درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:14   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46997صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 25 اردیبهشت 1400 - 20:23
حضور رییس انجمن بین المللی روابط عمومی و مدیر عامل هلدینگ میدکو
وی در بخشی از سخنان خود بیان داشتند که همه فعالان این حوزه درک مشترکی از مفاهیم روابط عمومی دارند و در اقصی نقاط جهان می توانند با زبان مشترک روابط عمومی با هم گفت و گو کنند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| در این مراسم فیلیپ بورمانز (Philippe Borremans) با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم خواستار ارتباط بیشتر با شرکت میدکو شدند.
 
 رییس انجمن بین المللی روابط‌عمومی سخنان خود را در سه حوزه بیان داشت:
 
 1- تغییرات و تکنولوژی در حوزه روابط عمومی (PR)
 2- تأثیر تکنولوژی در حوزه روابط عمومی (PR)
 3- بعد بین المللی روابط عمومی
 
 وی در بخشی از سخنان خود بیان داشتند که همه فعالان این حوزه درک مشترکی از مفاهیم روابط عمومی دارند و در اقصی نقاط جهان می توانند با زبان مشترک روابط عمومی با هم گفت و گو کنند.
 
 مشاور ارتباطات سازمان بهداشت جهانی فعالیت در حوزه روابط عمومی را فعالیتی حرفه ای دانستند که وظیفه فرهنگ سازی را بر عهده دارد، فرهنگ سازی ای که فارغ از زمینه‌های سیاسی، فرهنگی و مذهبی متفاوت افراد باید باشد.
 
 برومانز با تأکید بر استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی در حوزه روابط عمومی، توجه به کاربرد هوش مصنوعی را به عنوان ابزاری ارزان و فراگیر پیشنهاد دادند.
 
 در پایان وی به همکاری، تعامل و همفکری روابط عمومی های جهان در موضوع کنترل بیماری کرونا تأکید داشتند.
 
 در این گفت و گو دکتر پورمند مدیرعامل هلدینگ میدکو به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و بر موضوع مخاطب شناسی و تهیه محتوا بر اساس مخاطب به ایراد سخن پرداختند.
 
 ایشان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص همه گیری بیماری کرونا بیان داشتند که روابط عمومی های جهان باید بتوانند به فهم مشترک مردم دنیا و ایجاد رفتار مناسب مردم کمک کنند.
 
 نایب رییس هیأت مدیره میدکو در بخش دیگری از سخنان خود گفتند قبل از ورود به مباحث تکنولوژی باید به درک موضوعات مورد توجه و شناخت مخاطب پرداخته شود و سپس ابزار تکنولوژیکی مورد نیاز استفاده شود.
 
 ایشان در پایان اظهار امیدواری کردند تا در آینده همکاریهای بیشتری بین میدکو و انجمن بین المللی روابط عمومی انجام شود.
 
 در ابتدای این جلسه دکتر فیلسوفیان، مدیر روابط عمومی و امور بین المللی میدکو به بیان مختصری از گزارش عملکرد یکساله روابط عمومی های میدکو پرداختند.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد