درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 12 آذر 1400 - 02:55   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد

  مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد


ادامه ادامه مطلب دو

اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند

  اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب سه

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی

  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا
  چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
  تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
  کارشناس روابط عمومی
  راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید
  انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان
  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
  مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
  مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط عمومی های کشور شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47150صفحه نخست » گفتگودوشنبه، 3 خرداد 1400 - 11:15
مدیرعامل بیمه پارسیان: کارهای مشترک روابط عمومی ها به رشد صنعت بیمه کمک می کند
گفتگو از: سید عبدالله میرحسینی - بیمه در جامعه ما موضوع پیچیده ای است و شاید برای همه افراد جامعه پیچیدگی های آن قابل درک نباشد، محاسبات بیمه ای، نوع محاسبه حق بیمه، محاسبات خسارت و غیره، لذا روابط عمومی ها می توانند این موضوعات پیچیده را به ساده ترین زبان برای عموم شرح داده و قابل فهم نمایند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| روابط عمومی باید سازمان را بعنوان یک موجود زنده و پویا بگونه ای به مخاطبان معرفی نماید. مدیرعامل بیمه پارسیان بیان می کند همفکری ، هم اندیشی و هم افزایی نتیجه مشورت و تلاش روز افزون برای رشد صنعت بیمه است و کارهای مشترک روابط‌عمومیهای به رشد این صنعت و جلب توجه مردم به آن موثر خواهد بود. هادی اویار حسین معتقد است با توجه به افزایش تعداد شرکت های بیمه انتظار از روابط عمومی ها این است که کمک بیشتری به رشد وتوسعه فرهنگ بیمه نمایند . به بهانه هفته روابط عمومی و ارتباطات گفتگویی با ایشان انجام دادیم که ماحصل آنرا در زیر می خوانید:


آقای اویار حسین نقش روابط عمومی در توسعه فرهنگ بیمه را چگونه ارزیابی می کنید؟


به طور حتم روابط عمومی بعنوان پیشانی ارتباطی سازمان ها که بیشترین و نزدیکترین ارتباط را با مردم دارد واز طرفی پل ارتباطی مردم وسازمان هاست می تواند به بهترین نحوی پیام های صنعت بیمه را در میان تمام اقشار جامعه نشر دهد و اهمیت و لزوم داشتن یک بیمه نامه را برای مردم جامعه روشن نماید توسعه فرهنگ بیمه موضوعی است که می بایستی برای تک تک افراد جامعه شرح داده شود بطوریکه موضوع قابل فهم بوده و نیاز به داشتن بیمه برای همه بعنوان یک امر بدیهی تلقی گردد واین قابل فهم شدن موضوعاتی همچون بیمه را روابط عمومی می بایستی انجام دهد و زبان گویای سازمان خود شود.


روابط عمومی باید سازمان را بعنوان یک موجود زنده و پویا بگونه ای به مخاطبان معرفی نماید که راحت ترین نوع ارتباط را که قابل فهم و درک بودن فعالیت سازمان و در دسترس بودن آن می باشد به خوبی احساس کنند.


در این راه بیمه در جامعه ما هنوز پتانسیل رشد فراوانی دارد و صد البته روابط عمومی ها هستند که با آحاد جامعه ارتباط دارند و این ارتباط دو سویه را هر چه گسترده تر نمایند و هر چه در حفظ و استمرار آن تلاش نمایند بهتر می توان از این پتانسیل رشد استفاده کرد و در نتیجه به توسعه فرهنگ بیمه و ضریب نفوذ بیمه در جامعه کمک نمود.


آیا روابط عمومی های شرکت های بیمه ای توانسته اند این وظایف را به نحو احسن انجام دهند؟


روابط عمومی ها تمام تلاش خود را به کار گرفته اند و در سال های اخیر شاهد افزایش این تلاش ها بوده ایم و کارهای بسیار خوبی نیز انجام شده است . با توجه به افزایش تعداد شرکت های بیمه انتظار از روابط عمومی ها این است که کمک بیشتری به رشد وتوسعه فرهنگ بیمه نمایند. البته همانگونه که گفتیم در سالهای اخیر تلاش روابط عمومی ها بیشتر شده و کارهای حرفه ای تری نیز صورت می پذیرد با افزایش رقابت در این زمینه روابط عمومی ها نیز تلاش می کنند تا به بهترین نحو خدمات شرکت خود را معرفی کنند و لذا همین رقابت به افزایش کیفیت و در نتیجه اثر گذاری کارهایشان در جامعه کمک خواهد کرد. هر چند تا آنجایی که بنده اطلاع دارم کارهایی نیز با همکاری همه روابط عمومی ها و بصورت مشترک انجام گرفته که بسیار پسندیده است و تاثیر گذاری بیشتری هم اینگونه فعالیت ها خواهد داشت.


تشکیل جلسات منظم روابط عمومی های شرکت های بیمه ای چه دستاوردی تاکنون داشته است؟


همانگونه که در پاسخ به سوال قبلی نیز اشاره شد، کارهای مشترک روابط عمومی های صنعت بیمه بسیار به رشد این صنعت و جلب توجه مردم به آن موثر خواهد بود چرا که در فعالیت مشترک توان مضاعتی وجود دارد و اثر گذاری هم به مراتب بیشتر خواهد بود ، این کارهای مشترک نتیجه همین جلسات است .


همفکری، هم اندیشی و هم افزایی نتیجه مشورت و تلاش روز افزون برای رشد صنعت بیمه است. مشخصاً این جلسات که در آن بیشتر در خصوص هم افزایی و اثر گذاری مطلوب تر بحث و گفتگو می شود و مسایل روز صنعت بیمه در آن موشکافانه تر بررسی خواهد شد و همچنین جهت گیری های کل صنعت بیمه نسبت به موضوعی خاص و ایجاد هماهنگی بین روابط عمومی ها و شرکت های بیمه در عین رقابت سالم از نظر اینجانب موضوعی مهم و بسیار پسندیده است که نتایج مطلوبی هم داشته و انشاالله در آینده این نتایج مطلوب بیشتر هم خواهد شد.


در شرایط اقتصادی متاثر از شیوع ویروس کرونا روابط عمومی های صنعت بیمه در جهت رشد و توسعه بیمه در جامعه چه برنامه هایی باید داشته باشند؟


بیمه در جامعه ما موضوع پیچیده ای است و شاید برای همه افراد جامعه پیچیدگی های آن قابل درک نباشد، محاسبات بیمه ای، نوع محاسبه حق بیمه، محاسبات خسارت و غیره، لذا روابط عمومی ها می توانند این موضوعات پیچیده را به ساده ترین زبان برای عموم شرح داده و قابل فهم نمایند. اکنون موضوع همه گیری این بیماری نیز شرایط خاصی را بر جامعه حاکم نموده است روابط عمومی ها می توانند با شرح فعالیت های بیمه هاو نیاز جامعه به یک بیمه نامه مطلوب که بار هزینه های درمان و .... را به دوش بگیرد ، با مردم سخن بگویند .


اکنون که رسانه هایی مانند شبکه های اجتماعی و تلویزیون بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرند با یک برنامه ریزی دقیق و اطلاع رسانی و تبلیغات به موقع و با استفاده از رسانه مناسب می توان از این فرصت در خانه ماندن و همه گیری کرونا به بهترین نحو استفاده و جامعه را بیش از پیش با بیمه و لزوم داشتن بیمه نامه های متناسب با کار و زندگی افراد آشنا نمود و این وظیفه روابط عمومی هاست که به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر


  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست


  چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است


  داستان‌گویی را فراموش نکنید


  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا


  انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای


  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی


  نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها


  عزل و نصب روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت راه منوط به هماهنگی با مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود