درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 06:58   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46749صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 22 فروردین 1400 - 20:14
مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل: یکی از راه‌های پیشرفت روابط‌عمومی‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی است
سیدخلیل حسینی، مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تعامل با مطبوعات و رسانه های جمعی را از اهداف اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل عنوان کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سیدخلیل حسینی، مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تعامل با مطبوعات و رسانه های جمعی را از اهداف اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل عنوان کرد.


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سیدخلیل حسینی، مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در تشریح فعالیت های صورت گرفته در سال 1399 توسط روابط‌عمومی اداره کل گفت : تعامل با مطبوعات و رسانه های جمعی از اهداف اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل است و سعی خواهیم کرد از ظرفیت خبرنگاران ورزشی در هیاتها درجهت تصریح اخبار ورزشی استان بهرمند شویم.


مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل یکی از راه های پیشرفت روابط‌عمومی ها را برگزاری دوره های آموزشی برشمرد و عنوان کرد: دربخش زمینه های آموزش ، توانمند سازی و تعامل موثر با اداره کل روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ، افکار سنجی و نظر سنجی، ارتباط با رسانه ها،تولید محتوای چندرسانه ای ، بهره گیری از فضای مجازی ، امکانات ارتباطی و نیز تبلیغات و اطلاع رسانی درون سازمانی از مهمترین اقدامات برنامه های آموزشی این حوزه خواهد بود.


حسینی بیان کرد: پاسخ و ارائه گزارش عملکرد بصورت ۳ ماهه و ۶ماهه، پاسخ به نامه گزارش عملکرد هفته تربیت بدنی، پاسخ و ارائه گزارش ظرفیت های رسانه ای و تبلیغاتی دستگاه های اجرایی، پاسخ و ارائه گزارش برنامه های ارتباطات اجتماعی از فعالیت هایی بوده که درراستای تعامل با وزارتخانه صورت پذیرفته است.


او با اشاره به اینکه نظر ورزشکاران و مردم در زمینه فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان استان برای ما بسیار مهم است بیان کرد: در این راستا نظرسنجی مردمی درخصوص جشن اهدای جهیزیه زوجین نیازمند، تاثیر کرونا بر ورزش، عملکرد هیاتهای ورزشی استان و ... که بصورت کاغذی و مجازی و همچنین از طریق بهره گیری از ظرفیت برنامه ورزش، تلاش، نشاط شبکه استانی سبلان و برنامه زنگ ورزش و دانیشیق رادیو اردبیل و و پایگاه های خبرورزشی در طول سال گذشته انجام گرفت.


مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: تهیه ۴ فیلم موشن گرافی، ۱۰ عنوان اینفوگرافی، ۴۴ فتوتیتر، ۷۰ مورد پادکست و رادیو خبر، ۴۵ مورد بنرهای مناسبتی و ۱۵۰ مورد کلیپ تصویری و بارگزاری در کانال های فضای مجازی اداره کل و صفحاتی نظیر آپارات و تماشا از فعالیت های روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در زمینه تولید محتوای چندرسانه ای وبهره گیری از فضای مجازی و امکانات ارتباطی بوده است.


حسینی اظهار داشت: معرفی شهدای ورزشکار استان اردبیل بصورت هفتگی،معرفی قهرمانان ورزشی استان در کانال های خبری و صفحه اینستاگرام از دیگر اقدامات روابط‌عمومی در بستر فضای مجازی در سال گذشته در جهت فرهنگ سازی و الگو پذیری جوانان و ورزشکاران در این زمینه بوده است.


او ادامه داد : برگزاری برنامه های ویژه شهادت با برگزاری زیارت عاشورا، دعای توسل، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری برنامه ویژه سخنرانی در کلاس های مربیگری و برپایی نماز، برگزاری برنامه های ویژه برای ورزشکاران و جوانان در قالب نشست بصیرتی و روشنگری در مناسبت های مختلف با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از دیگر فعالیت های انجام شده توسط روابط‌عمومی و امور فرهنگی و سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل در سال گذشته بوده است.


مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: ۵ مورد برگزاری مسابقه فرهنگی و عکس ورزشی و ۳ مورد برپایی نمایشگاه عکس ورزشی کاریکاتور با همکاری موسسه مردم نهاد هنر و خلاقیت آرتاویل در مناسبت های مختلف از جمله فعالیت های فرهنگی صورت گرفته توسط روابط‌عمومی بوده است.


حسینی خاطرنشان کرد: در خصوص تعامل و ارتباط با رسانه ها یک مورد نشست تخصصی با خبر گزاری ها و مطبوعات ورزشی استان در هفته خبرنگار، دو مورد گفتگوی مدیر با اصحاب رسانه در صفحه اینستا گرام اداره کل ، یک مورد برنامه رادیو ساعتی، چهار مورد تماس تلفنی با برنامه های رادیو و تلویزیون،بیش از ۲۰۰ مورد گزارش ارسال شده به صدا و سیما، ارائه ۷۰ مورد گزارش ورزشی به برنامه زنگ ورزش رادیو اردبیل، ۳۰ مورد ارائه گزارش خبری و ویژه برنامه به رادیو ورزش شبکه سراسری برنامه نیمکت و همکاری بسیار با شبکه برون مرزی سحر و برنامه های تولیدی شبکه سبلان از جمله تزه گون و ورزش، تلاش، نشاط در سال ۹۹ انجام پذیرفت.


حسینی با اشاره به تسویه حساب بالای 98 درصد از مطالبات مطبوعات داخلی استان اردبیل در جریان مسابقات والیبال و کشتی که از سالهای ۹۷ و ۹۸ پرداخت نشده بود، ادامه داد: در خصوص پاسخگویی به شبهات خبرگزاری ها نیز دو مورد پاسخ سریع و دقیق و قانع کننده به خبرگزاری ها و یا کانال های خبری مرتبط ارائه شد.


او با اشاره به اقدامات و فعالیت های ویژه انجام گرفته در سال ۹۹ گفت : برگزاری اولین دوره جام آرش رستم نمدی خبرنگار فقید ورزشی، ویژه اصحاب رسانه در ۴ رشته ورزشی یکی از خاص ترین برنامه های روابط‌عمومی اداره کل در سال 1399 بود.
مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان در پایان گفت: سال گذشته روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص اقدامات انجام داده در مورد اطلاع رسانی شیوع ویروس کرونا نیز بعنوان روابط‌عمومی برتر مورد تجلیل قرار گرفت.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد