درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 08:10   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46832صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 - 10:03
خوش‌بینی زاکربرگ به آینده رسانه‌های مبتنی بر صوت
مدیرعامل فیس‌بوک اعلام کرد نسبت به آینده رسانه‌های مبتنی بر صوت خوش‌بین است و این شرکت قصد دارد روی ایجاد قابلیت‌های صوتی جدیدی کار کند و سرمایه‌گذاری‌های زیادی در این بخش انجام خواهد داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیرعامل فیسبوک اعلام کرد نسبت به آینده رسانه‌های مبتنی بر صوت خوش‌بین است و این شرکت قصد دارد روی ایجاد قابلیت‌های صوتی جدیدی کار کند و سرمایه‌گذاری‌های زیادی در این بخش انجام خواهد داد.

به گزارش شارا به نقل از ایسنا، زاکربرگ اظهار کرد: فیس‌بوک قصد دارد سرمایه‌گذاری زیادی در قابلیت‌های صوتی انجام دهد و در سال‌های آینده آنها را عرضه کند. وی به کیسی نیوتون در سرور ساید چنل دیسکورد گفت: ما تصور می‌کنیم که صوت درحال تبدیل شدن به ابزار ارتباطی درجه اول جهان است و محصولات مختلفی برای این فضا در دست ساخت هستند.

فیس‌بوک در پست وبلاگ خود اعلام کرد قابلیت جدید این شبکه اجتماعی، «لایو آدیو رومز» نام دارد و این شرکت انتظار دارد تابستان امسال برای همه در اپلیکیشن فیس‌بوک و مسنجر قابل دسترس باشد. این شرکت تست «لایو آدیو رومز» را در داخل گروه‌های فیس‌بوک آغاز خواهد کرد.

زاکربرگ گفت: گروه‌هایی وجود دارند که پیرامون علایقی سازماندهی شده‌اند و به افراد اجازه می‌دهند یکجا گردهم بیایند و اتاق‌هایی دارند که در آنجا می‌توانند صحبت کنند. تصور می‌کنم این امکان مفیدی باشد. فیس‌بوک قصد دارد به کاربران اجازه دهد از دیگران برای دسترسی به «لایو آدیو رومز» پول دریافت کنند که می‌تواند به شکل یک بار خرید یا اشتراک باشد تا تولیدکنندگان محتوا بتوانند از این امکانات جدید درآمدزایی کنند.

معرفی این قابلیت تعجب چندانی نداشت. فیس‌بوک برای کپی برداری از محصولات رقیبانش نظیر اسنپ شناخته شده است. روزنامه نیویورک‌تایمز در فوریه گزارش کرده بود که این شرکت سرگرم کار روی محصولی برای رقابت با اپلیکیشن چت صوتی کلاب‌هاوس است که مکالمه در اتاق‌های صوتی را محبوب کرده است. زاکربرگ همچنین از محصول جدیدی به نام «ساوند بایتس» خبر داد که کلیپ صوتی کوتاه است و کاربران را قادر می‌سازد در یک فید به آن گوش کنند. فیس‌بوک از یک الگوریتم برای تشخیص اینکه کدام کلیپ‌های صوتی برای هر کاربر اجرا می‌شوند، استفاده خواهد کرد. این شرکت ابزارهای ویرایش صوت خواهد ساخت که برای تولید صوت برای «ساوند بایتس» می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

فیس‌بوک اعلام کرد قصد دارد یک صندوق تولیدکننده محتوای صوتی ایجاد کند تا به کاربرانی که محتوا در «ساوند بایتس» تولید می‌کنند، پول پرداخت کند. این شرکت «ساوند بایتس» را در چند ماه آینده آزمایش خواهد کرد. زاکربرگ همچنین اعلام کرد فیس‌بوک روی قابلیت‌های پادکست کار می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد به کشف، اشتراک‌گذاری و شنیدن پادکست‌ها در داخل این اپلیکیشن بپردازند.

براساس گزارش شبکه سی‌ان‌بی‌سی، سرانجام یکپارچگی با اسپاتیفای به موزیسین‌ها اجازه می‌دهد راحت‌تر آهنگ خود را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند و به کاربران امکان می‌دهند آهنگ را در داخل این شبکه اجتماعی به راحتی گوش کنند. این یکپارچگی در داخل فیس‌بوک به‌عنوان «پروژه بوم باکس» شناخته می‌شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد