درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 22:35   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46254صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 13 بهمن 1399 - 02:48
در انجمن روابط عمومی ایران تاکید شد؛ ضرورت توجه بیشتر به انجام فعالیت های پژوهشی و افکار سنجی
مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران با حضور در دفتر انجمن روابط‌عمومی ایران با رئیس این انجمن دیدار کرد و به بحث و تبادل نظر پرداخت.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران با حضور در دفتر انجمن روابط‌عمومی ایران با رئیس این انجمن دیدار کرد و به بحث و تبادل نظر پرداخت.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود ابراهیمی در این دیدار با معرفی سازمان بهزیستی و تبیین شرایط خدمات رسانی در استان تهران و ضرورت توجه بیش از پیش به مقوله معرفی سازمان و نکات برجسته آن، اظهار داشت:  تشکیل چنین جلساتی به نفع جامعه هدف سازمان است و با توجه به اینکه بهزیستی ارگانی حمایتی است که هم حمایت می کند و حمایت هم می شود، باید از توان همه دستگاه ها و تشکل ها برای انجام وظایف و تکالیف مردمی آن بهره برد.
 
 ابراهیمی افزود: بهترین مصداق کمک های بیرون از سازمان در ایام کرونا رخ داد، جایی که خیران و مردم به مدد سازمان هایی چون بهزیستی و خانواده های تحت حمایت آن آمدند که متاسفانه از این ظرفیت عظیم انسانی و ایرانی غفلت می شد.
 
 مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد:در بحث تغییر نگاه و جایگاه سازمانی و اداری به موضوع روابط عمومی و آموزش فعالان این حوزه در بهزیستی استان تهران، نیازمند کمک و مساعدت انجمن روابط عمومی ایران هستیم.
 
 رئیس انجمن روابط عمومی ایران در این نشست، بهزیستی را سازمانی مردم نهاد توصیف کرد و گفت: کارهای خیرانه ای که ما در پی انجام آن ها هستیم را بهزیستی انجام می دهد.
 
 خسرو رفیعی در ادامه افزود: خوشبختانه ما هم به عنوان نهادی مدنی و فرهنگی توفیق داریم کنار بهزیستی قرار داریم.
 
 وی به بیان تاریخچه پنجاه ساله انجمن روابط عمومی ایران پرداخت و تصریح کرد: در دوره پنجاه ساله فعالیت انجمن روابط عمومی شاهد خدمات بزرگی بوده ایم که این انجمن در سال ۱۳۷۳ و پس از انقلاب اسلامی به عنوان اولین نهاد مدنی از وزارت کشور مجوز فعالیت دریافت کرد.
 
 رفیعی با اشاره به نقش انکارناپذیر فضای مجازی در مباحث روابط عمومی، بیان داشت: در تمام شبکه های اجتماعی و مجازی کشور حضوری فعال داریم و هدف اصلی ما این است تا فعالیت های حوزه روابط عمومی را در کشور ارتقا داده و گسترش دهیم.
 
 وی در پایان اظهار داشت: ما در یک بسته کامل، هر آنچه که قابلیت آموزش دادن داشته باشیم در اختیار بهزیستی استان تهران قرار می دهیم و جایگاه و نقشی ویژه برای حوزه پژوهش و افکارسنجی در این سازمان مدنی قائلم که در این مسیر نیز از ارائه کمک های لازم مضایقه نمی کنیم.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد