درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:45   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46467صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 12 اسفند 1399 - 09:20
پروفسور ارتباطات دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی در هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران عنوان کرد: اجتناب از پنهان‌کاری رایج و تلاش برای ایجاد تغییرات مثبت و موثر از وظایف روابط‌عمومی‌ها در دوران کروناست
پروفسور ارتباطات دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی در هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران که به صورت ویدئویی برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: تلاش برای مدیریت بحران از راه ارایه اطلاعات صحیح، آگاهی‌رسانی مستمر و تغییر الگوهای رفتاری طبیعی و جایگزینی پروتکل‌های کرونا از وظایف روابط‌عمومی‌ها در دوران کروناست.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| پروفسور ارتباطات دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی در هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران که به صورت ویدئویی برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: تلاش برای مدیریت بحران از راه ارایه اطلاعات صحیح، آگاهی‌رسانی مستمر و تغییر الگوهای رفتاری طبیعی و جایگزینی پروتکل‌های کرونا از وظایف روابط‌عمومی‌ها در دوران کروناست.


یحیی کمالی‌پور که با عنوان "کرونا و چالش‌های روابط‌عمومی‌ها به سوی تغییر" سخنرانی می‌کرد، گفت: برنامه‌ریزی برای آنچه که ناشناخته است بسیار مشکل است. به خاطر همین است که هیچ دولتی، برنامه‌ریزی به موقع و درستی برای مقابله با ویروس کرونا نداشت.
 

رییس و پایه‌گذار انجمن جهانی ارتباطات اظهار داشت: اگر آمادگی روبرو شدن با تغییرات را نداشته باشیم و یا واکنش و پاسخ مناسب برای آنها فراهم نکنیم از قطار پیشرفت بازخواهیم ماند.
 

وی در پایان تصریح کرد: روابط‌عمومی‌ها وظیفه دارند با استفاده از ظرفیت‌های دنیای دیجیتال، در حوزه تغییر در فرهنگ غلط عمومی، آموزش داده و در ایجاد رفتارهای درست بویژه در زمان بحران فعالیت کنند.
 

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با محوریت «آینده‌ روابط‌عمومی: رهبری و کووید-19»، 12 اسفندماه 1399 در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی) برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد