درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 خرداد 1400 - 16:32   

اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است

  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد

  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


ادامه ادامه مطلب سه

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
  طرح آمایش و توسعه شبکه شعب بانک سینا در سال 1400 اجرا می شود
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است
  تقدیر رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از روابط‌عمومی منطقه کرمان
  نشست اعضای هیئت داوران "جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران"
  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد
  4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46771صفحه نخست » رادیو روابط عمومیچهارشنبه، 25 فروردین 1400 - 11:01
دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی
این دستورالعمل توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب لایحه ای به مرکز ملی پیشنهاد و پس از طی مراحل تصویب خواهی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی در حوزه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی، از سوی ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، با هدف ارتقا آگاهی و مهارت کاربران برای استفاده بهینه از فضای مجازی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد.

بر اساس این دستورالعمل، کارگروهی متشکل از رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی به‌عنوان رئیس کارگروه، معاون ذی‌ربط مرکز به‌عنوان دبیر کارگروه و عضویت نماینده مرکز ملی فضای مجازی، نماینده سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، نماینده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی و نماینده اشخاص مشمول دستورالعمل به پیشنهاد اعضای کارگروه و تأیید رئیس مرکز ملی فضای مجازی تشکیل خواهد شد.

شناسایی و معرفی فعالان برتر در ارتقای سواد فضای مجازی و اعطای نشان مسئولیت اجتماعی در گسترش سواد فضای مجازی، تدوین مقررات اجرایی اعطای تسهیلات و حمایت‌های مادی و معنوی برای تولید، انتشار محتوای سواد فضای مجازی و حمایت از توسعه کسب‌وکارهای برتر در ترویج سواد فضای مجازی به‌منظور هم‌افزایی و هماهنگی اقدامات دستگاه‌های عضو کارگروه، ایجاد ساز و کار پایش و ارزیابی فصلی فعالیت اشخاص مشمول، پیگیری تحقق مصوبات کارگروه و ارائه گزارش عملکرد به مرکز ملی فضای مجازی در فواصل شش‌ماهه از وظایف و اختیارات کارگروه است.

در متن آن نیز تأکید شده: «افراد مشمول باید نسبت به آگاه‌سازی کاربران نسبت به حقوق، مسئولیت‌ها و پیامدهای استفاده از خدمات و محتوای فضای مجازی و جرایم مرتبط، اطلاع‌رسانی شیوه استفاده صحیح از خدمات و محتوای ارائه شده و رده‌بندی سنی آن‌ها، اطلاع‌رسانی به اولیا و مربیان در خصوص نحوه نظارت بر کودکان و نوجوانان مراقبت از ایشان در هنگام استفاده از خدمات و محتوای فضای مجازی، اطلاع‌رسانی و اخذ مجوز از کاربران در خصوص دسترسی‌های کارافزارها و سکوها به ابزارها، داده‌های شخصی کاربران و موقعیت مکانی آنان، تدوین و انتشار منشور اخلاق حرفه‌ای و ایجاد امکان ثبت و پیگیری شکایات و انتقادات کاربران، ارائه یک نسخه از محتوای تولیدی و منتشر شده در زمینه افزایش سواد فضای مجازی کاربران به مرکز و رعایت مصوبات کارگروه اقدام کنند.»

شایان ذکر است این دستورالعمل، صاحبان رسانه‌های دیجیتال اعم از رسانه‌های بر حامل و رسانه‌های برخط خبری، رسانه‌های عرضه‌کننده محتوای فرهنگی و هنری در قالب‌های متنی، صوتی و تصویری، صاحبان سکوهای محتوا و خدمات فرهنگی دیجیتال و صاحبان کارافزارهای محتوا و خدمات فرهنگی دیجیتال را شامل می‌شود.

 

این دستورالعمل توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب لایحه ای به مرکز ملی پیشنهاد و پس از طی مراحل تصویب خواهی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن


  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها


  نشست اعضای هیئت داوران "جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران"


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  تقدیر رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از روابط‌عمومی منطقه کرمان


  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین کنفرانس ویدیویی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود