درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 02:45   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47153صفحه نخست » ادامه مطلب چهاردوشنبه، 3 خرداد 1400 - 11:37
استاد ارتباطات دانشکده خبر: روابط عمومی هوشمند به مدیر ارتباطی هوشمند نیاز دارد
کارگاه آموزشی یکروزه « مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی» به مناسبت روز روابط عمومی (۲۷ اردیبهشت – ۲ خرداد) توسط روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی بصورت حضوری و وبیناری برگزار شد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیر دپارتمان ارتباطات و روابط‌عمومی برنامه اروپایی مهارت سنجی حرفه ای اروپایی اسکو در ایران و استاد ارتباطات دانشکده خبر گفت: روابط عمومی هوشمند به مدیر ارتباطی هوشمند نیاز دارد.


به گزارش شارا؛ دکتر حمید شکری خانقاه در کارگاه آموزشی مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی که به میزبانی روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و با حضور ۵۹ نفر از مدیران روابط عمومی های بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی و سراسر کشور در تبریز برگزار شده بود با اشاره به استانداردهای روابط عمومی گفت: برای بالا بردن کیفیت ارتباطات باید استانداردهای جهانی روابط عمومی را بشناسیم و آنها را بومی سازی کنیم .
وی افزود: هوشمندسازی روابط عمومی می تواند با ایجاد خلاقیت و استفاده از روش های جدید باعث افزایش کیفیت ارتباطات شود.


مدیر و برنامه ریز ارتباطی و سخنران کنفرانس های ملی و بین المللی با بیان اینکه برای بهبود ارتباطات کلمه «چرا » از دایره واژگان حذف شود، گفت: برای ایجاد روابط عمومی بهتر باید از کلمات چگونه و چطور استفاده شود، چون این کلمات به دنبال یافتن راه حل برای ایجاد یا بهبود ارتباطات بکار برده می شود.


وی افزود: برای داشتن روابط عمومی مناسب نباید دیدگاه کارمندی در ادارات وجود داشته باشد و کارشناسان روابط عمومی باید متخصص، مدیر و حرفه ای باشند.


دکتر شکری استاد ارتباطات در دانشکده خبر افزود: اتفاقاتی که می تواند با روابط عمومی خوب، جایگاه حرفه ای با ارزشی برای فرد داشته باشد برنامه های کوتاه مدت، متوسط و بلندمدت هستند، تغییر نظام آموزشی، ایجاد شایسته سالاری، تبیین قوانین جدید و … می توانند موثر واقع شوند.


متخصص جامعه‌‌شناسی ارتباطات فرهنگی و برنامه‌ریزی استراتژیک ارتباطات انسانی و مؤلف کتاب «برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی» افزود: روابط عمومی هوشمند به مدیر ارتباطی هوشمند نیاز دارد تا با بررسی امکانات و ابزارها بتواند بیشترین استفاده و بازدهی را برای سازمان و جامعه به دست آورد.


وی تاکید کرد: مدیران هوشمند باید شکافهای شایستگی، مهارتی و حرفه ای بودن را از بین ببرند.


دکتر حمید شکری به ویژگی های یک مدیر متخصص و توانا در ارتباطات اشاره کرد و گفت: روابط عمومی شامل چند سطح است که در گام اول باید اصول اولیه روابط عمومی را درک کنید، مذاکره و چانه زنی را بیاموزید و اتیکت های رفتاری آداب معاشرت ، لباس پوشیدن، صحبت کردن، گوش دادن، نگاه کردن و نشستن را بلد باشید.


مدیر گروه توسعه ارتباطات وزارت جهادکشاورزی به ویژگی های ارتباط اثربخش در ایجاد ارتباط اشاره کرد و گفت: مثبت گرایی، حمایت گری، همدلی، گشودگی و تساوی می تواند به اثر بخش بودن ارتباطات کمک کند.


وی افزود: مدیر ارتباط گستر می تواند با جوامع گوناگون در ارتباط و تعامل باشد، می تواند در رویدادهای گوناگون فعالانه مشارکت کند، کنترل منابع مالی و مصرف بودجه ارتباطی را مدیریت کند و در فن مذاکره و چانه زنی ماهر شود تا مدیر قدرتمندی باشد.


دکتر شکری با بیان اینکه قانع کردن یکی از ویژگیهای مدیران روابط عمومی متخصص می باشد، افزود: استفاده از زیبایی، گواهی دادن، اغراق، طنز، ترس، تداعی و تطمیع از فنون اقناع می باشد و مدیران روابط عمومی باید به این موارد تسلط یابند.


وی با بیان اینکه حدود ۸۳ درصد اطلاعات را از طریق دیدن دریافت می کنیم افزود: رسانه ها و تکنولوژیهای جدید دیداری می تواند در انتقال اطلاعات به دیگران موثرتر باشند و باید از موشن گرافی، اینفوگرافی و ساخت کلیپ بیشتر استفاده شود.
وی روش های دیگر دریافت اطلاعات را ۱۱ درصد از طریق شنیدن، ۳٫۵ درصد از طریق بویایی و ۱٫۵ درصد از طریق لمس کردن و یک درصد را از طریق چشیدن عنوان کرد.

این مدرس دانشگاه و متخصص روابط عمومی با بیان اینکه مدیران و کارشناسان روابط عمومی باید خلاقیت، راهگشا و مبتکر باشند، افزود: همواره به دیگران انگیزه داده ، حلال مسائل باشید و تعارضات را مدیریت کنید.

وی در مورد رازهای شیفته کردن دیگران و مدیریت هوشمندانه ارتباطات انسانی به ۵ مورد اشاره نمود و گفت: اولین راز، پذیرش بی قید و شرط دیگران می باشد یعنی افراد را همانگونه که هستند بپذیریم بدون اینکه خودمان را ملاک عمل دیگران قرار داده و به انتقاد از رفتارها و گفتارهای آنها بپردازیم، گام بعدی در راستای مدیریت دیگران قدردانی می باشد به این معنا که به خاطر هر کار کوچک و بزرگ قدردانی و سپاسگذاری از دیگران را بجا بیاوریم و به صورت شفاهی یا مکتوب قدردان عملکرد ایشان باشیم ، سومین گام تایید هر کار کوچک و بزرگ دیگران است به این معنی که به صورت واقعی و صمیمانه دیگران را تایید کنیم و گام چهارم تحسین دیگران می باشد یعنی برای مثال دیگران را بواسطه داشتن صفتهای نیک مانند خوش اخلاقی خوش پوشی یا وقت شناسی و … مورد تشویق و ستایش قرار دهیم و گام نهایی و بسیار با اهمیت ، شیفته کردن دیگران که بدون آن تقریباً رسیدن به این هدف غیرممکن است ، توجه داشتن ، کلید طلایی شیفته کردن دیگران به شمار می رود.


نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی با بیان اینکه توجه داشتن به این معناست که در مواجهه با هر کسی در هر شرایط و هر موقعیتی به ایشان توجه کنیم ادامه داد: یکی از اصلی ترین دلایل ناکامیهای ما در برقراری ارتباط با دیگران عدم توجه ما به افراد، نزدیکان، رؤسا، زیردستان، همکاران، همشهریان و… می باشد یعنی وقتی توجه نمی کنیم که طرف مقابل صاحب چه ویژگی ها و صفات نیکی است نمی توانیم به شیفته کردن وی نیز نائل شویم.


وی با بیان اینکه بیشتر مشکلات خانوادگی، اداری و اجتماعی از همین کم توجهی به دیگران و نیازهای آنان ناشی می گردد افزود: این نیازها شامل نیازهای مالی، عاطفی و… می گردد وقتی این امر معکوس می گردد و به دیگران توجه می کنیم و با تبسم و خوشرویی ارتباط برقرار می کنیم این ارتباط قدرتمند خواهد بود.


دکتر شکری با اشاره به قدرتمند بودن ارتباطات گفت: باید در وهله اول با افراد مهربان و صمیمی باشیم، تلاش کنیم نام آنها را به خاطر بسپاریم، آنها را تایید کنیم، از چیزهایی صحبت کنیم که آنها می پسندند نه ازعلایق و خواسته های خودمان، به وضع ظاهری خود اهمیت دهیم و همواره از رفتارها و صفات و عملکرد خوب دیگران قدردانی نماییم.


وی افزود: راز موفقیت در این راه این است که اول از خودمان شروع کنیم و دیگران را سرزنش نکنیم، به صحبتهای دیگران با دقت گوش کنیم و در صحبت کردن و عکس العمل نشان دادن با متانت برخورد نماییم و به مرتب بودن ظاهر اهمیت دهیم و از زبان بدن کمک بگیریم و قدرتمندانه با دیگران ارتباط برقرار کنیم.


این استاد ارتباطات در راستای رازهای شیفته کردن دیگران گفت: می توان به چند اصل جهت برقراری ارتباط موثر و قدرتمند در حیطه روابط عمومی اشاره کرد اولین مورد داشتن دیدگاه مثبت گراست به این معنا که دیدگاه منفی هیچ جایگاهی در راستای برقراری ارتباط موثر با اطرفیان ندارد دومین مورد حمایتگر بودن است یعنی هر کاری که در سازمان انجام می گیرد، هر خبری نوشته می شود تلاش گردد که نقش نمایندگی خوبی برای سازمان ایفا گردد سومین مورد همدل بودن است یعنی بتوان با افراد در شادیها و ناراحتیها و موفقیتها و شکستها همدلی نمود و هر جایی که می توان کاری و کمکی انجام داد دریغ ننمود.


گفتنی است کارگاه آموزشی یکروزه « مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی» به مناسبت هفته روابط عمومی (۲۷ اردیبهشت – ۲ خرداد) توسط روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی بصورت حضوری و وبیناری برگزار شد.

 

منبع: www.mehrtabriz.ir/?p=35994

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد