درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 خرداد 1400 - 18:16   

اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است

  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد

  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


ادامه ادامه مطلب سه

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری
  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه بر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت
  اعطای تسهیلات ارزان قیمت به کارگران نمونه استان های کشور از سوی بانک رفاه کارگران
  مرکز آموزش و ترویج بانکداری اسلامی در بانک سینا ایجاد می شود
  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
  طرح آمایش و توسعه شبکه شعب بانک سینا در سال 1400 اجرا می شود
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46988صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 25 اردیبهشت 1400 - 01:11
بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز روابط عمومی
روز روابط عمومی فرصتی است تا یاد آوری و باور کنیم توسعه ارتباطات اجتماعی و انسانی نیازمند تقویت حضور مدیرانی است، دانا، تحول طلب، مردم دوست که با تضمین حمایت از روابط عمومی های توسعه خواه و پیشرو و بها دادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات در جامعه چرکت می‌کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| به مناسبت روز روابط عمومی (27 اردیبهشت) ، انجمن روابط عمومی ایران بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش شارا، متن بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به شرح ذیل می باشد؛

روز ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی را از سوی نخستین نهاد مدنی، صنفی در حوزه روابط عمومی‌های کشور صمیمانه به تمامی فعالان سختکوش و تلاشگر که در این مسیر دشوار و حساس گام بر می‌دارند تبریک و تهنیت گفته و با آرزوی توسعه و تحقق همه جانبه ارتباطات اجتماعی و غلبه بر کاستی‌ها و مشکلات خطیر این راه موفقیت اعضای این خانواده بزرگ را آرزو می‌کنیم.


روابط عمومی نهادی است که برای تسهیل ارتباط میان سازمان‌ها با ذینفعان و مخاطبان و برای تاثیر گذاری و تاثیرپذیری افکار عمومی ایجاد شده و با حفظ ارتباط دو سویه و جلب اعتماد و مشارکت مردم با سازمان‌ها برای کمک به اهداف، نگرش‌ها و درک متقابل برای پویایی و رشد سازمان‌ها فعالیت می‌کند. با این وجود همواره به دلایل مختلفی همواره مورد بی‌توجهی و غفلت قرار گرفته است.


علیرغم تمام مشکلات و کاستی‌ها و گرفتاری‌هایی که امروز بر جامعه روابط عمومی حکم‌فرما است. بار دیگر معتقدیم و بر این باوریم روابط عمومی باید در عرصه‌های مختلف، پاسدار حقوق مردم و مخاطبان بوده و همگام ‌و همسفر با مردم باشیم.

با بهره‌گیری از فن‌آوریهای نوین ارتباطی پیشتاز مقابله با دیوان سالاری بوده و طلیعه‌دار آرمان تکریم مردم باشیم.

بار دیگر تقاضا داریم راستگویی، صداقت‌ و واقع‌گرایی را بر بزرگنمایی، اغراق گری و تشریفات زائد ترجیح داده و عامل تملق و دروغگویی نباشیم.

پاسخگوی ذینفعان، افکار عمومی از طریق رسانه‌های جمعی با زبان شفاف و زلال و منطقی باشیم، تخصص و دانش روابط عمومی را به معنای بهره‌گیری از برترین و کارآمدترین نیرو‌ها برای پیشبرد برنامه‌های ارتباطی مد‌نظر قرار دهیم.

امسال در حالی روز روابط عمومی را یاد آوری و گرامی می داریم که:

۱- با چالش و بحران بزرگ ویروس کرونا درگیر هستیم و مهمترین وظیفه ی روابط عمومی ها مدیریت این بحران است.

۲-انتخابات ریاست جمهوری در پیش است که بار دیگر یاد آوری میکنیم تأمین منافع ملی در کنار تحقق ارتباطات اجتماعی قابل انجام است، تحقق انتظارات ملی در عرصه ی ارتباطات اجتماعی امری است که باید به آن توجه ویژه داشت. بازسازی چهره روابط عمومی به عنوان نهاد پاسخگو، مدافع حقوق مردم و مخاطبان و معرف صادق برنامه ها ، خدمات و چالش های دستگاهها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

روز روابط عمومی فرصتی است تا یاد آوری و باور کنیم توسعه ارتباطات اجتماعی و انسانی نیازمند تقویت حضور مدیرانی است، دانا، تحول طلب، مردم دوست که با تضمین حمایت از روابط عمومی های توسعه خواه و پیشرو و بها دادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات در جامعه چرکت می‌کنند.

روز ارتباطات و روابط عمومی با چنین چشم داشت ها ، بیم ها و امید ها بر تمام رهروان سخت کوش و تلاشگر این عرصه فرخنده باد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن


  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها


  نشست اعضای هیئت داوران "جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران"


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


  تقدیر رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از روابط‌عمومی منطقه کرمان


  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین کنفرانس ویدیویی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود