درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:08   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46840صفحه نخست » ادامه مطلب دوجمعه، 3 اردیبهشت 1400 - 09:22
پژوهش/ تاثیر تعداد لایک‌های فضای مجازی بر احساسات
یافته‌های این تحقیق نشان داد که مردم درباره نوع خاطره‌ای که می‌خواهند با دیگران به اشتراک بگذارند گزینشی عمل می‌کنند و بعضی از خاطرات را به صورت خصوصی با افراد مرتبط به اشتراک می‌گذارند و از عمومی ‌کردن آنها می‌پرهیزند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| پژوهشگران در تحقیقی که روی ۶۰ نفر در فضای مجازی انجام دادند دریافتند که اشتراک‌گذاری خاطره‌ها در شبکه‌های اجتماعی عواقبی دارد.

به گزارش شارا به نقل از «خبرکانادا» به نقل از «The Conversation» مردم در چند سال اخیر با اعلان‌هایی مواجه می‌شوند که در شبکه‌هایی اجتماعی روی صفحه گوشی‌شان ظاهر می‌شود و به افراد یادآوری می‌کند که در آن روز خاطره‌ای را ثبت کرده‌اند.

این خاطره‌ها نه تنها اتفاقاتی را که از آن روز به یاد داریم تحت تاثیر قرار می‌دهند بلکه بر حواشی مربوط به آن خاطره نیز تاثیر می‌گذارد. در مطالعه‌ای که انجام شد مشخص شد شبکه‌های اجتماعی قادرند احساسی را که ما به یک خاطره خاص داریم تغییر دهند.

معیارهای مشخص‌شده در شبکه‌های اجتماعی مثل «میزان لایک‌ها» در فیس‌بوک می‌تواند بر کیفیت یادآوری خاطره‌های ما تاثیر منفی بگذارد. همچنین پیش‌بینی قضاوت‌های شبکه‌های اجتماعی درباره گذشته ما بر اینکه چه خاطره‌ای را مطرح و چگونه آن را بیان کنند تاثیر می‌گذارد.

در این پژوهش ۶۰ نفر از کاربران شبکه‌های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفتند. در این تحقیق به طور مشخص در پی درک این مساله بودند که چگونه افراد از قسمت Memories برنامه‌هایی چون تایم‌هاپ، فیس‌بوک و اپل مموریز (Apple Memories) استفاده می‌کنند.

بعضی از افراد احساس کردند که گرفتن لایک در شبکه‌های اجتماعی درباره خاطرات‌شان باعث ایجاد قضاوت درباره ارزش آن خاطره شده است. از سوی دیگر، گاهی نگرفتن لایک کافی ارزش آن خاطره را نزد فرد از بین می‌برد.

پیش‌بینی قضاوت مردم از طریق لایک‌های شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود افراد حس متفاوتی درباره به اشتراک گذاری خاطره‌هایشان پیدا کنند.

یافته‌های این تحقیق نشان داد که مردم درباره نوع خاطره‌ای که می‌خواهند با دیگران به اشتراک بگذارند گزینشی عمل می‌کنند و بعضی از خاطرات را به صورت خصوصی با افراد مرتبط به اشتراک می‌گذارند و از عمومی ‌کردن آنها می‌پرهیزند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد