درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:31   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46789صفحه نخست » ادامه مطلب سهجمعه، 27 فروردین 1400 - 10:34
سوءاستفاده متجاوزانه واتس‌اپ از کاربران
کمیسر هامبورگ برای حفاظت از داده‌ها و آزادی اطلاعات در پی دریافت «دستوری بلافاصله لازم‌الاجرا» است؛ چرا که بیم آن می‌رود فیس‌بوک از اطلاعات کاربران برای مقاصد بازاریابی یا تبلیغ مستقیم استفاده کند و از آن‌ها برای بهبود محصولات، ارزیابی‌ها و امنیت خود بهره جوید.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| قانونگذار اطلاعات کاربران در آلمان، در تلاش است اقدام فیسبوک در جمع‌آوری اطلاعات کاربران واتس‌اپ را متوقف کند چرا که آن را «سوءاستفاده متجاوزانه از قدرت اطلاعات کاربران» می‌داند.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایندیپندنت، کمیسر هامبورگ برای حفاظت از داده‌ها و آزادی اطلاعات در پی دریافت «دستوری بلافاصله لازم‌الاجرا» است؛ چرا که بیم آن می‌رود فیس‌بوک از اطلاعات کاربران برای مقاصد بازاریابی یا تبلیغ مستقیم استفاده کند و از آن‌ها برای بهبود محصولات، ارزیابی‌ها و امنیت خود بهره جوید.
 
 یوهانس کاسپر، کمیسر هامبورگ، با صدور بیانیه‌ای گفت: «اکنون حدود ۶۰ میلیون نفر در آلمان از واتس‌اپ استفاده می‌کنند و با فاصله زیاد، حتی بیشتر از فیس‌بوک، محبوب‌ترین رسانه اجتماعی مورد استفاده در این کشور است. به همین دلیل، بسیار اهمیت دارد که اطمینان یابیم تعداد بالای کاربران که محبوبیت هرچه بیشتر آن در بین افراد را در پی دارد، به سوءاستفاده متجاوزانه از قدرت اطلاعات کاربران منجر نشود.»
 
 او افزود: «متاسفانه تا جایی که ما اطلاع داریم، تاکنون بر روند واقعی عملیات پردازشی بین واتس‌اپ و فیسبوک، هیچ ارزیابی نظارتی انجام نشده است. در حال حاضر دلایلی که در دست است، ما را به این باور می‌رساند که شرایط جدید برای برقراری و توسعه به اشتراک گذاری اطلاعات میان واتس‌اپ و فیس‌بوک، به گونه‌ای غیرقانونی اجرایی شده چرا با رضایت داوطلبانه و آگاهانه افراد انجام نشده است.»
 
 این کمیته سعی دارد تا ۱۵ مه تصمیم خود را اتخاذ کند؛ همان زمانی که کاربران باید تا آن وقت، یا سیاست حریم خصوصی جدید فیس‌بوک را بپذیرند یا دیگر از واتس‌اپ استفاده نکنند. این تغییرات جنجال‌برانگیز، پس از شکایت و مهاجرت گسترده کاربران به سایر برنامه‌ها نظیر سیگنال، هم‌اینک نیز یک بار به تعویق افتاده است.
 
 سخنگوی واتس‌اپ در بیانیه‌ای اظهار داشت: «به‌روز رسانی اخیر ما برای افرادی که می‌خواهند در واتس‌اپ به شرکتی تجاری پیام دهند، گزینه‌هایی جدید در نظر گرفته است تا شفافیت بیشتر درباره نحوه جمع‌آوری و استفاده از اطلاعات آنان را فراهم کند. صراحتا باید بگویم که با پذیرش شرایط به‌روز شده استفاده از واتس‌اپ، کاربران با هیچ گونه توسعه‌ای در امکان ما برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات آن‌ها با فیس‌بوک موافقت نمی‌کنند و این به‌روزرسانی، بر حریم خصوصی پیام‌های آنان با دوستان و خویشاوندانشان هر جای دنیا که باشند، تاثیر نخواهد گذاشت.»
 
 او ادامه داد: «فیس‌بوک در حال بررسی و پاسخ به پیامی است که از کمیته حفاظت از داده‌های هامبورگ دریافت کرده است و به سوءتفاهم آنان در هدف و کاربرد این به‌روزرسانی اشاره خواهد کرد. ما به ارائه یک ابزار ارتباطی خصوصی و امن برای همه، کاملا متعهد خواهیم ماند.»

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد