درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 07:51   

آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟

  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


ادامه ادامه مطلب یک

لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار

  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید

  قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی
  حضور رییس انجمن بین المللی روابط عمومی و مدیر عامل هلدینگ میدکو
  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید
  نیاز مبرم روابط عمومی شهرداری‌های استان یزد به تغییر نگرش
  مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان: روابط عمومی، یکی از مهم‌ترین، سخت‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه‌های کاری در ادارات است
  استاندار کرمان: روابط عمومی ها تجارب دوره مقابله با کرونا را مستندسازی کنند
  کارگاه آموزشی مجازی « تاثیرسواد رسانه ای بر اثربخشی فعالیت های رسانه ای روابط عمومی ها» برگزار می شود
  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار
  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟
  مدیر روابط عمومی فرودگاه های گلستان: هنر روابط عمومی، پیوند میان درون و بیرون سازمان است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46765صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 فروردین 1400 - 14:13
تاکید مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی بر تهیه گزارش از مراکز با هماهنگی روابط عمومی
مدیر روابط‌عمومی بهزیستی خراسان رضوی گفت: سال ۱۴۰۰ را سال تعامل گسترده‌تر با رسانه‌ها و شفافیت اطلاعات قرار داده‌ایم که عملکرد بهزیستی را در معرض قضاوت عمومی قرار دهیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی بهزیستی خراسان رضوی گفت: سال ۱۴۰۰ را سال تعامل گسترده‌تر با رسانه‌ها و شفافیت اطلاعات قرار داده‌ایم که عملکرد بهزیستی را در معرض قضاوت عمومی قرار دهیم.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، مجید اسلامی افزود: ارتباطات مردمی با بهزیستی از طرق و روش‌های گوناگون برقرار می‌شود که از آن جمله، واحد ارزیابی عملکرد، کارشناسان حوزه‌های تخصصی در بهزیستی استان، روابط عمومی، کمیته‌های صیانت از حقوق شهروندی و میز خدمت از جمله‌ی این روش‌های ارتباطی می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران، در سال جاری می‌توانند به صورت مستقیم با مدیریت و معاونین ارتباط داشته باشند و اطلاعات و اخبار مورد نیازشان را دریافت کنند.

اسلامی در عین حال گفت: البته باید توجه داشته باشیم که طبق قانون، بازدید رسانه‌ها و اشخاص از مراکز تحت نظارت بهزیستی، در حال حاضر ممنوعیت دارد و در صورت پایان محدودیت‌های کرونایی هم، بازدید از مراکز باید با هماهنگی بهزیستی صورت گیرد زیرا حرمت و کرامت مددجویان مراکز بیشتر از سایر موارد، برای ما اهمیت دارد.

وی افزود: با این حال، ما محدودیتی در تهیه گزارش از مراکز نداریم و اگر با هماهنگی روابط عمومی باشد حتما خبرنگاران می‌توانند از مراکز هم گزارش تهیه کنند.

وی تأکید کرد: گزارش‌هایی که از زبان و بیان افراد تهیه می‌شود و این اشخاص انتقادات و دیدگاه‌هایی نسبت به عملکرد کارکنان و مراکز بهزیستی دارند، به طور معمول باید با کارشناسان بهزیستی در میان گذاشته شود و نظرات بهزیستی هم در گزارش دیده شود.

اسلامی افزود: شکل حرفه‌ای کار رسانه این است که هر کس هر انتقادی نسبت به عملکرد بهزیستی دارد، نماینده‌ی رسانه علاوه بر شنیدن حرف‌ها و گلایه‌های آن شخص، صحبت‌های بخش مربوطه در بهزیستی را هم بشنود و گزارش منصفانه‌ای را تهیه کند.

وی ادامه داد: بعضا دیده می‌شود که خبرنگاران محترم رسانه‌ها، تنها به قضاوت‌ها و صحبت‌های یک‌طرفه‌ی افراد توجه می‌کنند که علاوه بر اینکه منصفانه نیست، ممکن است مشکلاتی برای ارتباط فعال با رسانه ایجاد کند.

مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی همچنین در این گفتگو از نحوه برگزاری تور رسانه‌ای مراکز بهزیستی در سال جاری خبر داد و گفت: به محض اینکه ستاد کرونا، وضعیت مشهد یا شهرهای استان را آبی اعلام کند همچون سال های گذشته، تورهای رسانه‌ای از مراکز را با حضور خبرنگاران برگزار خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: از خبرنگاران رسانه‌ها انتظار داریم در حوزه موضوعات بهزیستی، نگاه نقادانه‌ی خود را داشته باشند اما محدودیت‌های اعتباری، انسانی، مسائل بین دستگاهی و سنگینی کار این نهاد را نیز در نظر بگیرند و جهت آشنایی هموطنان عزیز، قسمتی از محتوای رسانه را به مباحث آموزشی، پیشگیری و ارتقای مسئولیت اجتماعی و مشارکت های مردمی اختصاص دهند..

وی با تشکر از خدمات و مطالب و گزارش‌های رسانه‌های استان در مورد بهزیستی و مسائل مرتبط با آن گفت: خدمت به مددجویان مخصوص یک گروه و یک شخص خاص نیست و بهزیستی فقط نقش مطالبه‌گر را دارد و امیدواریم همه‌ی رسانه‌ها به وکلای مدافع مددجویان تبدیل شوند.

اسلامی تصریح کرد: برای مثال، در زمینه‌ی مناسب‌سازی که یکی از اولویت‌های معلولین است تعداد گزارش‌های مستقل رسانه‌ای در این قسمت، به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد در حالی که اگر این موضوع، رسانه‌ای شود، تأثیر بسیار خوبی برای حل مشکلات این بخش خواهد داشت و هزاران معلول، فرصت حضور اجتماعی را پیدا می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین تشکل‌های گروه‌های مختلف افراد دارای معلولیت، شایسته‌ی توجه بیشتری هستند و رسانه‌ها باید رسالت اجتماعی خود را در ارتباط با این گروه‌ها توسعه دهند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابزارهای روابط عمومی و تکنولوژی بازاریابی- دخالت انسان در روابط عمومی را حفظ کنید


  محمد آقازاده از «خبرنگاران هزارتومانی» می‌گوید


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز روابط عمومی


  چرا ویروس کرونا به فرهنگ‌های «سهل‌انگار» بیشتر آسیب رسانده است


  احمق باش تا کامروا شوی


  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید


  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


  مهارت مدیر در تیم «حل مشکل»


  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400