درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:24   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46765صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 فروردین 1400 - 14:13
تاکید مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی بر تهیه گزارش از مراکز با هماهنگی روابط عمومی
مدیر روابط‌عمومی بهزیستی خراسان رضوی گفت: سال ۱۴۰۰ را سال تعامل گسترده‌تر با رسانه‌ها و شفافیت اطلاعات قرار داده‌ایم که عملکرد بهزیستی را در معرض قضاوت عمومی قرار دهیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی بهزیستی خراسان رضوی گفت: سال ۱۴۰۰ را سال تعامل گسترده‌تر با رسانه‌ها و شفافیت اطلاعات قرار داده‌ایم که عملکرد بهزیستی را در معرض قضاوت عمومی قرار دهیم.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، مجید اسلامی افزود: ارتباطات مردمی با بهزیستی از طرق و روش‌های گوناگون برقرار می‌شود که از آن جمله، واحد ارزیابی عملکرد، کارشناسان حوزه‌های تخصصی در بهزیستی استان، روابط عمومی، کمیته‌های صیانت از حقوق شهروندی و میز خدمت از جمله‌ی این روش‌های ارتباطی می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران، در سال جاری می‌توانند به صورت مستقیم با مدیریت و معاونین ارتباط داشته باشند و اطلاعات و اخبار مورد نیازشان را دریافت کنند.

اسلامی در عین حال گفت: البته باید توجه داشته باشیم که طبق قانون، بازدید رسانه‌ها و اشخاص از مراکز تحت نظارت بهزیستی، در حال حاضر ممنوعیت دارد و در صورت پایان محدودیت‌های کرونایی هم، بازدید از مراکز باید با هماهنگی بهزیستی صورت گیرد زیرا حرمت و کرامت مددجویان مراکز بیشتر از سایر موارد، برای ما اهمیت دارد.

وی افزود: با این حال، ما محدودیتی در تهیه گزارش از مراکز نداریم و اگر با هماهنگی روابط عمومی باشد حتما خبرنگاران می‌توانند از مراکز هم گزارش تهیه کنند.

وی تأکید کرد: گزارش‌هایی که از زبان و بیان افراد تهیه می‌شود و این اشخاص انتقادات و دیدگاه‌هایی نسبت به عملکرد کارکنان و مراکز بهزیستی دارند، به طور معمول باید با کارشناسان بهزیستی در میان گذاشته شود و نظرات بهزیستی هم در گزارش دیده شود.

اسلامی افزود: شکل حرفه‌ای کار رسانه این است که هر کس هر انتقادی نسبت به عملکرد بهزیستی دارد، نماینده‌ی رسانه علاوه بر شنیدن حرف‌ها و گلایه‌های آن شخص، صحبت‌های بخش مربوطه در بهزیستی را هم بشنود و گزارش منصفانه‌ای را تهیه کند.

وی ادامه داد: بعضا دیده می‌شود که خبرنگاران محترم رسانه‌ها، تنها به قضاوت‌ها و صحبت‌های یک‌طرفه‌ی افراد توجه می‌کنند که علاوه بر اینکه منصفانه نیست، ممکن است مشکلاتی برای ارتباط فعال با رسانه ایجاد کند.

مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی همچنین در این گفتگو از نحوه برگزاری تور رسانه‌ای مراکز بهزیستی در سال جاری خبر داد و گفت: به محض اینکه ستاد کرونا، وضعیت مشهد یا شهرهای استان را آبی اعلام کند همچون سال های گذشته، تورهای رسانه‌ای از مراکز را با حضور خبرنگاران برگزار خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: از خبرنگاران رسانه‌ها انتظار داریم در حوزه موضوعات بهزیستی، نگاه نقادانه‌ی خود را داشته باشند اما محدودیت‌های اعتباری، انسانی، مسائل بین دستگاهی و سنگینی کار این نهاد را نیز در نظر بگیرند و جهت آشنایی هموطنان عزیز، قسمتی از محتوای رسانه را به مباحث آموزشی، پیشگیری و ارتقای مسئولیت اجتماعی و مشارکت های مردمی اختصاص دهند..

وی با تشکر از خدمات و مطالب و گزارش‌های رسانه‌های استان در مورد بهزیستی و مسائل مرتبط با آن گفت: خدمت به مددجویان مخصوص یک گروه و یک شخص خاص نیست و بهزیستی فقط نقش مطالبه‌گر را دارد و امیدواریم همه‌ی رسانه‌ها به وکلای مدافع مددجویان تبدیل شوند.

اسلامی تصریح کرد: برای مثال، در زمینه‌ی مناسب‌سازی که یکی از اولویت‌های معلولین است تعداد گزارش‌های مستقل رسانه‌ای در این قسمت، به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد در حالی که اگر این موضوع، رسانه‌ای شود، تأثیر بسیار خوبی برای حل مشکلات این بخش خواهد داشت و هزاران معلول، فرصت حضور اجتماعی را پیدا می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین تشکل‌های گروه‌های مختلف افراد دارای معلولیت، شایسته‌ی توجه بیشتری هستند و رسانه‌ها باید رسالت اجتماعی خود را در ارتباط با این گروه‌ها توسعه دهند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد