درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 02:19   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46901صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 - 10:23
کرونا، میانبری برای رسیدن به اهداف آنلاین
صنعت عمده‌فروشی با روندهای مثبت غیرقابل تصوری روبه‌رو شده که شاید بدون این شرایط، جاافتادن عمده‌فروشی آنلاین سال‌ها زمان می‌برد. بسیاری از این روندها ناشی از یک نیاز برای مبارزه در دوره بحران اقتصادی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| با شیوع و گسترش ویروس کرونا در جهان، روال عادی زندگی در اکثر نقاط دنیا برای مدتی متوقف شد. همزمان با گسترش این ویروس، چراغ بسیاری از کارخانه‌ها خاموش و انبارها و مراکز توزیع متوقف و تعطیل شدند. بسیاری از کالاها و مواد اولیه از زنجیره تامین بیرون رفتند و این باعث از دست‌رفتن سودهای بسیار و موجب ضرر و زیان شرکت‌ها شد. با وجود شرایط نامساعدی که شیوع ویروس کرونا در سطح جهان ایجاد کرد، بسیاری از کسب‌و‌کارها از این اختلال به‌عنوان فرصتی برای کشف امکانات جدید و همچنین تغییر استراتژی‌های سنتی و بررسی روش‌های جدید استفاده کردند و برنامه‌ریزی‌هایی انجام دادند.

با وجود همه آشفتگی‌ها و حوادثی که عمده‌فروشی‌ها در سال جاری با آن مواجه شدند، روندهای جالبی در این صنعت به‌وجود آمد؛ به این صورت که نوع نگاه بسیاری از افراد به تجارت برای همیشه تغییر کرده و این نکته به‌ویژه در صنعت عمده‌فروشی خود را به وضوح نشان می‌دهد.

خرید آنلاین در سال‌های اخیر در بین مصرف‌کنندگان بسیارمحبوب شده اما خرده‌فروشان و عمده‌فروشان سنتی کمی بیش از حد معمول در ورود به بازارهای آنلاین تعلل به خرج می‌دهند. در عصر تجارت الکترونیکی، سیستم‌ها و پلتفرم‌های B2B، بیش از پیش در دسترس عمده‌فروشان و خرده‌فروشان و همچنین خریداران عمده قرار گرفته است.

قبلا توزیع‌کنندگان و عمده‌فروشان سنتی، لیست کالا، نمونه محصول، کاتالوگ و... خود را به صورت فیزیکی برای خریداران ارسال می‌کردند اما در عصر فروش و بازاریابی دیجیتال، با در دسترس قراردادن آنلاین کاتالوگ، لیست قیمت، موجودی و سایر موارد، طرفین خرید یعنی خریدار و فروشنده تجربه جدید و راحت‌تری را به چشم می‌بینند.

روندهای عمده‌فروشی

با استفاده از پلتفرم‌های B2B، انجام یک سفارش خرید عمده آنلاین بسیار راحت‌تر شده است. زیرا خرده‌فروشان به راحتی می‌توانند کالاها را در کیفیت انتخابی خود به سبد خرید خود اضافه کنند و از هزینه سفارش و ارسال هم باخبر هستند. از طرف دیگر، توزیع‌کنندگان و عمده‌فروشان آنلاین می‌توانند به مخاطبانی فراتر از مخاطبان فعلی خود دست بیابند زیرا بسیاری از بازارهای تجارت الکترونیک B2B بر بستر موتور جست‌وجو طراحی شده‌اند و پلتفرم‌ها هم از قابلیت جست‌وجو و فیلتر بسیار قوی برخوردارهستند.

خریداران می‌توانند به راحتی با تامین‌کنندگانی که نیاز آن‌ها را پاسخ می‌دهند، ارتباط برقرار کنند؛ حتی اگر قبلا در مورد آن‌ها چیزی نشنیده باشند. عمده‌فروشی‌های آنلاین می‌توانند با خریداران ارتباط برقرار کرده و محصولات یا سفارش‌ها را متناسب با نیاز خریداران سفارش بدهند. علاوه بر این، خریداران می‌توانند درخواست قیمت‌گذاری یا استعلام قیمت گروهی ثبت کنند تا اگر فروشندگانی بتوانند درخواست آن‌ها را برآورده کنند، پاسخگو باشند.

تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌ها

تجارت همیشه یک بازی عددمحور بوده اما فناوری روز، این امکان را برای عمده‌فروشان و خرده‌فروشان فراهم کرده تا بتوانند از طریق اطلاع از مقدار موجودی کالا، زمان خرید و میزان خرید، تصمیمات مهمی را اتخاذ کنند. علاوه بر این، با آنلاین‌شدن عمده‌فروشی‌ها و توزیع‌کنندگان، دسترسی به تجزیه و تحلیل پیشرفته و گزارش‌های دقیق رفتار مصرف‌کننده، به این نوع کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تا برای بازاریابی، فروش و حتی عملیات داخلی تصمیم بهتر و بهینه‌تری بگیرند. روی‌آوردن به داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها، حدس و گمان‌های بیهوده و بی‌اساس را از تجارت حذف کرده و این امکان را برای کسب‌و‌کارها فراهم می‌کند تا استراتژی‌های بازاریابی و فروش خود را به درستی انجام دهند و بودجه را با اطمینان بیشتر، برای سرمایه‌گذاری اختصاص دهند.

انعطاف‌پذیری زنجیره تامین

انعطاف‌پذیری زنجیره تامین روند دیگری است که امسال در صنعت توزیع عمده‌فروشی آنلاین مفید بوده است. انعطاف‌پذیری زنجیره تامین به توانایی برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از مواد اولیه، تولید و حمل‌و‌نقل وهمچنین به مقرون به صرفه‌بودن و سودآوری فرآیند فروش و بازاریابی اشاره دارد.

امسال با بسیاری از اختلالات غیرقابل پیش‌بینی در عرضه و تقاضا به دلیل بحران جهانی روبه‌رو شدیم. خرده‌فروشان B2B که هیچ برنامه‌ای برای انعطاف‌پذیری زنجیره تامین نداشتند، با مشکلات بسیار جدی روبه‌رو شدند. این بیماری همه‌گیر به توزیع‌کنندگان و عمده‌فروشان اهمیت سرمایه‌گذاری در زنجیره تامین انعطاف‌پذیر را آموخت. اتخاذ رویکردی منعطف،‌ می‌تواند به ایجاد بنیادی انعطاف‌پذیر کمک کند تا تجارت شما در شرایط بد و بحران اقتصادی همچنان زنده بماند.

گسترش جهانی

تجارت جهانی طی دهه‌ها در حال افزایش بوده اما به لطف فناوری پیشرفته‌ای که به کمک بنگاه‌های اقتصادی آمده، این روند در سال 2021 جهش‌های باورنکردنی داشته است.

این بدان معناست که شما می‌توانید با هر کسی که در آن طرف صفحه قرار دارد، ارتباط برقرار کنید؛ فارغ از اینکه چه کسی هستید و به چه زبانی صحبت می‌کنید.

یکی از پلتفرم‌های برتر در دنیا در حوزه B2B سایت «علی بابا» است که برای شرکت‌هایی که با مسئله انتقال کالا و جابه‌جایی پول مشکلی ندارند، می‌تواند بسیار مفید باشد. بسترهای نرم‌افزاری با طیف گسترده‌ای از منابع B2B جهانی، ورود به بازار جهانی را برای توزیع‌کنندگان و عمده‌فروشان آسان کرده است.

هوش مصنوعی

اتوماسیون در بهبود هر مدل تجاری مهم است. شرکت‌های عمده‌فروشی آنلاین از فناوری پیشرفته و هوش مصنوعی برای کارآمدترکردن فرآیندهای تجاری خود استفاده می‌کنند. سال‌هاست که هوش مصنوعی در حال توسعه است و بسیاری از عمده‌فروشی‌های آنلاین و شرکت‌های B2B در جست‌و‌جوی دسترسی آسان‌تر به برنامه‌ها و فناوری‌های پیشرفته با بودجه بسیار جزئی از مزایای آن بهره می‌برند.

هوش مصنوعی در صنعت عمده‌فروشی آنلاین در حال حاضر بیشتر شامل برنامه‌هایی است که به اتوماسیون فروش، صدور صورتحساب، حسابداری و سایر کارهای اداری کمک می‌کند. با این حال، بسیاری از کارفرماها امیدوار هستند که در آینده دسترسی به هوش مصنوعی بتواند عملیات انبار از جمله بسته‌بندی، برچسب‌گذاری، حمل‌و‌نقل و... را شامل شود و نیاز به نیروی انسانی را به حداقل برساند.

بازاریابی چندکاناله

بازاریابی چندکاناله تاکتیکی است که برای ارائه تجربه‌ای ساده برای خریداران استفاده می‌شود. هدف از بازاریابی در همه کانال‌ها افزایش تجربه و تامین مداوم رضایت مشتری است. بازاریابی چندکاناله یک جایگزین پیشرفته برای روش‌های قدیمی‌تر است که در آن کسب‌و‌کارها بخش‌های مختلف فعالیت‌های خود را برون‌سپاری می‌کردند و ارتباط بین قسمت‌های مختلف را عملا از دست می‌دادند. نحوه بازاریابی در همه کانال کاملا ساده است. هر کانال به صورت مجزا با مشتریان ارتباط می‌گیرد و مشتریان برای رفع نیازهای‌شان در همان کانال خود با افراد ارتباط برقرار می‌کنند. به‌عنوان مثال، اگر خریدار با مساله عدم تحقق سفارش مواجه شده باشد، همان مسئول کانال باید بتواند به اطلاعات مربوط به سفارش اولیه، تاریخ تحویل و موضوع صورت‌حساب دسترسی پیدا کند. اگر مسئول یک کانال فروش بتواند تمام اطلاعات را در مقابل خود داشته باشد، این دسترسی نیاز به انتقال تماس پیگیری مشتری به چندین بخش را به حداقل می‌رساند.

سال گذشته پرفرازونشیب بود اما صنعت عمده‌فروشی با روندهای مثبت غیرقابل تصوری روبه‌رو شده که شاید بدون این شرایط، جاافتادن عمده‌فروشی آنلاین سال‌ها زمان می‌برد. بسیاری از این روندها ناشی از یک نیاز برای مبارزه در دوره بحران اقتصادی است. درس‌هایی که از طریق این بحران جهانی به ‌دست آمد، بسیاری از کسب‌و‌کارها را برای رشد و گسترش در آینده نزدیک آماده کرد. فناوری و اینترنت مخرج مشترک بسیاری از این گرایش‌هاست و به‌ نظر می‌رسد این دو عنصر، راهی برای فروش عمده آنلاین در آینده باشند.

منبع: Bloomberg.com
http://www.tejaratetalaeenews.ir


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد