درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 21:36   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46818صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 31 فروردین 1400 - 08:18
۵ وظیفه اصلی یک کارشناس روابط‌ عمومی دیجیتال
سمیه ملک - روابط‌ عمومی دیجیتال این فرصت را به ما می‌دهد تا نتیجه تمامی فعالیت‌ها را ارزیابی کنیم، چرا که با ابزارهایی که در اختیار دارد می‌تواند داده‌ها و اطلاعات را به مقادیر قابل سنجش و اندازه‌گیری تبدیل کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| روابط‌ عمومی دیجیتال در دهه گذشته تغییرات قابل توجهی داشته و به‌عنوان یک صنعت رو به تکامل رشد کرده و به بلوغ رسیده است. این تغییرات آن‌چنان که در تبلیغات گفته می‌شود مخرب نیستند.

حقیقت این است شبکه‌های اجتماعی و اشکال جدید رسانه‌‌ای، دریچه جدیدی را به روی روابط‌ عمومی دیجیتال گشوده‌اند.

ظهور غیررسمی روابط‌ عمومی دیجیتال در اواخر سال ۲۰۱۱ و اوایل ۲۰۱۲ صورت گرفت و این درست در زمانی بود که گوگل الگوریتم‌های خود را تغییر داد.


کارشناس روابط‌ عمومی دیجیتال چه کار می‌کند؟

وظایف یک کارشناس روابط‌ عمومی دیجیتال و روش‌های انجام آن تغییر کرده است، در واقع هر آنچه که در روابط‌ عمومی سنتی بود (ارسال اخبار، تولید بولتن روزانه، تحلیل محتوا و… ) حالا به تکامل رسیده است و این روند همچنان ادامه دارد.


1- استفاده از ابزارهای جدید

در روابط‌ عمومی دیجیتال به جای انتشار محتوا در مطبوعات، داستان‌مان را از طریق انتشار پست در Facebook یا Twitter همراه با لینک به سایتی که حاوی جزییات داستان است، بیان می‌کنیم. این روش بازدهی بیشتری دارد.


2- به‌کارگیری مهارت‌های جدید

مهارت‌ و ابزارهایی که یک کارشناس روابط‌ عمومی در اختیار دارد به عنوان بخشی از کار بسیار مهم است اما تغییر ذهنیت کارشناسان از روابط‌‌ عمومی سنتی به دیجیتال حیاتی‌ترین عامل در یافتن مسیر درست و موفقیت است.

امروزه کارشناسان روابط‌ عمومی دیجیتال به مجموعه‌ای از مهارت‌های جدید و متفاوت نیاز دارند تا بتوانند از فرصت‌ها به بهترین شکل بهره برده و نتایج را به حداکثر برسانند.

یکی از این مهارت‌ها تهیه محتوای مناسب است. روابط‌ عمومی دیجیتال به تفکر و روشی جدید در محتوا تبدیل شده‌است. محتوایی که در عین جذابیت، اصول سئو را رعایت می‌کند.

در گذشته تلاش‌های خلاقانه و تعاملات کارشناسان روابط‌‌ عمومی با روزنامه‌نگاران صورت می‌گرفت. اخیرا کارشناسان روابط‌‌ عمومی هم با تولید محتوای مناسب و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی، مستقیماً مصرف‌کنندگان را درگیر می‌کنند. این رویکرد به مهارت‌های داستان‌نویسی نیازمند است و روایتگری شاخصه اصلی آن است.


3- مشارکت با سایر واحدها

واحد روابط‌‌ عمومی در هر مجموعه معمولا‌ با سایر واحدها در تعامل است مثلا با واحد فروش و بازاریابی و یا واحد امور حقوقی.

امروزه کارشناسان روابط‌‌ عمومی دیجیتال با متخصصان بازاریابی ایمیلی، بازاریابی دیجیتالی، سئو، بازاریابی محتوا و … همکاری می‌کنند. این همکاری فصل جدیدی را در تعاملات میان واحدی به‌ وجود آورده است. بعضاً ممکن است این واحدها به شکل غیر مستقیم نیز با یکدیگر رقابت داشته باشند اما برای موفقیت و به دست آوردن بهترین نتیجه با یکدیگر همکاری می‌کنند.


4- همکاری با اینفلوئنسرها

فارغ از مبحث تأمین محتوای ارزشمند که روابط‌‌ عمومی دیجیتال را تحت تأثیر قرار داده، ظهور اینفلوئنسرها هم روابط‌‌ عمومی دیجیتال را با رویکرد جدیدی آشنا کرده است. تعامل با اینفلوئنسرها این فرصت را فراهم می‌کند تا از طریق آن‌ها با مشتریان و مخاطبان ارتباط برقرار کرده و بعضا بدون صرف هزینه زیاد در بین عموم مطرح شده و سهم بازار را در کسب‌و‌کارمان به دست بیاوریم.


5- سنجش و ارزیابی نتایج

روابط‌ عمومی دیجیتال این فرصت را به ما می‌دهد تا نتیجه تمامی فعالیت‌ها را ارزیابی کنیم، چرا که با ابزارهایی که در اختیار دارد می‌تواند داده‌ها و اطلاعات را به مقادیر قابل سنجش و اندازه‌گیری تبدیل کند.

منبع: newsbx

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد