتن مسائل روز و شرایط جدید انجام دهند.


روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تلاش کرده تا با بهره گیری از این استراتژی، فعالیت های خود را به پیش برده و تقریبا توانسته چه از نظر ابزاری، چه محتوایی و پوشش رویدادها در مواقع بحرانی و مسائل مختلف، درخشش لازم را داشته باشد و حتی این درخشش و تجربه به قدری غنی و ارزشمندی است که اگر شرایطی مهیا شود، می تواند به بسیاری از روابط‌عمومی ها و طالبان حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی منتقل کند.


لذا با این رویکرد یقین داریم که کارهای انجام شده طی این مدت به صورت هدفمند بوده و اگرچه مقدار آن کم است و با انتظاری که از خودمان با این گستره کاریمان داریم، به طور کامل برآورده نشده ولی در حد توان تلاش کرده و تلاش خواهیم کرد تا رضایت کاربران سازمان فراهم شود.


البته این رضایتمندی نتیجه حرکت و تلاش دسته جمعی و فعالیت تیمی روابط‌عمومی سازمان است و فعالیت هایی که در ادامه ارایه می شود، حاصل همین همدلی و نگاه استراتژیک ریاست سازمان و به تبع آن پذیرش و باور آن توسط مجموعه همکاران روابط‌عمومی می باشد.


ان شاالله بتوانیم از این پس، بیشتر و بیشتر در این مسیر گام برداشته و در جهت رضایت ذینفعان و مخاطبان سازمان تلاش کنیم.


موفق باشید
 


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد