درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 14 مهر 1401 - 09:09   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی

  انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی


ادامه ادامه مطلب سه

راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان

  راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام
  جایگاه نوآوری در مدیریت آینده
  نگرش سیاسی بر انتشار اخبار جعلی موثر است
  راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان
  رییس جدید مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد
  روابط‌عمومی‌های برتر استان قم انتخاب شدند
  انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی
  9 جمله ای که باعث افزایش رضایت شغلی کارمندان خواهد شد
  الگوی ژورنالیستی لنین
  راه اندازی کمیته تخصصی رسانه و روابط‌عمومی هیات اندیشه ورز ورزش و جوانان خراسان جنوبی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4671صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومییکشنبه، 27 مرداد 1392 - 19:09
دانلود کتاب قوانین و مقررات تبلیغاتی-1392
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- قانون به عنوان یکی از ارکان اجرای عدالت در هر جامعه ای در صورت اجرای صحیح می تواند به جامعه روحی تازه ببخشد. در کشور ما نیز، با توجه به سوابق موجود ، از سال 1286 شمسی، با تصویب اولین قانون مطبوعات، موادی نیز به موضوع چگونگی انتشار اعلانات اختصاص یافت. اما اولین آیین نامه که به طور مشخص پیرامون تبلیغات بازرگانی به تصویب رسید، آیین نامه « تنظیم امور اعلانات » مصوب23 فروردین 1348 است. این آیین نامه حاوی مقررات مربوط به چگونگی تأسیس کانون های تبلیغاتی و شرایط و ضوابط انتشار آگهی های تبلیغاتی بود.
همچنین دومین آیین نامه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ،آیین نامه ای است با عنوان« آیین نامه امور تبلیغات و کانون آگهی » که در تاریخ 22 شهریورماه 1354 به تصویب هیأت وزیران وقت رسید.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نخستین و تنها قانونی که برای آگهی های تجاری و کانون های تبلیغاتی به طور اختصاصی به تصویب رسیده است، آیین نامه « تأسیس و نظارت بر نحوه کار و فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی» است که در تاریخ 27 اسفندماه 1358 توسط شورای انقلاب در 21 ماده به تصویب رسید.
ویراست اخیر کتاب "قانون و مقررات تبلیغات" نیز با تجدید نظرها و اصلاحات صورت گرفته، تلاش دارد تا مجموعه ای به روز، مدون و قابل استناد را به مخاطبان و فعالان عرصه تبلیغات کشور تقدیم نماید.

برای دریافت فایل کتاب قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور کلیک کنید

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)
برگرفته از: http://www.ad.gov.ir/news/16341

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جایگاه نوآوری در مدیریت آینده


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد