درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 خرداد 1400 - 17:43   

اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است

  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد

  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


ادامه ادامه مطلب سه

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری
  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه بر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت
  اعطای تسهیلات ارزان قیمت به کارگران نمونه استان های کشور از سوی بانک رفاه کارگران
  مرکز آموزش و ترویج بانکداری اسلامی در بانک سینا ایجاد می شود
  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
  طرح آمایش و توسعه شبکه شعب بانک سینا در سال 1400 اجرا می شود
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46966صفحه نخست » فناوری نوچهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 - 10:05
کمپین ابزارهای ایرانی روابط عمومی
نقش روابط‌عمومی ساختن رابطه‌هاست. روابط عمومی برای برقراری این رابطه، نیاز به ابزار دارد. ما در اینجا تمام ابزارهای موردنیاز روابط عمومی را گردآوری کرده‌ایم، تا به کمک آن‌ها بتوانید علاوه بر رساندن خبرهای خود به گوش مخاطبان، صدای مخاطبان را هم بشنوید و با پاسخ‌گویی به‌موقع، ارتباط بهتری با آن‌ها برقرار کنید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| نقش روابط‌عمومی ساختن رابطه‌هاست. روابط عمومی برای برقراری این رابطه، نیاز به ابزار دارد. ما در اینجا تمام ابزارهای موردنیاز روابط عمومی را گردآوری کرده‌ایم، تا به کمک آن‌ها بتوانید علاوه بر رساندن خبرهای خود به گوش مخاطبان، صدای مخاطبان را هم بشنوید و با پاسخ‌گویی به‌موقع، ارتباط بهتری با آن‌ها برقرار کنید.

با ما همراه باشید با معرفی این ابزارها:


نیوزهاب: سامانه پایش اخبار از خبرگزاری‌های رسمی

نیوزهاب خبرهای مربوط به سازمان شما را از خبرگزاری‌ها و منابع خبری رسمی جمع‌آوری و در اختیارتان قرار می‌دهد. با نیوزهاب می‌توانید بر حسب شاخص‌های موردنظرتان خبرها را دسته‌بندی کنید و در قالب بولتن‌های روزانه، هفتگی یا ماهانه به مدیران‌تان ارائه دهید. همچنین با بخش تحلیل محتوای نیوزهاب می‌توانید خبرهای مربوط به سازمان‌تان را تحلیل کنید و از جهت‌گیری خبرها مطلع شوید.

اخباررسمی: سامانه اجرای کمپین‌های رسانه‌ای

اخباررسمی اولین نیوزوایر بین‌المللی ایران است. با اخباررسمی می‌توانید خبرهای سازمان‌تان را در خبرگزاری‌ها و منابع معتبر خبری منتشر کنید. ابتدا خبر را در «دفتر روابط عمومی» خود در اخباررسمی منتشر می‌کنید، سپس می‌توانید به تعداد دلخواه در خبرگزاری‌های موردنظرتان منتشر کنید. اخباررسمی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تصویر ایده‌آل برند خود را برای همیشه در ذهن مخاطب برجای بگذارند.

نیوزباکس: ابزار شنیدن شبکه‌های اجتماعی

نیوزباکس تمام پست‌ها و توییت‌هایی که درباره سازمان و برند شما در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است را جمع‌آوری می‌کند و در اختیارتان قرار می‌دهد. سپس با نمودارها و گزارش‌های متنوع، از وضعیت برند شما در رسانه‌های غیررسمی تحلیل دقیقی می‌دهد.


جار: اتوماسیون مجازی نشریات

در اتوماسیون نشریات جار می‌توانید هر روز روزنامه‌های کشور را دریافت کنید و در دسترس تمام همکارانتان قرار دهید. همچنین می‌توانید از صفحات اول جراید بولتن بسازید و به صورت PDF برای مدیران سازمان ارسال کنید. با جار، علاوه بر اینکه در مصرف کاغذ صرفه‌جویی می‌کنید، به آسانی روزنامه می‌خرید و با یک کلیک آن‌ها را آرشیو می‌کنید.

تریبون: پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی در بیش از ۹۰۰ رسانه

تریبون به صرفه‌ترین پلتفرم برای انتشار آسان و سریع رپورتاژ آگهی در سایت‌های پرمخاطب و پربازدید است. با این پلتفرم می‌توانید محتوای خود را در بیش از ۹۰۰ رسانه منتشر کنید تا هم محتوای شما به دست طیف وسیع‌تری از مخاطبان‌تان برسد و هم جایگاه شما در نتایج گوگل بهبود پیدا کند.

ایمبر: سرویس جامع ارتباط با مشتری

ایمبر نرم‌افزار پاسخگویی مشتریان در سایت است که قابلیت ارسال پیام‌های متنی یا صوتی و همچنین ارسال فیلم و عکس را دارد. همچنین امکان قرار دادن سوالات متداول را دارید تا به کاربران راه آسان‌تری برای رسیدن به پاسخ سوالات‌شان بدهید.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن


  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها


  نشست اعضای هیئت داوران "جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران"


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


  تقدیر رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از روابط‌عمومی منطقه کرمان


  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین کنفرانس ویدیویی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود