درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 - 20:18   

مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند

  مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند


ادامه ادامه مطلب یک

تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه

  تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند

  وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل بانک رفاه کارگران: عید فطر پاداش بندگان صالح خداوند است
  معرفی کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی
  اینستاگرام چگونه معروف شد؟
  وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند
  تاثیر نوآوری در برنامه‌های وفاداری
  رابطه فرهنگ سازمانی و رهبری عالی در روابط عمومی
  تاکید فرماندار شهرستان اشکذر بر نقش مهم روابط عمومی‌ها در دنیای امروز ارتباطات
  نشست همفکری روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی با روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس
  مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند
  تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46773صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 25 فروردین 1400 - 11:31
تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط‌عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نخستین نشست مسئولان روابط عمومی سازمانهای صمت استانها ضمن تبیین برنامه راهبردی این مرکز در سال ١٤٠٠، مهمترین برنامه های سطوح مختلف ملی و استانی وزارت صنعت، معدن و تجارت را تشریح کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط‌عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نخستین نشست مسئولان روابط عمومی سازمانهای صمت استانها ضمن تبیین برنامه راهبردی این مرکز در سال ١٤٠٠، مهمترین برنامه های سطوح مختلف ملی و استانی وزارت صنعت، معدن و تجارت را تشریح کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شاتا، محمد حسن ترابی در نشست مسئولان روابط عمومی سازمان های صمت استان ها که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار می شد، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ضمن تبیین نقش متمایز روابط عمومی ها در تحصیل اهداف و جهت گیری های کلی وزارتخانه، گفت: روابط عمومی خلاق و صاحب سبک، به عنوان زنجیره اصلی ارتباطی میان مدیران، کارکنان و جامعه هدف و مخاطبان سازمان، مسئولیتی خطیر را عهده دار است.
 
 وی همچنین در تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت، گفت: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بر اساس تحلیل شرایط و ظرفیت های موجود، برنامه راهبردی ۱۴۰۰ خود را بر اساس روش BSC یعنی روشی که در آن استراتژی های سازمان به مجموعه ای از شاخص ها و سنجه های عملکردی قابل اندازه گیری تبدیل می شود تا سیستم برای سنجش تحقق اهداف استراتژیک و مدیری راهبردی آماده گردد، تنظیم و تدوین نموده است.
 
 ترابی با اشاره به لزوم برنامه ریزی روابط عمومی ها در جهت تمرکز بر امر اطلاع یابی و آسیب شناسی فعالیت ها و عملکردها، همزمان با انجام تکالیف حوزه اطلاع رسانی افزود: ارتباط هدفمند با رسانه های بومی و مدیران کانال ها و صفحات پرمخاطب فضای مجازی و تولید و ارائه محتوای مناسب و متناسب با شیوه های نوین رسانه ای از دیگر موارد و موضوعاتی است که در سال ۱۴۰۰ مورد توجه و تمرکز مرکز روابط عمومی و همکاران می باشد.
 
 ترابی با تأکید بر لزوم حرکت روابط عمومی ها بر اساس برنامه ریزی های بالادستی وزارتخانه، خاطرنشان کرد: در ترسیم برنامه راهبردی سالانه مرکز بر ارزیابی مجموعه سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها در تحقق شاخص ها و سیاست های ابلاغی مرکز روابط عمومی تصریح شده است و نه صرفاً ارزیابی واحد های روابط عمومی.
 
 گفتنی است در ابتدای این نشست تعدادی از مسئولان روابط عمومی های سازمان های استانی در خصوص کلیات برنامه راهبردی سالانه مرکز نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  عید آمد و عید آمد وان بخت سعید آمد


  4 راه برای اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه


  8 برنامه روابط عمومی در استفاده از رسانه های اجتماعی


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  صعود از نردبان روابط عمومی — 5 مهارت اساسی برای عملکرد مثبت در روابط عمومی


  معرفی کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی


  کمپین ابزارهای ایرانی روابط عمومی


  تنبیه به شیوه راکفلر


  شعار روز جهانی ارتباطات اعلام شد


  اجرای برنامه گفتگوی مجازی و برخط با موضوع "ارتباطات و روابط‌عمومی" در خوی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400