درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 - 06:08   

انتصاب مدیر ارتباطات سایپا

  انتصاب مدیر ارتباطات سایپا


ادامه ادامه مطلب یک

واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند

  واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران

  فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در سال 2022
  جنبش متاورس
  دیدار رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با مدیرکل روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط زیست
  4 نکته در برنامه ریزی روابط عمومی کسب و کار
  جلسه مدیران روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد
  چگونه می‌توان به‌رغم اختلاف زیاد، گفتگو کرد؟
  تاکید معاون استاندار لرستان بر لزوم تقویت روابط‌عمومی‌ها
  مدیرکل دفتر ارتباطات وزارت صمت: قصد داریم روابط عمومی مردم باشیم
  دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران: آماده توسعه همکاری‌های متقابل با دانشگاه علوم پزشکی ایران هستیم
  وزیر علوم: ما این مسئله را پیگیری کردیم که روابط عمومی به وضعیت خود بازگردد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46574صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 20 اسفند 1399 - 12:39
درآمد بالا از شبکه‌های اجتماعی
کتاب درآمد بالا از شبکه‌های اجتماعی همان نگاه استراتژیک و کلان به حوزه آنلاین را در بالاترین حدش مطرح می کند. نویسندگان کتاب به خصوص دی کندی تجربیات بی‌نظیری را در حوزه بازاریابی و فروش از خود به جای گذاشته اند که در توضیح برخی پروژه‌های‌شان در این کتاب می‌توانید نمونه هایی از آنها را مشاهده کنید . تفاوت بارز این کتاب با کتاب های مشابه این است که مقوله مهم فروش را هدف گرفته است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کتاب درآمد بالا از شبکه‌های اجتماعی همان نگاه استراتژیک و کلان به حوزه آنلاین را در بالاترین حدش مطرح می کند. نویسندگان کتاب به خصوص دی کندی تجربیات بی‌نظیری را در حوزه بازاریابی و فروش از خود به جای گذاشته اند که در توضیح برخی پروژه‌های‌شان در این کتاب می‌توانید نمونه هایی از آنها را مشاهده کنید . تفاوت بارز این کتاب با کتاب های مشابه این است که مقوله مهم فروش را هدف گرفته است.

 

بزرگان حوزه کسب وکار می‌گویند که تا فروش اتفاق نیفتد هیچ اتفاق دیگری هم نخواهد افتاد و این کتاب، این نگاه را به شکل پررنگی پی گرفته است. نویسندگان این کتاب می‌گویند که می‌توانید هزاران هزار لایک و کامنت در اکانت شبکه‌های اجتماعی خود بگیرید ولی تا یک پاپاسی نفروشید هیچ کدام از این ها فایده نخواهد داشت و صرفا یک بازی است که خودتان را اسیرش کرده‌اید. اگر می‌خواهید فروش عالی در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی را تجربه کنید این کتاب راه حل اول‌تان خواهد بود.

به کارگیری شبکه‌های اجتماعی و تلاش برای بدست آوردن فالوورها و کسب شهرت یک بحث است. استفاده از اصول اثبات شده بازاریابی مستقیم برای بدست آوردن مشتریان راغب و سود بیشتر، بحثی دیگر.

این کتاب کلیدهای فروش مستقیم به مشتریان غیرراغب در شبکه‌های اجتماعی را عرضه می کند و جریان مشتریان راغب و افراد مایل به دریافت پیام‌ها و ایمیل‌های تبلیغاتی شما را افزایش میدهد تا به صورت آنلاین به موقعیت افراد مشهور دست پیدا کنید.

برای هرنوع نتیجه سنجش‌پذیر که مایلید از شبکه‌های اجتماعی به دست آورید، استراتژی‌های گام به گام و شیوه‌های ساده و موثری در این کتاب وجود دارد که زمان لازم برای رسیدن به اهداف را کم می‌کنند و شما را از نومیدی نجات می‌دهند.

درحال حاضر این کتاب بهترین کتاب موجود در بازار برای بیشتر کردن فروش کسب وکار شما به وسیله بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی است.

این کتاب برای بازاریابی مستقیم در پاسخ مستقیم گرفتن از مشتری توصیه‌های شفاف، صادقانه و عملی ارائه می دهد و برای هرکسی که تلاش می کند تا از آوار شبکه‌های اجتماعی بیرون بیاید مفید است. تاکید آنها روی نتایج (به معنی درآمد، نه آگاهی) یادآوری صادقانه و جان‌بخش از این است که چگونه می توانیم به کارآمدترین وجه، زمان و منابع‌مان را تخصیص دهیم.

کتاب درآمد بالا از شبکه‌های اجتماعی نوشته دی کندی و کیم والش فیلیپس است که محمدرضا عمرانی آن را ترجمه کرده و توسط انتشارات نگاه نوین نیز منتشر شده است.

منبع: http://www.tejaratetalaeenews.ir
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چطور برنامه ای را با روش های نوین برای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم؟


  4 نکته در برنامه ریزی روابط عمومی کسب و کار


  روابط‌عمومی‌ها‌ و نشانه‌های ضعف ساختاری


  وزیر علوم: ما این مسئله را پیگیری کردیم که روابط عمومی به وضعیت خود بازگردد


  450 دانشمند، شرکت‌های روابط‌عمومی و تبلیغاتی را متهم به انتشار اطلاعات نادرست می‌کنند


  چهار انتصاب در روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی


  جلسه مدیران روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد


  تغییر ساختار سازمانی دانشگاه تهران؛ تنزل جایگاه روابط‌عمومی ادامه دارد


  دیدار رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با مدیرکل روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


  مدیرکل دفتر ارتباطات وزارت صمت: قصد داریم روابط عمومی مردم باشیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود