درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 14:42   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46539صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 2 خرداد 1400 - 09:20
فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400
در پی برگزاری شکوهمند رویدادهای موفق روابط‌عمومی توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی، انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (ایپرا) و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی در بیست سال گذشته و استقبال کم‌نظیر استادان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط‌عمومی، به یاری خداوند پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» در خرداد‌ماه سال 1400 برگزار می‌گردد.
  

اشاره

 

در پی برگزاری شکوهمند رویدادهای موفق روابط‌عمومی توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی، انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (ایپرا) و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی در بیست سال گذشته و استقبال کم‌نظیر استادان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط‌عمومی، به یاری خداوند پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» در خرداد‌ماه سال 1400 برگزار می‌گردد.

 

از جامعه روابط‌عمومی کشور دعوت می‌شود که با حضور و ارائه آثار، تجربیات، ایده‌ها، داستان‌ها و مقالات ارزشمند خود، زمینه رشد و تعالی هر چه بیشتر این حوزه مهم و حیاتی را در کشور فراهم سازند.

 

برنامه‌های روز روابط‌عمومی


دبیرخانه دائمی "کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران" افتخار دارد برنامه‌های زیر را به مناسبت "روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی" پیگیری و اجرا نماید:
- برگزاری پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با ارائه چند سخنرانی داخلی و خارجی
- انتشار ویژه‌نامه رنگی با موضوع "داستان‌سرایی"
- انتشار و رونمایی چهار کتاب‌ جدید روابط‌عمومی
- برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران

 

پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی»


همزمان با "روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی" در سال 1400، پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» با موضوع "نسل چهارم روابط‌عمومی|داستان‌سرایی: ابرنیروی روابط‌عمومی" برگزار می‌شود.
 
قدرت داستان‌سرایی در روابط‌عمومی، استراتژی داستان‌سرایی در عصر دیجیتال، داستان‌سرایی بصری در روابط‌عمومی، داستان‌سرایی؛ روندهای آینده در روابط‌عمومی و نحوه استفاده از داستان‌سرایی به عنوان ابزار روابط‌عمومی از جمله محورهای این رخداد می باشد.

 

دانلود کاربرگ شرکت در رخداد

 

 

جوایز روز ملی روابط‌عمومی

 

به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه‌ روابط‌عمومی و نهادینه‌کردن ارتقاء و بهبود عملکرد واحدهای روابط‌عمومی در سطوح مختلف، "جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران" برگزار می‌شود.


علاقمندان به حضور در برنامه "جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران" می‌توانند فعالیت‌ها، ایده‌ها، تجارب، داستان‌ها، سوابق و مستندات خود را در همه بخش‌ها به نشانی دبیرخانه ارسال نمایند. امید است سازمان‌ها و شرکت‌ها با حضور فعال خود در این رویداد، ما را در ثبت شایسته فعالیت‌های انجام شده توسط روابط‌عمومی‌ها یاری نمایند.

 

بخش‌های کلی جشنواره

- پژوهش و افکارسنجی

- مدیریت و برنامه‌ریزی

- ارتباطات درون‌سازمانی

- ارتباطات رسانه‌ای
- ارتباطات مردمی

- ارتباطات دیجیتالی
- ارتباطات دیداری/ شنیداری
- ارتباطات بصری
- انتشارات
- تبلیغات
- مسئولیت اجتماعی

- داستانسرایی

- اقدامات کرونایی

- اقدامات خلاقانه

 

مقررات و شرایط شرکت در جشنواره
1- همه روابط‌عمومی‌های بخش‌های دولتی و خصوصی می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.
2- با توجه به شیوع بیماری همه‌گیر کرونا، ارسال آثار و مستندات مربوطه در تمامی بخش‌ها به صورت فایل الکترونیکی الزامی است.
3- هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر برای هر رشته و بخش، دو اثر ارسال نماید.
4- روابط‌عمومی‌ها باید آثارشان را به طور جداگانه و تفکیکی برای ارزیابی ارسال نمایند. آثار ارایه شده باید دارای کاربرگ ثبت‌نام، عنوان‌بندی و فهرست شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره و همچنین فیش هزینه شرکت در جشنواره و داوری باشد.
5- مسئولیت اصالت و صحت آثار ارسالی به عهده شرکت‌کنندگان است.
6- تصمیم‌گیری در خصوص موارد پیش بینی نشده و اعلام نشده بر عهده دبیرخانه جشنواره است.

 

دانلود کاربرگ ارسال آثار


 

 ویژه‌نامه روز روابط‌عمومی

 

موسسه کارگزار روابط‌عمومی، دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران و انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در نظر دارند به مناسبت گرامیداشت بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه در سال 1400، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، ویژه‌نامه‌ای در خصوص فعالیت‌ها، موفقیت‌ها و دستاوردهای ارزشمند روابط‌عمومی‌های سراسر کشور در چند سال گذشته بویژه با توجه به ماه‌های پایانی دولت منتشر نمایند.


اطلاعات تماس


علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرند:
تلفن: 66567010- 66943670 (021)
وبسایت:www.shara.ir - www.irancpr.ir
پست الکترونیک: kargozar80@yahoo.com – info@kpri.ir

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ابراهیم بابایان
| 1400/2/1 - 18:40 |     1     0     |
سلام با توجه به فعالیت چشمگیر و ویژه روابط عمومی شهرداریهای سراسر کشور در ایام کرونایی سالی که گذشت و قرار داریم مبنی بر زحمات فرهنگی و تبلیغی در تعمیم فرهنگ عمومی بطور خاص دیده شوند باسپاس


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد