درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 09:47   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47178صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 5 خرداد 1400 - 08:28
پاسخگویی به مردم اولویت اول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای
روابط عمومی با اخلاق‌مداری، تعهد پذیری و عملکرد مسئولانه برمبنای ارتباطات دوجانبه و تعامل، پاسخگوی افکار عمومی بوده و جامعه مخاطب را با خود همراه می‌کند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در چهارمین نشست رابطان روابط عمومی ادارات تابعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران که به صورت مجازی حضور داشت ، عنوان کرد: روابط‌عمومیها علاوه بر ایفای نقش اصلی خود یعنی ایجاد ارتباط و اطلاع رسانی، باید نظام پاسخگویی به مردم و مراجعان را نیز همواره مد نظر داشته باشند چراکه پاسخگویی رسالت مهم روابط عمومی هاست.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری مازندران)، مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در چهارمین نشست رابطان روابط عمومی ادارات تابعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران که به صورت مجازی حضور داشت، عنوان کرد: روابط عمومی ها علاوه بر ایفای نقش اصلی خود یعنی ایجاد ارتباط و اطلاع رسانی، باید نظام پاسخگویی به مردم و مراجعان را نیز همواره مد نظر داشته باشند چراکه پاسخگویی رسالت مهم روابط عمومی هاست.
 
 منصور فخاران در این نشست ضمن تبریک به مجموعه روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به جهت کسب رتبه برتر روابط عمومی های این استان عنوان کرد: روابط عمومی نقش اصلی دراطلاع رسانی و بازگو کردن کلیه فعالیت‌های یک سازمان را برعهده داشته و در این راه باید با دقت و رعایت اصل امانتداری اخبار و رویدادها رابه بهترین شکل ممکن ارائه کند.
 
 مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه اظهار داشت: آگاه کردن مردم از اقدامات انجام شده و همچنین جویاشدن نظرهای آنها ، مهمترین رسالت روابط عمومی آن سازمان است.
 
 فخاران عنوان کرد: روابط عمومی با اخلاق‌مداری، تعهد پذیری و عملکرد مسئولانه برمبنای ارتباطات دوجانبه و تعامل، پاسخگوی افکار عمومی بوده و جامعه مخاطب را با خود همراه می‌کند.
 
 مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به هنگام بودن اطلاعات روابط عمومی ها در توسعه فعالیت‌ها را تعیین کننده دانست و تصریح کرد: دنیای امروز، دنیای رسانه و اطلاعات بوده، ازاین روباید تلاش مضاعفی را در انتقال و انعکاس فعالیت‌های خود به صورت شفاف و درست انجام دهیم.
 
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش ها و عملکرد گسترده اداره روابط عمومی خاطر نشان ساخت: هرچه قدرت انعکاس در هر سازمانی درست و بیشتر باشد، همان میزان نیز قدرت بهره گیری از امکانات و اعتبارات و آگاهی بخشی عمومی بیشترخواهد بود.
 
 عباسعلی نجفی افزود: روابط عمومی یک وظیفه مدیریتی است که هدف آن کمک به حل مسائل سازمان وگروه های اجتماعی مرتبط با آن است.
 
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه اظهار داشت: لزوم دقت بالا و نظارت بر انعکاس فعالیت ها باید در سرلوحه کاری هر روابط عمومی باشد.
 
 نجفی خاطر نشان ساخت: روابط عمومی ها به عنوان نماد و آینه تمام نمای یک اداره محسوب می شوند و بی شک بی توجهی به جایگاه ویژه آنها آثار زیان باری را در پی داشته، چرا که تامین رضایت مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی کار آمدی آنها را طلب می کند.
 
 گفتنی است چهارمین نشست رابطان روابط عمومی ادارات تابعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران با هدف بررسی عملکرد سال گذشته و ارائه برنامه و اهداف امسال و همچنین تجلیل از کارشناسان و رابطان روابط عمومی این اداره کل برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد