درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 شهریور 1400 - 15:06   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است

  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است


ادامه ادامه مطلب دو

فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس  روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار

  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار


ادامه ادامه مطلب سه

برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است

  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فنون روابط عمومی/ برگزاری‌ مراسم‌
  انتشار کتاب فنون روابط عمومی -دفترچه راهنمای متخصصان روابط عمومی
  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار
  فوتبال و پروپاگاندا
  دو روزنامه‌نگار، یک دوشس و نظام رسانه‌ای
  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا
  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  نقد و بررسی فصل 8 کتاب روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران
  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47178صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 5 خرداد 1400 - 08:28
پاسخگویی به مردم اولویت اول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای
روابط عمومی با اخلاق‌مداری، تعهد پذیری و عملکرد مسئولانه برمبنای ارتباطات دوجانبه و تعامل، پاسخگوی افکار عمومی بوده و جامعه مخاطب را با خود همراه می‌کند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در چهارمین نشست رابطان روابط عمومی ادارات تابعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران که به صورت مجازی حضور داشت ، عنوان کرد: روابط‌عمومیها علاوه بر ایفای نقش اصلی خود یعنی ایجاد ارتباط و اطلاع رسانی، باید نظام پاسخگویی به مردم و مراجعان را نیز همواره مد نظر داشته باشند چراکه پاسخگویی رسالت مهم روابط عمومی هاست.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری مازندران)، مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در چهارمین نشست رابطان روابط عمومی ادارات تابعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران که به صورت مجازی حضور داشت، عنوان کرد: روابط عمومی ها علاوه بر ایفای نقش اصلی خود یعنی ایجاد ارتباط و اطلاع رسانی، باید نظام پاسخگویی به مردم و مراجعان را نیز همواره مد نظر داشته باشند چراکه پاسخگویی رسالت مهم روابط عمومی هاست.
 
 منصور فخاران در این نشست ضمن تبریک به مجموعه روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به جهت کسب رتبه برتر روابط عمومی های این استان عنوان کرد: روابط عمومی نقش اصلی دراطلاع رسانی و بازگو کردن کلیه فعالیت‌های یک سازمان را برعهده داشته و در این راه باید با دقت و رعایت اصل امانتداری اخبار و رویدادها رابه بهترین شکل ممکن ارائه کند.
 
 مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه اظهار داشت: آگاه کردن مردم از اقدامات انجام شده و همچنین جویاشدن نظرهای آنها ، مهمترین رسالت روابط عمومی آن سازمان است.
 
 فخاران عنوان کرد: روابط عمومی با اخلاق‌مداری، تعهد پذیری و عملکرد مسئولانه برمبنای ارتباطات دوجانبه و تعامل، پاسخگوی افکار عمومی بوده و جامعه مخاطب را با خود همراه می‌کند.
 
 مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به هنگام بودن اطلاعات روابط عمومی ها در توسعه فعالیت‌ها را تعیین کننده دانست و تصریح کرد: دنیای امروز، دنیای رسانه و اطلاعات بوده، ازاین روباید تلاش مضاعفی را در انتقال و انعکاس فعالیت‌های خود به صورت شفاف و درست انجام دهیم.
 
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش ها و عملکرد گسترده اداره روابط عمومی خاطر نشان ساخت: هرچه قدرت انعکاس در هر سازمانی درست و بیشتر باشد، همان میزان نیز قدرت بهره گیری از امکانات و اعتبارات و آگاهی بخشی عمومی بیشترخواهد بود.
 
 عباسعلی نجفی افزود: روابط عمومی یک وظیفه مدیریتی است که هدف آن کمک به حل مسائل سازمان وگروه های اجتماعی مرتبط با آن است.
 
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه اظهار داشت: لزوم دقت بالا و نظارت بر انعکاس فعالیت ها باید در سرلوحه کاری هر روابط عمومی باشد.
 
 نجفی خاطر نشان ساخت: روابط عمومی ها به عنوان نماد و آینه تمام نمای یک اداره محسوب می شوند و بی شک بی توجهی به جایگاه ویژه آنها آثار زیان باری را در پی داشته، چرا که تامین رضایت مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی کار آمدی آنها را طلب می کند.
 
 گفتنی است چهارمین نشست رابطان روابط عمومی ادارات تابعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران با هدف بررسی عملکرد سال گذشته و ارائه برنامه و اهداف امسال و همچنین تجلیل از کارشناسان و رابطان روابط عمومی این اداره کل برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فنون روابط عمومی را بخوانید


  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب: مقررات روابط عمومی


  فنون روابط عمومی/ ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ عمومی


  فنون روابط عمومی/ برگزاری‌ مراسم‌


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  شش مرحله برای گسترش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی