درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 - 11:44   

عکاسی مستند

  عکاسی مستند


ادامه ادامه مطلب یک

صرفه‌جویی بیش از یک میلیارد دلاری گوگل از دورکاری

  صرفه‌جویی بیش از یک میلیارد دلاری گوگل از دورکاری


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

  مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اپیدمی اطلاعاتی در شبکه های اجتماعی
  حقیقت را مدیریت نکنید،‌ حقیقت را بگویید
  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400
  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی
  مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد
  چگونه بحران های روابط عمومی را مدیریت کنیم؟
  از روابط عمومی ‌چه می‌دانید؟
  واکسن روابط‌عمومی
  معرفی کتاب: اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  عکاسی مستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46569صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 20 اسفند 1399 - 11:34
روابط عمومی با تحقیق آغاز و با تحقیق پایان می پذیرد
حمید شکری خانقاه در دوره آموزشی آنلاین روابط‌عمومی که به همت سازمان مناطق آزاد کشور برگزار شد ضمن تاکید بر اهمیت برنامه ریزی ارتباطی گفت: کار روابط عمومی با تحقیق و مسئله شناسی ارتباطی آغاز و با تحقیق و سنجش اثربخشی ارتباطات پایان می پذیرد
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| حمید شکری خانقاه در دوره آموزشی آنلاین روابط‌عمومی که به همت سازمان مناطق آزاد کشور برگزار شد ضمن تاکید بر اهمیت برنامه ریزی ارتباطی گفت: کار روابط عمومی با تحقیق و مسئله شناسی ارتباطی آغاز و با تحقیق و سنجش اثربخشی ارتباطات پایان می پذیرد


مدیر دپارتمان روابط عمومی و ارتباطات برنامه مهارت سنجی حرفه ای اروپایی در ایران در دوره آموزشی آنلاین بر ارتقای مهارت های حرفه ای و تخصصی روابط عمومی ها و چگونگی اثر بخشی برنامه های ارتباطی تاکید کردند.


نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی گفت مدیران روابط عمومی باید هوشمند بود و حلال مسائل ارتباطی سازمان باشند و با بهره گیری از روشهای پژوهش افکار عمومی تعارضات سازمانی را مدیریت کنند.


این استاد دانشگاه در ادامه گفت: روابط عمومی مدیریت هوشمندانه ارتباطات انسانی است. روابط عمومی یعنی مدیریت روابط اجتماعی و روابط اجتماعی همان مدیریت کلمات و احساسات است.


دکتر حمید شکری خانقاه همچنین در مورد عوامل تاثیر گذاردر موفقیت مدیریت روابط عمومی توضیحات جامعی داده و روابط عمومی را به پرنده ای تشبیه کرد که با دوبال اطلاعات و ارتباطات به پرواز در می آید، وی در ادامه فرآیند زندگی اجتماعی را به سه مرحله ارتباطات اطلاعات و مبادلات تقسیم کرده و افزود لازمه موفقیت در مدیریت روابط عمومی ثابت قدم بودن در مطالعه، سفر و پویایی ذهن و مثبت اندیشی است چرا که انسان افسرده چگونه میتواند ارتباط موثری با دیگران برقرار کند.


وی معتقد است روابط عمومی ۱۴۰۰ به استاندارهای جهانی روابط عمومی نزدیکتر خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چه بایدکردهای "روابط‌عمومی دولتی" در ایران


  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  چگونه بحران های روابط عمومی را مدیریت کنیم؟


  5 کلید مهم روابط عمومی


  معرفی کتاب: اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی


  حقیقت را مدیریت نکنید،‌ حقیقت را بگویید


  اپیدمی اطلاعاتی در شبکه های اجتماعی


  عکاسی مستند


  واکسن روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400