درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:40   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46780صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 25 فروردین 1400 - 23:13
مدیر عامل بانک رفاه کارگران در نشست مجازی با کارکنان مدیریت شعب خوزستان: در شرایط کنونی، برگزاری جلسات آنلاین جزء برنامه های اصلی این بانک است
در راستای اجرای مصوبات کمیته ملی کرونا و حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان، برگزاری جلسات مجازی با مدیریت های شعب استان ها، جزء برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| در راستای اجرای مصوبات کمیته ملی کرونا و حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان، برگزاری جلسات مجازی با مدیریت های شعب استان ها، جزء برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است.


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی بانک رفاه، اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در خصوص هدف از برگزاری این جلسات گفت: با توجه به شیوع گسترده و موج چهارم بیماری کرونا، رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا لازم و ضروری است و برای کمک به کادر درمان، حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان تا بهبود اوضاع، جلسات مجازی با مدیریت شعب استان ها جزء برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است.


مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: این نشست های همفکری و هم اندیشی، جهت بررسی مسائل ، مشکلات و یافتن راهکارهای مناسب و در راستای تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) از ابتدای سال برای تسهیل خدمات رسانی به مشتریان در سراسر کشور برگزار می شود و در این گفت و گو ها، تمامی دیدگاه ها، چالش ها و مشکلات به دقت بررسی و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده می شوند.


لله گانی تصریح کرد: مدیران و روسای اداره های ستادی پیگیر مشکلات واحدهای صف هستند و با همکاری و مشارکت همگانی، تلاش می کنند تا با رفع مشکلات، خدمات بهتر و مناسب تری در اختیار مشتریان این بانک قرار دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد