درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 خرداد 1400 - 17:53   

اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است

  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد

  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


ادامه ادامه مطلب سه

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری
  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه بر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت
  اعطای تسهیلات ارزان قیمت به کارگران نمونه استان های کشور از سوی بانک رفاه کارگران
  مرکز آموزش و ترویج بانکداری اسلامی در بانک سینا ایجاد می شود
  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
  طرح آمایش و توسعه شبکه شعب بانک سینا در سال 1400 اجرا می شود
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46919صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 - 10:58
از روابط عمومی ‌چه می‌دانید؟
روابط عمومی‌ به عنوان پل ارتباطی سازمان با مردم و وظیفه مهم روشنگری و فرهنگ سازی را به عنوان فعالیتی محوری به عهده دار است و با بهره گیری از یافته‌های روان شناسی، اجتماعی، جامعه شناسی تلاش می‌کند تا با هدایت افکار عمومی‌به رسالت خود عمل کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| کتاب «از روابط‌عمومی ‌چه می‌دانید؟ 2» نوشته قربانعلی تنگ شیر از سوی انتشارات جامعه شناسان با همکاری انتشارات روش شناسان روانه بازار نشر شده است.
 
   به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)  در بخشی از مقدمه کتاب می‌خوانیم: «روابط عمومی‌ به عنوان پل ارتباطی سازمان با مردم و وظیفه مهم روشنگری و فرهنگ سازی را به عنوان فعالیتی محوری به عهده دار است و با بهره گیری از یافته‌های روان شناسی، اجتماعی، جامعه شناسی تلاش می‌کند تا با هدایت افکار عمومی‌به رسالت خود عمل کند.
 
 شکوفایی هنر ـ فن روابط عمومی‌ که بسترساز توسعه پایدار است، مستلزم تخصص محوری و دوراندیشی مبتنی بر برنامه‌ریزی است. در این رهگذر اهالی دهکده روابط عمومی‌ با دستمایه قرار دادن اطلاعات موثر و بهره مندی از دانش برگرفته از علوم ارتباطات اجتماعی همواره می‌کوشند تا ارتباطات انسانی در سازمان را تقویت و مدیریت نموده و معیارهای اخلاقی را سرلوحه کار خود قرار دهند و با فعالیت‌های سنجیده و هدفمند در مسیر تنویر افکار عمومی‌گام بردارند و در تحقیق اهداف سازمانی تاثیر گذار باشند.
 
 از آنجایی که روابط عمومی‌ مسئولیت حفظ و ارتقای سرمایه اجتماعی هر موسسه و سازمان را عهده دار است، برای دستیابی به این هدف مهم ضروری است در بهره جویی از دانش حرفه‌ای و فناوری اطلاعاتی ارتباطی نوین پیشگام باشد. در این شرایط تدوین مستندات تخصص این حرفه و انتشار دیدگاه‌ها و نظریه‌های استادان صاحب‌نظر در حوزه ارتباطات و روابط عمومی‌ امکان تحقیق رسالت مهم فرهنگ سازی و زمینه سازی برای توسعه سازمانی را فراهم می‌کند. قربانعلی تنگ‌شیر، مدرس دانشگاه، نایب رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی و از پیشکسوتان این حوزه تلاش کرده در این کتاب تجربیات خود را درباره این عرصه به مخاطبان ارائه کند.»
 
 مخاطبان در این کتاب می‌توانند با مباحثی چون تاریخچه پیدایش روابط عمومی؛ مراکز آموزشی؛ انجمن روابط عمومی؛ نشریات روابط عمومی؛ وظایف درون سازمانی روابط عمومی؛ وظایف برون‌سازمانی روابط عمومی؛ فنون و تکنیک‌های روابط عمومی؛ نوشتاری؛ خلاقیت و نوآوری و … آشنا شوند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن


  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها


  نشست اعضای هیئت داوران "جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران"


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


  تقدیر رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از روابط‌عمومی منطقه کرمان


  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین کنفرانس ویدیویی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود